SilentViper Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 När du väl säger det att en del är besatta av Horde har jag märkt på många piratserver när många skriver FOR THE HORDE!!!!! etc men när jag testade en ally gubbe Dreni eller vad dem heter shaman så märkte jag skillnad inte en käft om For the Alliance etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Jag spelade Alliance förut, gjorde Faction Change och nu är jag hård. Mordos blir snart Horde också, förhoppningsvis. Årk Warrior, coming to your server SOON! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Finns nog ingen direkt anledning. Jag började som alliance för att mina kompisar spelade det, och sedan har jag inte bytt. I slutet av TBC rerollade jag horde lite, har en 70 troll hunter, men gick snabbt tillbaka till min priest. Många gånger tycker jag faktiskt horde är lite löjliga, för de verkar vara mycket mer besatta av sin faction än alliance. I många filmer på YouTube etc ser man alltid "FOR THE HORDE!!11" eller "omg dude why are you ally gay why u not horde omg for the horde". Alliance bara kniper käft om sin faction, precis som man ska göra med tanke på att det bara är ett jädra datorspel. Sen vet jag inte om jag har lagt märke till det mer bara för att jag är alliance... Det stämmer, har spelat mycket på båda sidor, mycket mer sammanhållning på horde-sidan. Det kanske är därför horde är bättre i pvp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Det stämmer, har spelat mycket på båda sidor, mycket mer sammanhållning på horde-sidan. Det kanske är därför horde är bättre i pvp? Kanske det var hemma hos min kompis han kör WoW som Horde och vad jag såg så vann de typ alltid PvP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Det stämmer, har spelat mycket på båda sidor, mycket mer sammanhållning på horde-sidan. Det kanske är därför horde är bättre i pvp? Jag borde attackera, men jag orkar inte ha den diskussionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Nej det stämmer inte heller, det finns battlegroups där horde alltid vinner, battlegroups där alliance alltid vinner och battlegroups som är jämna. På min battlegroup t e x (Rampage) så vinner alliance 60-70% av tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 På Misery vinner Horde rätt ofta, undantag Alterac Valley (skillz). På Jaedenar är balansen mellan Horde och Alliance rätt fuckad. Enda gången Alliance vinner Wintergrasp är på Onsdagar Annars känns det ofta som 200 Horde vs 10 Alliance i Wintergrasp, good times Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 Ja urk, Misery spelade jag på tidigare. Där hade inte alliance någon chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 (redigerad) Spelade Alliance på Outland(Misery) 2005-2010 och Horde på Stormscale(Cyclone)2006-2009. Horde vann 60-70% av alla BGs på båda dessa groups, särskilt EotS och AB. Dock började Alliance vinna mer och mer på Misery under sista tiden. Redigerad 4 april, 2010 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 lol Mark betalade min transfer och factionchange. Transfer Status: Approval Pending HNNNNGGGHHHHHH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 lol Mark betalade min transfer och factionchange. Transfer Status: Approval Pending HNNNNGGGHHHHHH Nu tar vi och förlorar några arenamatcher så jag får gearz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 http://img532.imageshack.us/img532/2636/wowscrnshot040510161010.jpg VI ÄR POJKARNA SOM BUSAR MED FLICKORNAS SMÅ inc goldmine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Mihi, startade ett RAF-konto med en kompis för inte så länge sen, så det där mountet är snart i min ägo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 We're baaaaack~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 800:- fattigare. Ovärt säger vissa, även jag.. Men men, bränner 800:- på en krogrunda utan vidare. Är iaf ägare av K.T pet, Panda Monk, Gryphon hatcling och Wind Rider cud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Fy fan vad jag lackar på att Blizzard inte stödjer Verified by Visa, så enormt fånigt. Har försökt göra ett Faction Change i drygt 2 timmar nu, och nu äntligen verkar det hända någonting. Var tvungen att beställa 1241 nya tjänster. gg Blizzard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Mitt guld börjar på att sina. Vad gör man för att få guld nuförtiden? Jag spelade i Juni förra året, och jag ser nu att typ.. Saronite är inte värt ett skit längre. So, halp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Höhö, såg att jag hade 17 dagars speltid (WOTLK trial + 7dagar vanligt) så jag tankade ner wow och började lira.. hoppas jag inte fastnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Mitt guld börjar på att sina. Vad gör man för att få guld nuförtiden? Jag spelade i Juni förra året, och jag ser nu att typ.. Saronite är inte värt ett skit längre. So, halp.questa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts