Siana Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 För er som är nyfikna om honorn man tjänar om man campar på BS hela matchen: Första vinsten för dagen, men som man kan se, man tjänar rätt mycket. Och då har jag 5 killing blows på det där, och 1 death, då BS var rätt lugnt hela matchen. Åfan. Jag har emellertid lagt av med BS-taktiken av den enkla anledningen att horde verkar ÄLSKA BS. Försöker många gånger ta den, men det är nästan alltid horde som får den. Lite som i Isle of Conquest där horde alltid tar WS och alliance alltid tar Hangar. Vi spelar i samma battlegroup Siana. Märkte jag först nu, olol Åfan! Min druid heter Niwii om du stöter på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2010 80 på druiden nu, samt... Jag har Sylvanas' Music Box! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2010 (redigerad) Imorgon börjar questet att få min Quel'Delar. Hurra. Fick även Banner of Victory från normal toc idag. Jag har även just haft 3 - 4 warriors ba "lol wy u grab agility quel u r teh sux", lär er hur eran klass fungerar era grottmänniskor. STR är inte allt. Förövrigt så har jag nått softcappen på ArP nu också. Och 5k gs. Yay. Redigerad 27 april, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 (redigerad) Jag har Sylvanas' Music Box! Riktigt jävla avundsjuk faktiskt, gz! Lägger raidandet på hyllan ett tag. Fett segt att komma hem ifrån praktiken vid 17 och raida tills man går och lägger sig. Kommer tillbaka om 7 veckor när alla hc bossar är på farm, olol. Redigerad 27 april, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Imorgon börjar questet att få min Quel'Delar. Hurra. Fick även Banner of Victory från normal toc idag. Jag har även just haft 3 - 4 warriors ba "lol wy u grab agility quel u r teh sux", lär er hur eran klass fungerar era grottmänniskor. STR är inte allt. Förövrigt så har jag nått softcappen på ArP nu också. Och 5k gs. Yay. Najs, köpte du hilten eller? Har fortfarande inte sett den droppa, heh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Själv så har jag numera hilten på två karaktärer, Paladinen och på Roguen. Jag och Mordos fick för övrigt Hot Streak achievement idag, det trodde vi aldrig. lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Najs, köpte du hilten eller? Har fortfarande inte sett den droppa, heh. Köpte skiten. 15k. Själv så har jag numera hilten på två karaktärer, Paladinen och på Roguen. Jag och Mordos fick för övrigt Hot Streak achievement idag, det trodde vi aldrig. lol. Vilket är rätt bragworthy eftersom vi rollar Warrior/Rogue. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Köpte skiten. 15k. Isch! Såldes för 5k på min server häromdagen, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Köpte skiten. 15k. Vilket är rätt bragworthy eftersom vi rollar Warrior/Rogue.Huhu, på min server hade du nästan fått shadows edge för det priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Den går aldrig över 9k på ragnaros. Fun fact. Eller hur mordos? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 (redigerad) http://img153.imageshack.us/img153/4117/x53.jpg Inte för att den är något att direkt vara stolt över, men ball är den iaf! Edit: In b4: "Du hatar celestial steed men har den här?" Skapade ett RAF-konto kort innan raketen ens var publicerad. Redigerad 28 april, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 De har släppt några nya screenshots på hur Echo Isles ska se ut efter att Darkspear trollen har tagit tillbaks öarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Oj va lätt ICC är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 (redigerad) Oj va lätt ICC är nu. Ja det är pinsamt faktiskt =( Å andra sidan är ju inte hc LK 25 lätt precis. Redigerad 28 april, 2010 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Oj va lätt ICC är nu. Snark, när du säger så, pratar du om heroic då? Skulle inte tro det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 (redigerad) Snark, när du säger så, pratar du om heroic då? Skulle inte tro det hc10 man är ett skämt fram till LK nu i alla fall. Han verkar lite klurig dock Redigerad 30 april, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Jojo. Men Putricide, Sindragosa och LK i 25HC är fortfarande jävligt svåra och lär vara så ett tag framöver. Princes, Deathwhisper och Saurfang är rätt jobbiga med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 (redigerad) Jojo. Men Putricide, Sindragosa och LK i 25HC är fortfarande jävligt svåra och lär vara så ett tag framöver. Princes, Deathwhisper och Saurfang är rätt jobbiga med. Jo iofs. Lady är kämpigare än princes imo dock Redigerad 30 april, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 Cataclysm spoilers; Ett rejält stort antal bilder från Cataclysm alphan har släppts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 DW är mindre än vad jag trodde han skulle vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts