EET FUK Skrivet 6 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 Kan knappt bärga mig Talent-träden verkar dock inte vara fullständiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 (redigerad) Shadowpriests får ju typ den ballaste talenten. http://data.fuskbugg.se/skalman01/hamg.png Btw, fick just min första ilvl 277 T10! \o/ Edit: Och gjorde 35:e högsta DPSen i världen på Dreamwalker HC... Redigerad 6 maj, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 (redigerad) Edit: Och gjorde 35:e högsta DPSen i världen på Dreamwalker HC... Var topp5 healing när 5% buffen var aktiv. Kul att han som körde loggen failade Edit; Normal25 Redigerad 6 maj, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Mitt Battle.net account verkar ha blivit hackat, och jag har ingen jävla aning om hur det kan ha gått till. Får bli att ringa deras support när linjerna öppnar senare idag. ARG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Du kan ju alltid skaffa authenticator så får du en schysst core pup! Jag hade appen på min iPhone ett tag men tröttnade till slut. Har inte blivit hackad en enda gång under hela min WoW-karriär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Fuck yes, mer models till faceless ones = fler old gods att träffa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Jag vill se Al'akirs modell! Neptulon var helt okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Finns det något release datum på Cataclysm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Finns det något release datum på Cataclysm? Nein, men hösten-vintern nån gång är min gissning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Nein, men hösten-vintern nån gång är min gissning. Oktober/November någon gång är min gissning. Det blir inte innan sommaren, för dom vet att det blir mindre spelare på sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Oktober/November någon gång är min gissning. Det blir inte innan sommaren, för dom vet att det blir mindre spelare på sommaren.Blir det sås ent tror jag de väntar till runt jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Blir det sås ent tror jag de väntar till runt jul. Nej, dom skulle aldrig släppa något till jul. Dom är mån om familjetraditioner och även blizzard går ner i manskap under julen. Tidigt på året eller sent på hösten är det enda som funkar, kolla bara; Vanilla (23 Nov 2004, 11 Feb 2005), TBC (16 Jan 2007), WotLK (13 Nov 2008). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Allting löste sig. Hittade inga virus eller keyloggers på datorn, så det var skumt. Har bytt pass nu och har fått tillbaka allt gear + pengar. Beställde en authenticator dirr också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Kommer det komma nån mer patch innan Cataclysm eller måste alla nöja sig med att raida Lich King? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Kommer det komma nån mer patch innan Cataclysm eller måste alla nöja sig med att raida Lich King? Ska komma en ny raid under Wyrmrest Temple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 (redigerad) Kommer det komma nån mer patch innan Cataclysm eller måste alla nöja sig med att raida Lich King? Ruby Sanctum http://www.wowwiki.com/Ruby_Sanctum Redigerad 7 maj, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Jaha, vad synd att det bara blir en så liten raid. Ser ut som OS, alltså nåt som man blir klar med på en halvtimma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Jaha, vad synd att det bara blir en så liten raid. Ser ut som OS, alltså nåt som man blir klar med på en halvtimma. 4 bossar i Ruby dock. Tror ju inte du kan döda alla 4 på samma tid som du dödar Sarth. Speciellt inte om dom blir svårare än LK (Om dom nu ska droppa ilvl 270+) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 (redigerad) 4 bossar i Ruby dock. Tror ju inte du kan döda alla 4 på samma tid som du dödar Sarth. Speciellt inte om dom blir svårare än LK (Om dom nu ska droppa ilvl 270+) WoWWiki säger att 3 av dem är minibossar, dvs. samma som i OS. Kanske tar en lite längre stund, men det verkar ändå vara typ OS2. -- Hur ser en raidvecka ut nuförtiden? Vad raidar man? LK->TotGC->Uld->Random HC-spam? Redigerad 7 maj, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 (redigerad) WoWWiki säger att 3 av dem är minibossar, dvs. samma som i OS. Kanske tar en lite längre stund, men det verkar ändå vara typ OS2. -- Hur ser en raidvecka ut nuförtiden? Vad raidar man? LK->TotGC->Uld->Random HC-spam? De flesta guilder, inklusive min, raidar exklusivt ICC. Man kör så många heroic modes man kan, progressar på de man inte har plockat än (vi har sindragosa, putricide och LK kvar... de är fortfarande jävligt svåra) och när veckan är över slår man om till normal och dödar det man inte lyckats ta på heroic. Sen trycker man väl in en och annan 10-man heroic om man orkar. Edit: Och jag tror definitivt att vi kommer få se en hel del grejer som Blizzard fyller i med innan Cataclysm förutom ruby sanctum. Kom ihåg innan Wotlk, vi fick Isle of Quel'danas och även det roliga zombie-eventet. Sen tar de flesta en paus under sommaren så det lär vara ganska tunt med innehåll då. Jag planerar inte att spela särskilt mycket själv. Redigerad 7 maj, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts