Siana Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 LK 25 HC nere av Paragon! Ensidia får kliva ner från tronen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 (redigerad) Blood Prince Council 25HM på första tryet ever nere, woho.. Blood Queen följde med efter en wipe på 2%. Bara Sindragosa, Putricide, Saurfang, LDW och LK kvar i HM. Känns som dom närmaste raiderna blir fyllda med wipande - Förresten börjat levla en warlock, level 36. Känns som grinding är bästa valet då jag har alla heirlooms med trinkets och hela kittet. Vart bör jag springa runt och dotta upp allt? Redigerad 28 mars, 2010 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Blood Prince Council 25HM på första tryet ever nere, woho.. Blood Queen följde med efter en wipe på 2%. Bara Sindragosa, Putricide, Saurfang, LDW och LK kvar i HM. Känns som dom närmaste raiderna blir fyllda med wipande - Förresten börjat levla en warlock, level 36. Känns som grinding är bästa valet då jag har alla heirlooms med trinkets och hela kittet. Vart bör jag springa runt och dotta upp allt? Faktis tycker jag att du borde slacka med questandet och köra instancer så ofta som möjligt, great fun och great experience om du har rested exp går det ännu fortare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Faktis tycker jag att du borde slacka med questandet och köra instancer så ofta som möjligt, great fun och great experience om du har rested exp går det ännu fortare! Dåligt förslag. Snabbaste sättet att levla på är att skippa instancer helt och grinda på vägen mellan quest-givers. Tror inte det har ändrats sedan sommaren förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Dåligt förslag. Snabbaste sättet att levla på är att skippa instancer helt och grinda på vägen mellan quest-givers. Tror inte det har ändrats sedan sommaren förra året. Det har ändrats på det sätt att man får grupp och tar sig till instancen mycket snabbare. Dessutom får man en påse med items om man kör random instance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Dåligt förslag. Snabbaste sättet att levla på är att skippa instancer helt och grinda på vägen mellan quest-givers. Tror inte det har ändrats sedan sommaren förra året. Det har ändrats på det sätt att man får grupp och tar sig till instancen mycket snabbare. Dessutom får man en påse med items om man kör random instance. Siana speaks the truth. Jag talar av erfarenhet när jag säger att jag levlade min Rogue i princip bara i instancer 70-80. Tog en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Jaha, pratar vi högre level nu? Jag trodde vi pratade innan outlands and whatnot. Iofs är det väl rätt bra att få se att saker har ändrats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 (redigerad) Jaha, pratar vi högre level nu? Jag trodde vi pratade innan outlands and whatnot. Iofs är det väl rätt bra att få se att saker har ändrats. Innan Outland vet jag fan inte, men det går säkert snabbt det också Edit: Jag kommer behöva en arenapartner btw, Mordos. Redigerad 29 mars, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Innan Outland vet jag fan inte, men det går säkert snabbt det också Edit: Jag kommer behöva en arenapartner btw, Mordos. lolol, vi är typ helt oorganiserade när vi kör arena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 lolol, vi är typ helt oorganiserade när vi kör arena. Nejdå, jag har proskillz nu. Det är np. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 http://pici.se/thumbs/t_pAOolCrFG.gif Haha... Garanterat den första och enda karaktär jag levlar till 80 inom detta spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 http://pici.se/thumbs/t_pAOolCrFG.gif Haha... Garanterat den första och enda karaktär jag levlar till 80 inom detta spel.. Gz ;o). Btw, någon som vet när Ruby Sanctum kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Gz ;o). Btw, någon som vet när Ruby Sanctum kommer? Det dröjer nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Sindragosa 10M HC nere! Nu behöver vi bara plocka lite normal-mode achievements nästa reset så är det frostwyrm time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Fixat lite Furious-delar idag, plus tre delar från lvl 60's pvp-gear. Lär bli att jag spenderar natten till att farma honor till fullt Warlord-gear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Jag är förvirrad över vad jag ska göra. halp me geer up. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...e&cn=Mordos Vad behöver jag? Jag har inte spelat sedan Juni förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 (redigerad) Jag är förvirrad över vad jag ska göra. halp me geer up. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...e&cn=Mordos Vad behöver jag? Jag har inte spelat sedan Juni förra året. Random dungeon och skaffa full t9 som du köper för triumphs Du kan kirra en fin yxa och trinket i de nya ICC 5 instanserna. Sen vetefan när man ska börja gemma ArP. Nog bäst att vänta tills du har t9 + några delar t10 Du ska förresten ha Betrayer i MH ( Högre top dmg) Redigerad 31 mars, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Random dungeon och skaffa full t9 som du köper för triumphs Du kan kirra en fin yxa och trinket i de nya ICC 5 instanserna. Sen vetefan när man ska börja gemma ArP. Nog bäst att vänta tills du har t9 + några delar t10 Du ska förresten ha Betrayer i MH ( Högre top dmg) Ah, tackar. Och wtf, jag ska ha det. Jävla armory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Det var ju exakt det jag sa till dig, Mordos. Nöt heroix så har du fullt t9 i ett nafs. Joinade en svensk guild igår. Hoppas på att få raida lite, ikväll är det planerat TOC10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Jag är förvirrad över vad jag ska göra. halp me geer up. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...e&cn=Mordos Vad behöver jag? Jag har inte spelat sedan Juni förra året. Nöt Pit of Saron HC tills du får http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=50267. Rätt hög droprate faktiskt och helt okej vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts