Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

WTF ;)^_^

Folk har bara blivit förbannade när jag har frågat... ;)

Jag blir alltid sur på folk som frågar, specielt om de ska vara efterhängsna och börja tjata. Lirade SM med en snubbe förut som hade fått 80g av någon, och han frågade inte ens!

Läste nånstans att någon hade gett första low-lvl snubbe som han såg flera hundra guld i USA versioner för att han skulle börja lira EU versionen istället :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir alltid sur på folk som frågar, specielt om de ska vara efterhängsna och börja tjata. Lirade SM med en snubbe förut som hade fått 80g av någon, och han frågade inte ens!

Läste nånstans att någon hade gett första low-lvl snubbe som han såg flera hundra guld i USA versioner för att han skulle börja lira EU versionen istället ;)

Tror det var jag som skrev det nångång. Eller om du läst nån annan som skrivit det. Men en kompis gjorde iaf precis så.

Men ibland har man ju varit snäll o gett några guld till låglevlare som har frågat. Men oftast säger man bara "No" o sen frågar dom inte mer. Ser ju egentligen bara löjligt ut med deras "plzzz". :\

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det var jag som skrev det nångång. Eller om du läst nån annan som skrivit det. Men en kompis gjorde iaf precis så.

Men ibland har man ju varit snäll o gett några guld till låglevlare som har frågat. Men oftast säger man bara "No" o sen frågar dom inte mer. Ser ju egentligen bara löjligt ut med deras "plzzz". :\

Mycket troligt att det var du som skrev det ;)

EDIT: Hehe, jo det var du, sidan 9 i den här tråden ;)

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade WoW lite idag, första gången på säkert en månad. Börjat tröttna lite på de. Riktigt kul i början men sen va de inte lika skoj längre. Tänkte man skulle ta sig till lvl 60 åtminstone, 46 nu.

Drog en runda till Zul'Farrak idag, de är skoj där. Loota ett nice polearm (ca. 42 DPS), iallafall bättre än det jag hade innan (ca 24 DPS) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du slutat Stellan?

när gjorde du det? ;)

och varför?

Slutade för runt en månad sen.

lvl 60 sög så jag tröttnade. Och med 4st lvl 30-40 blev det inte roligare.

alla tror att wow är ett spel man aldrig tröttnar på men alla tröttnar.

Är det maxlvl och skills är är det slut. Finns inget mr att göra. Dom skulle aldrig fixat maxlivl. Bara jävligt mycket mer exp för o lvla. Och skills skulle inte gå så fort. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tycker jag det är roligare vid lvl60. Då slipper man hålla på att questa hela jävla tiden för att komma nån vart. Nu försöker man istället skaffa så fet gear som möjligt. Utan att den utdateras för man har haft den för många levlar.

Jag vet iaf massa saker jag vill ha. Så därför gör jag just dom questerna eller dödar ju dom bossarna för att få det. Och så lirar jag massa Molten Core också.

Och så är det ju så skönt att man slipper spela massa själv också. För det är ju så jäävla tråkigt. I alla fall som warrior. Enda gångerna jag lirar själv nu är när jag grindar pengar i SM. Och där är det ganska kul för man känner sig så overpowered. ;)

Aja, JAG tycker iaf att det är roligare vid lvl60. Då slipper man ju allt stressande för att man måste gå upp i level hela tiden...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett litet tips om ni vill sätta tiggarna på plats.

Om dom säger:

"I need money"

Då säger ni: "No, you need a life" eller "No, you need a JOB so you can EARN your own money"

Funkar jämt för mig ;)

Heh, brukar inte tigga. Men brorsan bryr sig inte så han fick göra det :blink:

Vi är lvl 8 nu :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor