Mark Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 (redigerad) Problemet med WSG för mig är att nästan varje gång jag spelar så slutar det med att båda lagen sitter med en flaggbärare i varsin bas hur jävla länge som helst. Oavsett allt Blizzard gjort för att förhindra det så blir det alltid så... Sen skickar båda lagen för små anfallstrupper som bara springer och dör när de försöker få tillbaka flaggan... Så håller det på så. AB är bara... Irriterande. Alla springer och capar baser och sedan överger de dem. Rätt som det är så är alla baser ninjacappade och man förlorar stort. Verkligen? Jag trodde AV eller IoC var det. AB weekend kommer nu btw, då ska jag dinga 80 på min druid-alt \o/ Well. Om du (och förhoppningsvis några fler) rushar mot Blacksmith i början och cappar den, så får du grymt mycket honor genom att defenda den pga 50% honor gain buffen + att du får alla HK's på kartan. Passiv HK farming, fuck yeah! Om du har tur kan du komma upp emot 5-6k honor under en match. Fungerar 8 gånger av 10..om man är Horde Redigerad 22 april, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Problemet med WSG för mig är att nästan varje gång jag spelar så slutar det med att båda lagen sitter med en flaggbärare i varsin bas hur jävla länge som helst. Oavsett allt Blizzard gjort för att förhindra det så blir det alltid så... Sen skickar båda lagen för små anfallstrupper som bara springer och dör när de försöker få tillbaka flaggan... Så håller det på så. AB är bara... Irriterande. Alla springer och capar baser och sedan överger de dem. Rätt som det är så är alla baser ninjacappade och man förlorar stort. Verkligen? Jag trodde AV eller IoC var det. AB weekend kommer nu btw, då ska jag dinga 80 på min druid-alt \o/ Stå på BS i AB. Du får 50% extra honor med defender, och du får honor-kills för hela mappen. Och andras honor kills räknas in på 50%. Stå och titta på när din honor pumpas in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Ally är fan värdelösa i min BG. Tio senaste WSG jag har lirat har vi vunnit två. Det blir alltid bara ett jäkla förvirrat virrvarr med folk som ensamma försöker attackera hela grupper medan horde kommer i samlad trupp. Usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Stå på BS i AB. Du får 50% extra honor med defender, och du får honor-kills för hela mappen. Och andras honor kills räknas in på 50%. Stå och titta på när din honor pumpas in. Det var det jag sa, noob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Det var det jag sa, noob. Jaha. Jag såg inte din post. Fittunge, göm dig inte sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Tack båda två, weekend börjar om fyra timmar, ska bli spännande att se hur fort det går! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 (redigerad) Hmm får man verkligen xp för HKs? Verkar mer som vi får det när vi cappar saker. Edit: Vann första matchen, fick 153k exp. O.o Redigerad 22 april, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Heh, kan äntligen sluta farma ( ) efter Battered Hilt med min ret... Fick en invite att som ensam 2H-user glida igenom de fyra första i ICC-10 på en räksmörgås med guild leadern som är galet schysst, vilket resulterade i http://www.wowhead.com/item=50779 och http://www.wowhead.com/item=50798. Svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Heh, kan äntligen sluta farma ( ) efter Battered Hilt med min ret... Fick en invite att som ensam 2H-user glida igenom de fyra första i ICC-10 på en räksmörgås med guild leadern som är galet schysst, vilket resulterade i http://www.wowhead.com/item=50779 och http://www.wowhead.com/item=50798. Svårt. Horfitta, jag vill ha det där vapnet. gieb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 (redigerad) Horfitta, jag vill ha det där vapnet. gieb. Har HC version för enhance för pvp lols =D Redigerad 23 april, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Har HC version för enhance för pvp lols =D Boeghora. T: Levlar en huntard klololololol. Köttstell (spelar med Köttarla, Köttgaze och Köttemma). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 (redigerad) Boeghora. T: Levlar en huntard klololololol. Köttstell (spelar med Köttarla, Köttgaze och Köttemma). Ni kan vara lugna, kom på att jag passade den. Men Bryntroll börjar gå för pvpOS nu. Den ska jag norpa åt mig for the lolz Redigerad 23 april, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Boeghora. T: Levlar en huntard klololololol. Köttstell (spelar med Köttarla, Köttgaze och Köttemma). Hahahah, kul att köra med så liknande namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 FFFFFFFFFFFUUUUUU- Tror jag har torskat 5 ABs i rad nu. Alliance kan bara inte vinna AB. Har 30% på leveln med 3 timmar played. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Horfitta, jag vill ha det där vapnet. gieb. Heh, faktiskt ganska lätt att få bara man kommer in i icc med en schysst grupp. Men det är ju just det som är det svåra med de abnorma GS-req. folk har. Man kan lätt ta de 4 första bossarna med folk som har 4.5 i GS, bara de vet vad de gör och följer taktikerna som gäller, så det är rätt fuckat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Går det att köra typ vissa bossar i Heroic och vissa i Normal i ICC? tex; Marrowgar, Gunship på hc resten normal. Funkar det eller kan man bara köra det ena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 (redigerad) Går det att köra typ vissa bossar i Heroic och vissa i Normal i ICC? tex; Marrowgar, Gunship på hc resten normal. Funkar det eller kan man bara köra det ena? Ja det kan du. Man kan ändra svårighetsgrad när som helst Edit; Inte bara du som har det svårt Siana. 26 minuter kö för AB på ragnaros nu. Vinner iofs 50/50 men lagom kul att komma in efter en halvtimma bara för att bli ägd Redigerad 23 april, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Går det att köra typ vissa bossar i Heroic och vissa i Normal i ICC? tex; Marrowgar, Gunship på hc resten normal. Funkar det eller kan man bara köra det ena? Man kan byta när som helst ja, MEN raid leadern måste ha dödat LK. Ja det kan du. Man kan ändra svårighetsgrad när som helst Edit; Inte bara du som har det svårt Siana. 26 minuter kö för AB på ragnaros nu. Vinner iofs 50/50 men lagom kul att komma in efter en halvtimma bara för att bli ägd Vann faktiskt senaste matchen \o/ men torskar det mesta. Vår kö är iaf på 2-3 minuter, det är skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 För er som är nyfikna om honorn man tjänar om man campar på BS hela matchen: http://img191.imageshack.us/img191/7523/wowscrnshot042310214622.th.jpg Innan matchen slutade. http://img96.imageshack.us/img96/6903/wowscrnshot042310214822.th.jpg Efter matchen slutade. Första vinsten för dagen, men som man kan se, man tjänar rätt mycket. Och då har jag 5 killing blows på det där, och 1 death, då BS var rätt lugnt hela matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Vi spelar i samma battlegroup Siana. Märkte jag först nu, olol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts