Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Skarface: Ännu ett av den desperata alliansens försök att inte Orgrimmar... Nu skickar vi nakna krigare för att skapa förvirring och skräck!

Fel! Nakna krigare med SVÄRD! :huh:

EDIT: Det är Orgrimmar, Elander :(

Redigerad av Skarface
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;P Jaha, sitter här med min nya data (fråga inget jag kan inte ett skit) men bra e den

WoW Verkar bli roligare =/ men .. det hela blir ett jävla jagande efter alltihop, ska iaf fixa vår guild och blir lvl 60 sen ( 58 snart)

Ska köpa Far cry.. eller byta 2 skitspel jag har mot det har jag nåt annant att koppla av till

Borde varnat små skitungar som spelar mycket data hur beroende dom kommer bli, jag e inte så beronde men måste spela varje vecka iaf får damp typ annars :P

Jobbigt, en komps jag har e vörsta beronde, och han bara grindar efter pengar på WoW hela tiden och e jävligt självisk, han lver verkligen i WoW fall han inte spelar så håller han på att "leta" efter en data han kan spela på ( får inte spela alltid) måste pjata med han på nåt sätt .... över wow >_<

Min poäng? Borde höjt åldersgränsen på World of Småbarn....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D Jaha, sitter här med min nya data (fråga inget jag kan inte ett skit) men bra e den

WoW Verkar bli roligare =/ men .. det hela blir ett jävla jagande efter alltihop, ska iaf fixa vår guild och blir lvl 60 sen ( 58 snart)

Ska köpa Far cry.. eller byta 2 skitspel jag har mot det har jag nåt annant att koppla av till

Borde varnat små skitungar som spelar mycket data hur beroende dom kommer bli, jag e inte så beronde men måste spela varje vecka iaf får damp typ annars :lol:

Jobbigt, en komps jag har e vörsta beronde, och han bara grindar efter pengar på WoW hela tiden och e jävligt självisk, han lver verkligen i WoW fall han inte spelar så håller han på att "leta" efter en data han kan spela på ( får inte spela alltid) måste pjata med han på nåt sätt .... över wow :blink:

Min poäng? Borde höjt åldersgränsen på World of Småbarn....

Min åsikt:

Det är ju banne mig föräldrarnas ansvar. Om dom märker att sina barn sitter alldeles för mycket framför datorn, och att dom enbart spelar WoW så borde barnet och föräldrarna ta sig en pratstund. Åldergränsen är alldeles utmärkt, tycker jag och där borde den stanna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min åsikt:

Det är ju banne mig föräldrarnas ansvar. Om dom märker att sina barn sitter alldeles för mycket framför datorn, och att dom enbart spelar WoW så borde barnet och föräldrarna ta sig en pratstund. Åldergränsen är alldeles utmärkt, tycker jag och där borde den stanna.

Håller med till 100%!!

Men jag tycker det borde vara 15-årsgräns eller 14-årsgräns. Samma sak på CS. jävla omogna fjantar.

tur det att de flesta på WoW är över 18 och jäkligt schyssta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med till 100%!!

Men jag tycker det borde vara 15-årsgräns eller 14-årsgräns. Samma sak på CS. jävla omogna fjantar.

tur det att de flesta på WoW är över 18 och jäkligt schyssta.

Flesta?

Jag lirar på Ravencrest, där invånarantalet består av 70% danskar under 18 år =P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så himla skönt då att man lirar på bladefist och är lvl60. För dom flesta skitungar ligger mellan lvl1 och 40 eller nåt just nu.. så man slipper ju dom för det mesta. Förutom alla "OMG får jag låna pengar plzzzzzzzzzzzz?!!?!?!??!?!"..

Hört att Bladefist har högst åldersgenomsnitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor