Sniper Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Den här patchen verkar ha varit riktigt rörig eftersom den har påverkat servrarna så sjukt mycket. BAH, min guild håller på med Halion och jag .... .... "Our account management pages are currently unavailable. Please check back later. Thank you for your understanding." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 (redigerad) Halion normal var ju vad man kunde förvänta sig. Vi sprang in lite smårörigt, förlorade typ tio pers och oneshottade ändå. Edit: Cataclysm-NDAn är lyft nu btw, så det finns en massa info på MMO-Champion. --- Fattar inte varför de har gjort Garrosh så ful. Btw, Skywall lär ju bli det fränaste stället någonsin... Redigerad 1 juli, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 (redigerad) http://data.fuskbugg.se/skalman01/loal.jpg Hoeh, ökade värdet lite på accountet. Förlorade rollen men köpte för 6500. Värt. Redigerad 4 juli, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2010 Vart kan man hitta Daily quest jag och en kompis håller på och farmar lite daily quest jagar achivment för 5 daily quest. Vi har hittat ett i Borean. Men vart kan man hitta resten nån som skulle kunna ge mig en lista över daily quest vart man hittar dem skulle va toppen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2010 Vart kan man hitta Daily quest jag och en kompis håller på och farmar lite daily quest jagar achivment för 5 daily quest. Vi har hittat ett i Borean. Men vart kan man hitta resten nån som skulle kunna ge mig en lista över daily quest vart man hittar dem skulle va toppen ? Det finns rent ut sagt tusentals daily quests, så jag förstår inte hur du har kunnat missa dom hela vägen till Borean, det är ändå 70+ lvls som du inte har sett en enda daily quest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2010 Vart kan man hitta Daily quest jag och en kompis håller på och farmar lite daily quest jagar achivment för 5 daily quest. Vi har hittat ett i Borean. Men vart kan man hitta resten nån som skulle kunna ge mig en lista över daily quest vart man hittar dem skulle va toppen ? Det finns en hel drös i Grizzly Hills. Sågverket och hamnen. -- Pugade RS10 idag... gick dåligt. Väntar nog till efter reset så jag kan göra den med min guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 Det finns rent ut sagt tusentals daily quests, så jag förstår inte hur du har kunnat missa dom hela vägen till Borean, det är ändå 70+ lvls som du inte har sett en enda daily quest. Jag har inte koll på alla daily quest men hittat 3 daily quest nu och håller på med ett hittade en del i Argent Tourament(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 Jag har inte koll på alla daily quest men hittat 3 daily quest nu och håller på med ett hittade en del i Argent Tourament(?) Där finns det också runt fem stycken. Man får bra med gold från dem också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 (redigerad) Där finns det också runt fem stycken. Man får bra med gold från dem också. Har gjort alla daily quest där nu måste vänta ett dygn tills jag kan fortsätta har 8 av 15 Aspirant's Seal. Btw kan tillägga att jag kör private också så jag får ju lite mer än på retail. Eller jag vet inte hur mycke G man får från retail på dem questen. Redigerad 7 juli, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=1&pageNo=1 Tråden angående Real ID @ wow-forumet har nu över 30,000 posts på mindre än 2 dagar, hax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=1&pageNo=1 Tråden angående Real ID @ wow-forumet har nu över 30,000 posts på mindre än 2 dagar, hax.http://www.youtube.com/watch?v=FBwTpHNZDpQ Kanske är något för er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Damn såg just dem två nya char Worgen och Goblin synd att man inte kan spela Worgen som Horde. Men ska bli kul att testa bägge nya raserna. Nån som vet när detta släpps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=1&pageNo=1 Tråden angående Real ID @ wow-forumet har nu över 30,000 posts på mindre än 2 dagar, hax. Oh dear god, det där är möjligtvis det absolut dummaste någon i den moderna spelbranchen har gjort. Har gjort alla daily quest där nu måste vänta ett dygn tills jag kan fortsätta har 8 av 15 Aspirant's Seal. Btw kan tillägga att jag kör private också så jag får ju lite mer än på retail. Eller jag vet inte hur mycke G man får från retail på dem questen. Vi vet, du skriver det i var och varannat inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 I don't get what the fuzz is about? Vad spelar det för roll egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 I don't get what the fuzz is about? Vad spelar det för roll egentligen? Skulle du vilja få ditt namn uthängt på ett forum där antagligen över tio miljoner browsar? Om inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 Skulle du vilja få ditt namn uthängt på ett forum där antagligen över tio miljoner browsar? Om inte mer. Jag hade verkligen inte brytt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...39821&sid=1 Blizzard fick det väl lite svårt att ignorera 2500 sidor med protester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 Älskar screenshotsen från Cataclysm hos MMO-Champion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 Blizzards humor är fantastisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2010 Skulle inte förvåna mig om han kommer köra den där brillgrejen! HOPPAS HOPPAS HOPPAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts