Stoffe Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Det var ju exakt det jag sa till dig, Mordos. Nöt heroix så har du fullt t9 i ett nafs. Joinade en svensk guild igår. Hoppas på att få raida lite, ikväll är det planerat TOC10.En guild som raidar toc10? Oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 En guild som raidar toc10? Oo Det är ju möjligt att de kör TOTC10 och ICC10 samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Det är ju möjligt att de kör TOTC10 och ICC10 samtidigt. Precis Dessutom är det en del som behöver gearas upp (däribland jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Det är ju möjligt att de kör TOTC10 och ICC10 samtidigt.Kanske, men varför? Bara att pugga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Kanske, men varför? Bara att pugga. Nu vet jag inte hur det är på din server, men på Jaedenar ska alla ha 5,2k GS och Achievement för att ens kunna göra någonting. Därför känns det rätt skönt att det finns guilds som kickstartar igång för en del andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 (redigerad) YES! Redigerad 1 april, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 YES! http://4.bp.blogspot.com/_w-IPO-BDvfw/S7Pv...s1600/gotir.png Grattis som fan Lol, blev en kort vistelse i guilden för mig. Helt plötsligt när jag loggade in ikväll var det ett storbråk om nånting jag inte har någon aning om. Folk började leava i massor, till slut var det bara ett fåtal kvar. Frågade vafan det är som händer. Inget svar. Jag leavade också. Shit happens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 YES! http://4.bp.blogspot.com/_w-IPO-BDvfw/S7Pv...s1600/gotir.png Nu har ju jag inte spelat WoW på kanske... ett år, men vad gör man för att få det där mountet? GZ iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 YES! Gz! En hel del skillnad nu med 10% buffen, right? ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 (redigerad) Nu har ju jag inte spelat WoW på kanske... ett år, men vad gör man för att få det där mountet? GZ iallafall. Cleara hela 10-man ICC på heroic förutom LK, samt gör alla achievements. Tack så mycket Troxie: Vi plockade faktiskt heroic Sindragosa redan förra veckan heroic mode svider fortfarande en del, däremot var normal mode achievementsen löjligt enkla. Redigerad 1 april, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 http://www.wowhead.com/?item=1337# olol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 (redigerad) http://www.wowhead.com/?item=1337# olol Den här är lätt bäst. Gearscore blir e-peen. http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...mentpotency.xml Edit: <3 Blizzard: http://eu.wowarmory.com/character-feed.xml...w&cn=Siiana Alla är tuskarr, bakgrunden är ändrad, det står "cheesed achievement x" och "ninjaed item x" (om man equippar den står det "vendored") och båda proffessions är fishing. Redigerad 1 april, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 När uppdateras armory? Jag är fast i pvp gear på min armory. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 När uppdateras armory? Jag är fast i pvp gear på min armory. :/ När sidan funkar som den ska är det strax efter man loggat ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 När sidan funkar som den ska är det strax efter man loggat ut .. Ah, så svårt var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Har en fråga till er alla som spelar WoW kanske en dum fråga men men. Varför väljer stort sätt alla att spela som Ally? Har sett fåtal här på forumet som spelar som Horde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Har en fråga till er alla som spelar WoW kanske en dum fråga men men. Varför väljer stort sätt alla att spela som Ally? Har sett fåtal här på forumet som spelar som Horde. Det är tvärtom, alla väljer ju horde. Iallafall på dom battlegroups jag har spelat i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Det är tvärtom, alla väljer ju horde. Iallafall på dom battlegroups jag har spelat i. Ah tänkte mera på de flesta bilderna som laddas upp här är mer från Ally. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Har en fråga till er alla som spelar WoW kanske en dum fråga men men. Varför väljer stort sätt alla att spela som Ally? Har sett fåtal här på forumet som spelar som Horde. Jag spelade Alliance förut, gjorde Faction Change och nu är jag hård. Mordos blir snart Horde också, förhoppningsvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Har en fråga till er alla som spelar WoW kanske en dum fråga men men. Varför väljer stort sätt alla att spela som Ally? Har sett fåtal här på forumet som spelar som Horde. Finns nog ingen direkt anledning. Jag började som alliance för att mina kompisar spelade det, och sedan har jag inte bytt. I slutet av TBC rerollade jag horde lite, har en 70 troll hunter, men gick snabbt tillbaka till min priest. Många gånger tycker jag faktiskt horde är lite löjliga, för de verkar vara mycket mer besatta av sin faction än alliance. I många filmer på YouTube etc ser man alltid "FOR THE HORDE!!11" eller "omg dude why are you ally gay why u not horde omg for the horde". Alliance bara kniper käft om sin faction, precis som man ska göra med tanke på att det bara är ett jädra datorspel. Sen vet jag inte om jag har lagt märke till det mer bara för att jag är alliance... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts