Siana Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 (redigerad) Jag är så jävla sur på lootgudarna just nu. Vi clearar ICC25HC förutom LK varje vecka och jag tror fan inte att conqueror-tokens har droppat på säkert 4-5 veckor nu. Jag pratar förstås om heroic conqueror-tokens då. Totalt har vi kanske 4-5 bitar heroic conqueror-t10 i guilden medan vi har 10-15 vardera av de andra tokensarna. Jag sparar all min DKP för tokens (plus att jag inte behöver så jättemycket annat) men har toppat dkplistan hur jävla länge som helst nu eftersom gearhelvetet jag vill ha inte droppar. Idag vann en kille en heroic protector-del... Han hade HALVA min DKP. Bara för att visa hurpass långt ner protector-tokens går nu eftersom så många på toppen av dkpn redan har 4 delar. Jag menar, då och då har man rätt saftig otur med drops men det här är det löjligaste jag någonsin varit med om. Har inte jag 4 delar heroic T10 innan cataclysm blir det seriöst ragemode från mig. Redigerad 15 juli, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Jo sen äger det ju att ligga ganska dåligt till på DKPn samtidigt som vi fått 3 protector HC marks på 14-16 kills. Slutade raida, kommer få 1 hc del som bäst. Pallar inte bry =[ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Som Holy Paladin behöver jag egentligen bara två Heroic tokens, men jag ligger dessvärre inte så nära toppen på lootlistan så jag får nog vänta någon månad... Jag är lite småsur på att BQL inte droppar sitt INT necklace och att Marrowgar vägrar droppa healing byxor... men de droppar väl en vacker dag. Glory of the Hero är äntligen på gång också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Jo sen äger det ju att ligga ganska dåligt till på DKPn samtidigt som vi fått 3 protector HC marks på 14-16 kills. Slutade raida, kommer få 1 hc del som bäst. Pallar inte bry =[ Men om du ligger dåligt på DKPn är det ju för att du själv har bringat det. Jag gör ju verkligen allt i min makt för att få delarna och så har jag bara otur. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2010 Har en Red Proto-Drake i min ägo. Lite väl sent kanske, men det är ändå skönt att använda någonting annat än min Bronze Drake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2010 Battered Hilt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Fixade denna till min hunter idag http://pici.se/thumbs/t_NnFkfiKBL.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Fixade denna till min hunter idag http://pici.se/thumbs/t_NnFkfiKBL.gif yxan, petet, shoulderserna, chestet, gloves, bootsen, headet.... eller vaaa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 yxan, petet, shoulderserna, chestet, gloves, bootsen, headet.... eller vaaa? Ganska säker på att han menar petet. Väldigt mycket liv i Org på privatserver måste jag säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 yxan, petet, shoulderserna, chestet, gloves, bootsen, headet.... eller vaaa? Menade min pet spirit beast elit mob. Martin: Haha ja därför brukar jag bara resa det om jag behöver nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Menade min pet spirit beast elit mob. Martin: Haha ja därför brukar jag bara resa det om jag behöver nåt. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Usch, jag minns att jag wipade en guild jag joinade 2-3 gånger i rad med det där. Förstår fan inte varför heller, jag åker aldrig på de där 'dumma' misstagen annars men den gången var jag bara ofokuserad eller något, Shade of Aran var ju gerenellt rätt jobbig för casters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 (redigerad) Inte för att jag kan spela längre. Men de har uppdaterat male worgen-modellen. Den ser mindre ut som ett lejon och mer som en varg nu. Ingen ändring på female. Path of the Titans systemet är borttaget ur spelet och ersätts med "Medium Glyphs" som gör varken bu eller bä. Kosmetiskt roliga saker. Guild Talents är borta. Ersätts med bonusar. Archeology blir en riktig secondary profession och blir mindre viktig iom. path of the titans är borta. Redigerad 21 juli, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 Lyckades hitta denna lilla spirit beasten. http://pici.se/thumbs/t_yamIWPVzo.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 Lyckades hitta denna lilla spirit beasten. http://pici.se/thumbs/t_yamIWPVzo.gif Galet vad svårt på en priv-serv med vad, 100 spelare? Björnen, vargen och tigern är ju lättare att skaffa än den riktigt spirit-katten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Malfurion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Malfurion! Rätt ball ju! Fattar inte varför alla klagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2010 http://www.wow.com/2010/07/30/the-maelstro...gh-for-you-now/ http://www.youtube.com/watch?v=nQcWmQsfFBY Jag vet inte vad man kan säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts