Siana Skrivet 10 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2010 Gay att vara tjej i ett spel. Hejdå. Bara om man är en fjantig rollspelare som tror att karaktären man spelar på något sätt reflekterar sig själv i verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 Har Blizz nerfat ICC? Jag såg precis att min gamla guild hade 12/12 på 10HC och 11/12 på 25HC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 Har Blizz nerfat ICC? Jag såg precis att min gamla guild hade 12/12 på 10HC och 11/12 på 25HC. 30% buff. Inga nerfs. Typ alla vettiga guilder har 11/12 25HC, LK är den enda svåra nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 4 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2010 Installerar Wow för första gången på nästan 2 och ett halvt år. Ska bli riktigt kul. Känns dock lite lustigt att man kommer vara så pass ouppdaterad och okunnig om allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Vadfan har hänt med inloggningen på hemsidan? Kinesiska/koreanska/japanska WHAT? Hack attempt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 7'e December då grabbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Medlemmen Siana kan inta ta emot nya meddelanden. - Du råkar inte ha en 70-80 alliance guide? Minns att du var contributor på MMOwned! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Whoopsy. Booster Levelling Package: http://filevo.com/utuzvbxur6gb.html Dugi's: http://filevo.com/zfdgudy7lyrp.html Zygor: http://www.mediafire.com/?mmyz0kicztw Password: MMOwned Team iDemise: http://www.megaupload.com/?d=4I4240MW Enjoy. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Enjoy. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 Inte spelat sedan Ulduar kom och köpte därför ett gamecard idag för att bara kolla runt lite och prata med människor från back in the days. Så har mitt account självklart blivit hackad. Är det krångligt att få tillbaka numera? dvs. om jag orkar lägga ner energi för att få tillbaka det, vill ju självklart inte att någon snorunge eller heller att ett företag ska sitta och använda mina gchars (om de ens finns kvar?) eller mitt acc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 Inte spelat sedan Ulduar kom och köpte därför ett gamecard idag för att bara kolla runt lite och prata med människor från back in the days. Så har mitt account självklart blivit hackad. Är det krångligt att få tillbaka numera? dvs. om jag orkar lägga ner energi för att få tillbaka det, vill ju självklart inte att någon snorunge eller heller att ett företag ska sitta och använda mina gchars (om de ens finns kvar?) eller mitt acc. Vad jag vet har blizzard verkligen skärpt sig, och det tar max 2 dagar att få svar angående hackade accounts. Bara att fylla i formulären som finns på supportsidan och vänta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 Vad jag vet har blizzard verkligen skärpt sig, och det tar max 2 dagar att få svar angående hackade accounts. Bara att fylla i formulären som finns på supportsidan och vänta! Fick tillbaka mitt innan Lunch och jag blev hackad på morgonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 Vilket sammanträffande, jag blev hackad här om dagen. Hackaren hade glidit runt på alla karaktärer, sålt allt av värde och skickat iväg allt guld, sedan slängt majoriteten av dem. Visar sig att jag har en trojan på datorn som jag inte ens tror är helt borta, men nu har jag i alla fall en authenticator på kontot. Jag ringde in, tog bara ett par timmar innan jag fick tillbaka både kontot och alla items på karaktärerna som var kvar på det. Däremot har jag inte fått tillbaka alla borttagna karaktärer än (däribland Siiana med 52 000 guld i fickan), så jag loggade in på en annan karaktär och drog upp en GM-ticket nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 Hahaha, Blizzard har råkat ge mig cirka 40k guld för mycket tillbaka. Ligger på 90k nu. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 ^hehehehe Vilka har förhandsbokat Cataclysm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 ^hehehehe Vilka har förhandsbokat Cataclysm? Jag, men jag ska nog avboka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 ^hehehehe Vilka har förhandsbokat Cataclysm? Har fixat så jag får det ett par dagar innan release. Win Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slobbann Skrivet 9 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2010 Vilka har förhandsbokat Cataclysm? Har fixat så kommer få det lite tidigare, Dock tar mitt gamecard slut imorgon, så ska ligga lågt med WOW tills cataclysm kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2010 Vilka har förhandsbokat Cataclysm? Inte jag!! Kommer inte göra det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Lär nog bli att jag köar till det tillsammans med mina polare (precis som till WotLK). Får väl ta och förhandsboka det snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts