Sniper Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 http://www.wow-professions.com/wowguides/w...ling_guide.html Du kan ju söka efter matsen på AH för att se ungefär vad det kostar. Omöjligt att svara på den frågan eftersom att alla servrar har olika priser. Tack! Dyrt som fan... 2k gold och jag är på 120... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 33k här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 Tack! Dyrt som fan... 2k gold och jag är på 120... 4.5k nu... snart 300. 33k här. WUT!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 Ni som kan WoW är det svårt att få dessa två gear: Stalker's Chain Battle gear: SCB En av bitarna kan jag få tag i av en vendor i Hellfire Det andra gear Demon Stalker Armor:DSA Sen vilket av dem borde jag använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 Ni som kan WoW är det svårt att få dessa två gear: Stalker's Chain Battle gear: SCB En av bitarna kan jag få tag i av en vendor i Hellfire Det andra gear Demon Stalker Armor:DSA Sen vilket av dem borde jag använda? Det beror på om du ska PvPa eller PvEa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2010 Ni som kan WoW är det svårt att få dessa två gear: Stalker's Chain Battle gear: SCB En av bitarna kan jag få tag i av en vendor i Hellfire Det andra gear Demon Stalker Armor:DSA Sen vilket av dem borde jag använda? SCB köper du ju för pengar, om du har nog reputations. Så det är ju inget vidare svårt att få. DSA aka T4 är ju lite svårare, handskarna droppar på Curator i Karazhan, hjälmen på Prince i Karazhan, Chestet på Magtheridon, Shoulders och Legs i Gruuls Lair. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2010 SCB köper du ju för pengar, om du har nog reputations. Så det är ju inget vidare svårt att få. DSA aka T4 är ju lite svårare, handskarna droppar på Curator i Karazhan, hjälmen på Prince i Karazhan, Chestet på Magtheridon, Shoulders och Legs i Gruuls Lair. Nästan Exelated(?) Med thrallmar men vilka vendors köper jag SCB från då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2010 Nästan Exelated(?) Med thrallmar men vilka vendors köper jag SCB från då? Klicka bara på varje del av setet på WoWhead så ser du vilken vendor som säljer. Då ser du också vilka factions du behöver rep med för att köpa den enskilda delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2010 Klicka bara på varje del av setet på WoWhead så ser du vilken vendor som säljer. Då ser du också vilka factions du behöver rep med för att köpa den enskilda delen. Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2010 Phew... 5.5k guld fattigare. JC på 425. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2010 Är det nån som skulle tipsa om ett bra addon som gör att man kan se min gearscore och andras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2010 gearscore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2010 Fick Kingslayer idag. ICC25HC (9/12). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 YES! I Cataclysm kommer heroic gear att vara Blue, medan raid gear kommer vara Epic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 YES! I Cataclysm kommer heroic gear att vara Blue, medan raid gear kommer vara Epic. Skulle kunna vara ett bra första steg mot att få tillbaks känslan som wow hade innan wotlk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 Undrar om detta stämmer ni som är WoW veteraner satt och spelade WoW idag imorse så skrev en i chatten "Är det bara jag eller att rogue var bättre i TBC än i wotlk" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 Undrar om detta stämmer ni som är WoW veteraner satt och spelade WoW idag imorse så skrev en i chatten "Är det bara jag eller att rogue var bättre i TBC än i wotlk" Nej, det stämmer inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Har vi någon Silvermoonare här? Skulle vara trevligt med lite sällskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Servern är uppe. "Your Game time has expired"... WoW-Eu är nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Servern är uppe. "Your Game time has expired"... WoW-Eu är nere. Den här patchen verkar ha varit riktigt rörig eftersom den har påverkat servrarna så sjukt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts