Siana Skrivet 29 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2010 Liten sidhobby jag har dragit igång: http://www.siianagold.com Undrar om det kan bli nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2010 Liten sidhobby jag har dragit igång: http://www.siianagold.com Undrar om det kan bli nåt. Surveys är fan värre än rick'rolling när du letar porr, vafan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2010 (redigerad) Surveys är fan värre än rick'rolling när du letar porr, vafan. Hehe, jag vet att det suger men det är skapat med mycket eftertanke. Funderade först på att skriva en klassisk PDF-guide och sälja via clickbank men jag tror att majoriteten av potentiella köpare är små kids som inte har råd att lägga ut $20-30 på en guide. Däremot har de råd att slösa 3 minuter av deras tid! Har redan tjänat en knapp femtiolapp på en dag utan att ens ha ordentligt publicerat sidan än så det blir nog nice när jag väl lägger till mer innehåll. Redigerad 29 januari, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Hehe, jag vet att det suger men det är skapat med mycket eftertanke. Funderade först på att skriva en klassisk PDF-guide och sälja via clickbank men jag tror att majoriteten av potentiella köpare är små kids som inte har råd att lägga ut $20-30 på en guide. Däremot har de råd att slösa 3 minuter av deras tid! Har redan tjänat en knapp femtiolapp på en dag utan att ens ha ordentligt publicerat sidan än så det blir nog nice när jag väl lägger till mer innehåll. Dom flesta är folk som vill ha allt givet till dom. Dvs nedladdat utan att betala eller göra tester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Liten sidhobby jag har dragit igång: http://www.siianagold.com Undrar om det kan bli nåt. Muhaha, adblock fixxar biffen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Dom flesta är folk som vill ha allt givet till dom. Dvs nedladdat utan att betala eller göra tester. Det förnekar jag inte. Men nu var inte poängen att jag skulle spendera otaliga timmar med att skriva en gratis guide. Muhaha, adblock fixxar biffen Haha! Ändå skaffade jag nån slags adblock-skydd! Jaja, är man så haxxor så förtjänar man att komma igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2010 Två wipes på trash, tre wipes på Marrowgar, men nu är han fan död. Jag börjar tro att Daggerspine inte är alltför bra när det gäller raiding. Eller så var det för att jag puggade det en dag innan lockout reset, vem vet. Och han droppade absolut inget bra. Inget alls. Pfwöh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2010 Två wipes på trash, tre wipes på Marrowgar, men nu är han fan död. Jag börjar tro att Daggerspine inte är alltför bra när det gäller raiding. Eller så var det för att jag puggade det en dag innan lockout reset, vem vet. Och han droppade absolut inget bra. Inget alls. Pfwöh. Det finns (fanns) en hel del bra guilds där i somras iaf. Problemet är bara att de inte pugar och att de antagligen gör klart det där de första dagarna. Gotta love FL25 raids sista dagen innan reset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2010 Megaspoiler ( för er som inte sett ) slutet på WoTLK: http://www.youtube.com/watch?v=bJ0EJTeQ5gw...player_embedded Riktigt kasst btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2010 Megaspoiler ( för er som inte sett ) slutet på WoTLK: http://www.youtube.com/watch?v=bJ0EJTeQ5gw...player_embedded Riktigt kasst btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Megaspoiler ( för er som inte sett ) slutet på WoTLK: http://www.youtube.com/watch?v=bJ0EJTeQ5gw...player_embedded Riktigt kasst btw. Nooooooooooooooo!! This video is no longer available due to a copyright claim by Blizzard Entertainment, Inc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Concussion Blow har blivit nerfad ;_; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Installerar patch 3.2 men får patch aborted på 70% - vad ska jag göra för att fixa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Installerar patch 3.2 men får patch aborted på 70% - vad ska jag göra för att fixa detta? Googla fram och installera manuellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 (redigerad) Googla fram och installera manuellt Det fixade sig. Vet inte riktigt hur dock, anyhow, ska göra min daily nu sen sova. Blir att spela imorgon. Redigerad 3 februari, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 4 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2010 Nytt weeklyraid som bara är inom ICC! En bag och 5x frosts inuti. Fick att döda den där rotten giant som är precis breved gunship. Dom andra verkar vara snäppet svårare dock, får hoppas man klarar den där varje vecka iallafall... :') Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 20/20 tries left. Sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 20/20 tries left. Sjukt http://static.mmo-champion.com/mmoc/images...paragon_ach.jpg Alt run innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 (redigerad) Höh, missförstod Redigerad 5 februari, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Troxie, vilken guild är du med i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts