Korven Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Environment? eller? Mm så va det nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Environment? eller? Vad menas med det? är det som Normal?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) På PvE eller Normal Servrar så får man välja om man vill bli pvp flaggad i contested terratorium vilket gör så att du har lättare att focuserade dig på Quests OSV Redigerad 24 juli, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Vad menas med det? är det som Normal?? PvE = Player versus Enviroment, dvs Spelare mot miljön (NPCs alltså). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 På Ragnaros servern såg jag nyss en human female mage som hette Thedude och som strippdansade i IF, är det möjligtvis så The_Dude extraknäcker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 På Ragnaros servern såg jag nyss en human female mage som hette Thedude och som strippdansade i IF, är det möjligtvis så The_Dude extraknäcker? Skrämmande! Jag anar en konspiration... Global dominans genom lapdansning på WoW. Livsfarligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 lappdansning FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jaha, vad kan man säga om det här då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jaha, vad kan man säga om det här då? Vart fan är det? du får visa mig nästa gång du lirar WoW eller något Jag fixade en cool hjälm igår Cool för att vara lvl 29-30 Sådan där grön hjälm med två horn på sidorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 lappdansning FTW Nej nej... Inte lappländska strippor! Skarface: Ännu ett av den desperata alliansens försök att inte Orgrimmar... Nu skickar vi nakna krigare för att skapa förvirring och skräck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Skarface: Ännu ett av den desperata alliansens försök att inte Orgrimmar... Nu skickar vi nakna krigare för att skapa förvirring och skräck! Fel! Nakna krigare med SVÄRD! EDIT: Det är Orgrimmar, Elander Redigerad 25 juli, 2005 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Fel! Nakna krigare med SVÄRD! EDIT: Det är Orgrimmar, Elander Sant.... Ännu värre Vad ska en mage göra i strid one on one? Jag suger verkligen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Sant.... Ännu värre Vad ska en mage göra i strid one on one? Jag suger verkligen.... Beror ju på vem du möter, jag som warrior har ganska svårt med mage om han lyckas hålla mig ifrån melee. Använd mycket frost nova och teleport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Sant.... Ännu värre Vad ska en mage göra i strid one on one? Jag suger verkligen.... Vilken level är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jaha, sitter här med min nya data (fråga inget jag kan inte ett skit) men bra e den WoW Verkar bli roligare =/ men .. det hela blir ett jävla jagande efter alltihop, ska iaf fixa vår guild och blir lvl 60 sen ( 58 snart) Ska köpa Far cry.. eller byta 2 skitspel jag har mot det har jag nåt annant att koppla av till Borde varnat små skitungar som spelar mycket data hur beroende dom kommer bli, jag e inte så beronde men måste spela varje vecka iaf får damp typ annars Jobbigt, en komps jag har e vörsta beronde, och han bara grindar efter pengar på WoW hela tiden och e jävligt självisk, han lver verkligen i WoW fall han inte spelar så håller han på att "leta" efter en data han kan spela på ( får inte spela alltid) måste pjata med han på nåt sätt .... över wow Min poäng? Borde höjt åldersgränsen på World of Småbarn.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jaha, sitter här med min nya data (fråga inget jag kan inte ett skit) men bra e den WoW Verkar bli roligare =/ men .. det hela blir ett jävla jagande efter alltihop, ska iaf fixa vår guild och blir lvl 60 sen ( 58 snart) Ska köpa Far cry.. eller byta 2 skitspel jag har mot det har jag nåt annant att koppla av till Borde varnat små skitungar som spelar mycket data hur beroende dom kommer bli, jag e inte så beronde men måste spela varje vecka iaf får damp typ annars Jobbigt, en komps jag har e vörsta beronde, och han bara grindar efter pengar på WoW hela tiden och e jävligt självisk, han lver verkligen i WoW fall han inte spelar så håller han på att "leta" efter en data han kan spela på ( får inte spela alltid) måste pjata med han på nåt sätt .... över wow Min poäng? Borde höjt åldersgränsen på World of Småbarn.... Min åsikt: Det är ju banne mig föräldrarnas ansvar. Om dom märker att sina barn sitter alldeles för mycket framför datorn, och att dom enbart spelar WoW så borde barnet och föräldrarna ta sig en pratstund. Åldergränsen är alldeles utmärkt, tycker jag och där borde den stanna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Min åsikt: Det är ju banne mig föräldrarnas ansvar. Om dom märker att sina barn sitter alldeles för mycket framför datorn, och att dom enbart spelar WoW så borde barnet och föräldrarna ta sig en pratstund. Åldergränsen är alldeles utmärkt, tycker jag och där borde den stanna. Håller med till 100%!! Men jag tycker det borde vara 15-årsgräns eller 14-årsgräns. Samma sak på CS. jävla omogna fjantar. tur det att de flesta på WoW är över 18 och jäkligt schyssta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Håller med till 100%!! Men jag tycker det borde vara 15-årsgräns eller 14-årsgräns. Samma sak på CS. jävla omogna fjantar. tur det att de flesta på WoW är över 18 och jäkligt schyssta. Flesta? Jag lirar på Ravencrest, där invånarantalet består av 70% danskar under 18 år =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Så himla skönt då att man lirar på bladefist och är lvl60. För dom flesta skitungar ligger mellan lvl1 och 40 eller nåt just nu.. så man slipper ju dom för det mesta. Förutom alla "OMG får jag låna pengar plzzzzzzzzzzzz?!!?!?!??!?!".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Så himla skönt då att man lirar på bladefist och är lvl60. För dom flesta skitungar ligger mellan lvl1 och 40 eller nåt just nu.. så man slipper ju dom för det mesta. Förutom alla "OMG får jag låna pengar plzzzzzzzzzzzz?!!?!?!??!?!".. Hört att Bladefist har högst åldersgenomsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts