Siana Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 (redigerad) Spar dina pengar för fan. Folk ser bara ner på de som har det där mountet. Edit: Läste även just att man måste remounta för att kunna använda det som flying mount efter att man varit på marken med det... Så du kan stryka din jämförelse med HH-mountet. Redigerad 16 april, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Förstår inte vad som är så "retarded" med att köpa mountet..? Om man vill lägga sina pengar på ett mount kan man väl få göra det (nu vet jag inte vad det kostar, så stryk detta om det är ett skämtpris(=dvs att "alla" har den)). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Förstår inte vad som är så "retarded" med att köpa mountet..? Om man vill lägga sina pengar på ett mount kan man väl få göra det (nu vet jag inte vad det kostar, så stryk detta om det är ett skämtpris(=dvs att "alla" har den)). Om jag vill gnälla på folk så får väl jag göra det. Det är retarded eftersom att det är inte så WoW fungerar. Det här är inte FlyFF. WoW handlar om att uppnå saker genom att kämpa för dem - första gången mountet läcktes på MMO-Champion började man genast fundera på hur 1337 man måste vara för att få det och hur få personer i världen man förmodligen kommer att se med det. En jävla skam att Blizzard gjorde ett så häftigt mount så vanligt. Det är ännu mer retarded när vissa får mountet och sedan ställer sig på populära mountskrytarplatser i Dalaran och går AFK på sitt mount där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Förstår inte vad som är så "retarded" med att köpa mountet..? Om man vill lägga sina pengar på ett mount kan man väl få göra det (nu vet jag inte vad det kostar, så stryk detta om det är ett skämtpris(=dvs att "alla" har den)). Det kostar ~ 180 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Den är ju dessutom skitful, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Om jag vill gnälla på folk så får väl jag göra det. Det är retarded eftersom att det är inte så WoW fungerar. Det här är inte FlyFF. WoW handlar om att uppnå saker genom att kämpa för dem - första gången mountet läcktes på MMO-Champion började man genast fundera på hur 1337 man måste vara för att få det och hur få personer i världen man förmodligen kommer att se med det. En jävla skam att Blizzard gjorde ett så häftigt mount så vanligt. Det är ännu mer retarded när vissa får mountet och sedan ställer sig på populära mountskrytarplatser i Dalaran och går AFK på sitt mount där. Äsch, det är väl inget att brusa upp över. Klart det hade varit mer spännande om mountet hade varit mer exklusivt och fixats på svårare sätt, men det långt ifrån något man behöver bråka om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Vet inte vad du menar att jag bråkar om det - jag ogillar idén och jag förklarar varför. Får jag inte göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 Vet inte vad du menar att jag bråkar om det - jag ogillar idén och jag förklarar varför. Får jag inte göra det? Självfallet får du göra det, vad jag syftar på är att det hjälper inte att klaga om det, för Blizzard lär inte ändra det eftersom de drar tydligen in ganska bra med pengar på att släppa vissa grejer via Blizz-shoppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 Jag bara berättar om mina funderingar och förklarade mitt missnöje för Sniper. Hade inga planer på att Blizzard skulle ändra sig för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 Sant, sant. Då berättade jag att jag inte ansåg att det var något att brusa upp över, dels för att det bara är ett spel, och dels för att jag aldrig har förstått saken med att klaga. Hur som helst ska jag sova nu. Adieu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 Vet inte vad du menar att jag bråkar om det - jag ogillar idén och jag förklarar varför. Får jag inte göra det? Bara en fråga, vad är skillnaden på att köpa sig en mount eller ett ingame pet. Tycker du detta var en lika dålig idé? 2010-04-07 Kortköp BLIZZARD E-SHOP VELI... -614,49 2010-04-07 Kortköp BLIZZARD E-SHOP VELI... -194,15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 Bara en fråga, vad är skillnaden på att köpa sig en mount eller ett ingame pet. Tycker du detta var en lika dålig idé? 2010-04-07 Kortköp BLIZZARD E-SHOP VELI... -614,49 2010-04-07 Kortköp BLIZZARD E-SHOP VELI... -194,15 Nja, överlag gillar jag väl inte riktningen Blizzard tar alls, men eftersom ett pet inte alls har samma påverkan och användbarhet så brydde jag mig inte så mycket när de först kom. Ett pet tar man fram några gånger då och då men ett mount är något mycket viktigare som man använder exakt hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Förstår ni hur segt det går att honorfarma när jag bara får Strands på random hela tiden? Strands får man ju för fan ingen honor för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Förstår ni hur segt det går att honorfarma när jag bara får Strands på random hela tiden? Strands får man ju för fan ingen honor för. Kör AB lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Kör AB lol. Då får jag inte lolrandom bonus. Vilket speedar upp, sure. Men jag borde enbart köra AB, yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Förstår ni hur segt det går att honorfarma när jag bara får Strands på random hela tiden? Strands får man ju för fan ingen honor för. Jag får också bara strand som random! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Strands är ju snabb och helt okej imo. Jag hatar personligen AB och WSG trots att alla verkar älska dem. Kanske för att horde alltid vinner dem i min BG... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Strands är ju snabb och helt okej imo. Jag hatar personligen AB och WSG trots att alla verkar älska dem. Kanske för att horde alltid vinner dem i min BG... AB och WSG går till 90% alltid femtiotre tusen gånger snabbare än vad strands går. Om inte ett team steamrollar, då är det världens segaste. AB och WSG har iaf mer än en tråkig väg att gå på. Ingen spontant awesome kan hända på strands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 AB är ju det bästa BG'et för Honor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 AB och WSG går till 90% alltid femtiotre tusen gånger snabbare än vad strands går. Om inte ett team steamrollar, då är det världens segaste. AB och WSG har iaf mer än en tråkig väg att gå på. Ingen spontant awesome kan hända på strands. Problemet med WSG för mig är att nästan varje gång jag spelar så slutar det med att båda lagen sitter med en flaggbärare i varsin bas hur jävla länge som helst. Oavsett allt Blizzard gjort för att förhindra det så blir det alltid så... Sen skickar båda lagen för små anfallstrupper som bara springer och dör när de försöker få tillbaka flaggan... Så håller det på så. AB är bara... Irriterande. Alla springer och capar baser och sedan överger de dem. Rätt som det är så är alla baser ninjacappade och man förlorar stort. AB är ju det bästa BG'et för Honor. Verkligen? Jag trodde AV eller IoC var det. AB weekend kommer nu btw, då ska jag dinga 80 på min druid-alt \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts