thotim Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Så himla skönt då att man lirar på bladefist och är lvl60. För dom flesta skitungar ligger mellan lvl1 och 40 eller nåt just nu.. så man slipper ju dom för det mesta. Förutom alla "OMG får jag låna pengar plzzzzzzzzzzzz?!!?!?!??!?!".. Passa dig för Elvayas...Han är en skitunge som blev kickad ur Cineris. Fast han är lvl 60 Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Passa dig för Elvayas...Han är en skitunge som blev kickad ur Cineris. Fast han är lvl 60 Hunter TIIM! hej! lirade med philips char idag. hans lvl 37 nighelf. han har ingen armor :'( så jag köpte en hatt. fast man ska levla själv. kan inga attacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Beror ju på vem du möter, jag som warrior har ganska svårt med mage om han lyckas hålla mig ifrån melee. Använd mycket frost nova och teleport. Teleport! Där har vi den felande länken.... Spelar mest mot en paladin polare och dom är ju lite förjävliga. MetoC7: Jag är lvl 30 för stunden. Hon jag spelar mot är 29. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Hört att Bladefist har högst åldersgenomsnitt. RP servrarna då? MetoC7: Jag är lvl 30 för stunden. Hon jag spelar mot är 29 Skulle lagt allt i fire tills jag blev level 37 om jag var du, sen när du blir level 37 kan du sätta dom såhär: Arcane (21) Improved Arcane Missiles Arcane Concentration Evocation Improved Arcane Explosion Improved Counterspell Improved Mana shield Presence of Mind Fire (7) Improved Fireball Flame Throwing Sheep 41 yard Fireball tills han har ungefär 50% hp kvar. PoM Fireball Counterspell om han försöker hela Fireblast Arcane Explosion tills han dör Redigerad 26 juli, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 TIIM! hej! lirade med philips char idag. hans lvl 37 nighelf. han har ingen armor :'( så jag köpte en hatt. fast man ska levla själv. kan inga attacker Wuhu! Levla med den så kan vi lira...bara...23 levlar kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Har gjort en lvl 18 human rouge på bladefist nån som lirar där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Har gjort en lvl 18 human rouge på bladefist nån som lirar där? Jag och Thotim har varsin lvl60 char där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Namn? själv heter jag Akat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Urkas brukar jag nästan jämt kalla mig. Så det gör jag där också. Enda jobbiga är väl att våran guildledare säger ur-kass i venten. O alla tycker det är jätteroligt. Det uttalas alltså urk-ass. Men Thotim heter iaf Lydila... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Hihi! Den guilden är inte så elak som den låter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Skulle lagt allt i fire tills jag blev level 37 om jag var du, sen när du blir level 37 kan du sätta dom såhär: Arcane (21) Improved Arcane Missiles Arcane Concentration Evocation Improved Arcane Explosion Improved Counterspell Improved Mana shield Presence of Mind Fire (7) Improved Fireball Flame Throwing Sheep 41 yard Fireball tills han har ungefär 50% hp kvar. PoM Fireball Counterspell om han försöker hela Fireblast Arcane Explosion tills han dör Wu... Man tackar, Man tackar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 E de nån som fattar hur fula tauren och troll tjejerna ser ut??? ps. jag hatar att de kostar pengar att köra de. Därför tänker jag inte köpa det!!! Köp guild wars inge månads avgift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Köp guild wars inge månads avgift Men det har ju också lvl limit 20 och är inte lika bra som WoW... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Väldigt konstig, men trevlig grej hände igår. Satte ut en Large Brilliant Shard (används till enchanting) på ah med 5g buyout. Ungefär 5 timmar senare (innan auktionen gått ut) så får jag pengar på posten för den. Dock fick jag 34g istället. Så nåt buggade sig, men vad vet jag inte riktigt. Men jag tackar ju inte nej till 30g extra pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Kanske ngn köpte den för så mkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Kanske ngn köpte den för så mkt? Nej, det är det som är så konstigt. För jag hade 8 timmar på auktionstiden. O jag fick pengarna mindre än 8 timmar efter jag satt ut den. Alltså måste dom ha köpt den på buyout. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Väldigt konstig, men trevlig grej hände igår. Satte ut en Large Brilliant Shard (används till enchanting) på ah med 5g buyout. Ungefär 5 timmar senare (innan auktionen gått ut) så får jag pengar på posten för den. Dock fick jag 34g istället. Så nåt buggade sig, men vad vet jag inte riktigt. Men jag tackar ju inte nej till 30g extra pengar. Ja vad säger man.... Score! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 5 guld... det är ganska billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Mja, men jag satte lägre än alla andra. Så jag skulle få den sålt lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Fick den här hjälmen av en guildkamrat i förrgår..väldigt stolt över den. Kommer dock ta ett tag innan jag kan använda den. Mugthol's Helm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts