Troxie Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Putricide 10 HM 4% wipe FML Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Jo tack, hittar grupp inom 5 sekunder fram till midnatt, sen kan det ta kanske någon minut. Som sagt, han behöver bara bli defcappad, vi har haft jävla retard rogues som needat på Def cloak och Def macen som droppas i dom "nya" instancerna.. Jävligt skoj då. Förövrigt hände världens skummaste i Ocu förut idag. Need rollade på ett par shoulders, likaså huntern. Båda rollade 100, båda fick Needy achievementen men han fick shoulders.. :< T: Strax 4k GS utan emblem köp. Den kör väl en "hidden reroll" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Buggad weekly ftw. <3 Gjorde just Razuvious-questet för andra gången den här veckan, gratis Frosts = yay! o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Fnizz, Ensidia flyttar till Lightning's Blade nu, samma server som Paragon. Någon fuckade ju upp Tarren Mill med ett fishing-macro och sen dess har den inte varit sig lik. Fan vad bra det går för Paragon ändå, de där galna finnarna dominerar ju EU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Topp 1 i världen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Efter mer än ett år av äggkläckande har jag ÄNTLIGEN fått min gröna jävla protodrake! http://img413.imageshack.us/img413/120/wowscrnshot032110160158.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Efter mer än ett år av äggkläckande har jag ÄNTLIGEN fått min gröna jävla protodrake! http://img413.imageshack.us/img413/120/wowscrnshot032110160158.jpg Gz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Haha, blev hackad för 5 månader sedan och tappade hoppet om att ta tillbaka det då jag inte hade sparat retail keys osv. Tänkte idag, fan jag gör ett försök och slänger iväg ett mail till Blizzard där jag skriver min battle.net mail och efter 3 timmar får jag ett password recovery mail. Snacka om att underskatta deras custom-support. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 LK nere i 25man äääntligen T_T hade gått ner bra mycket tidigare om vi inte hade haft typ tre veckor av cancellade raider p ga för få personer och onsdagsraidare. http://img339.imageshack.us/img339/8696/wowscrnshot032510203914.jpg En kul sak är att vi 1shottade honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 LK nere i 25man äääntligen T_T hade gått ner bra mycket tidigare om vi inte hade haft typ tre veckor av cancellade raider p ga för få personer och onsdagsraidare. http://img339.imageshack.us/img339/8696/wo...32510203914.jpg En kul sak är att vi 1shottade honom Grats! Själv har jag gett upp raidande, och nästan WoW- överhuvudtaget, sitter bara och längtar tills Cataclysm, för det är alltid roligast i början av en expansion, blir så överflödigt i slutet. Har bestämt att byta main nu, har spelat pala sedan TBC och känner suget efter något nytt, dock är det lite tragiskt då jag har 6 st 80's , och de klasser som inte är 80 finns i 70+. Men har sjukt svårt att bestämma mig vad det blir. Finns det information om vad som händer med alla olika klasserna i Cata? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Shamanen har blivit healer på heltid numera, enhancement är faktist väldigt tråkigt i heroics. Trevligt att shamanen dessutom har i princip lika bra gear som min DK som är över ett år gammal. Synd att man sitter med typ 5000 achievementpoints mer på DK'n och jävligt mycket mer rep och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Shamanen har blivit healer på heltid numera, enhancement är faktist väldigt tråkigt i heroics. Trevligt att shamanen dessutom har i princip lika bra gear som min DK som är över ett år gammal. Synd att man sitter med typ 5000 achievementpoints mer på DK'n och jävligt mycket mer rep och skit. Enhancement är alltid tråkigt. Funkar att levla med, sen är det mest plågsamt. IMO är både Elemental och Resto minst 100 gånger roligare, även fast det börjar bli fruktansvärt tråkigt att hela heroics eftersom många tanks har för bra gear. Ett knapptryck varje halvminut, ungefär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Efter att ha nött för många heroix och suttit och tryckt på länge med fullt t9 så spenderar jag numera mina emblems på PvP gear. Satsar på fullt Furious i helgen (saknar bara 2 delar så det kommer ju gå galant). Sen vet jag fan inte vad jag ska göra, om jag ska satsa på PvP eller börja raida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Äntligen har man hela t10 looken nu när blizzard fixade buggen på mina byxor! http://data.fuskbugg.se/skalman01/hoh.jpg Sitter förövrigt fortfarande fast på LK, jävla onsdagsraiders.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Fan, blev lite rörd när jag gjort klart Crusader Bridenbrad-questserien i Icecrown (han som fått någon plague som man försöker kurera) och fick veta att hela questserien var tillgänad Robert Bridenbecker som dog i cancer. Hade inte en aning om det innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Fan vad jag saknar WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Fan vad jag saknar WoW Jag också. :C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Jag också. :C Bladestorm: Warriors can now be Disarmed while under the effects of this ability. Näeäeäeäe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Bladestorm: Warriors can now be Disarmed while under the effects of this ability. Näeäeäeäe Boner is now killed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts