Siana Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 (redigerad) Vi har plockat allt utom Putricide, han är en bitch. Knappast pugvänlig! Edit: Martin-123, gz, ett tips till nästa gång är att inte ha DPSen sprida ut så mycket. Sprid er åt alla håll och inte bara åt sidorna, alltså framåt och bakåt också. Ha healers nära bossen så kan de dela spore med melee, och ha range spriden som jag nämnde och låt personen med spore springa till mitten varje gång och så springer alla andra till honom. På det viset slipper ni att alla måste springa så långt varje gång, då tappar ni värdefull DPS och healing. Redigerad 8 januari, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 (redigerad) Vi har plockat allt utom Putricide, han är en bitch. Knappast pugvänlig! Edit: Martin-123, gz, ett tips till nästa gång är att inte ha DPSen sprida ut så mycket. Sprid er åt alla håll och inte bara åt sidorna, alltså framåt och bakåt också. Ha healers nära bossen så kan de dela spore med melee, och ha range spriden som jag nämnde och låt personen med spore springa till mitten varje gång och så springer alla andra till honom. På det viset slipper ni att alla måste springa så långt varje gång, då tappar ni värdefull DPS och healing. Klart vi visste det, ville bara ha utmaning! Nej, men seriöst, Tack! Kanske tar han innan berserk nästa gång! Men, bara jag som märkt att det heter Berserk istället för Enrage nu? Fjärde bästa pally-tanken på horde nu! På min server såklart. 2937 i gearscore! Redigerad 8 januari, 2010 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Om jag bara hade haft en vettigare trinket än min jäkla ilvl 200 så hade jag haft över 3k i gearscore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 2941. Kommer nog sitta och trycka där ett tag eftersom jag är guildlös atm. På tal om det. Tips på någon skön server med en massa progress guilder? Magtherdion är ju helt åt helvete på den fronten. Horde eller alliance, spelar ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Kazzak är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 2941. Kommer nog sitta och trycka där ett tag eftersom jag är guildlös atm. På tal om det. Tips på någon skön server med en massa progress guilder? Magtherdion är ju helt åt helvete på den fronten. Horde eller alliance, spelar ingen roll. Aggramar! Men det är PvE server, vilket troligen inte intresserar dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Kazzak är bra. Good old kazzak ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 World pvp förstördes redan i TBC så spelar gärna pve. Fast just nu står det nog mellan Frostmane alliance eller kazzak horde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 (redigerad) Frostmane har jag inte prövat, jag har emellertid hört att det är många svenskar där. Kazzak har inte lika många svenskar men en förbannat bra progress och community. --- Över 2300 subscribers på min YouTube-kanal! Jävligt roligt, fast i samma vända så gör fler och fler fånar level 1:or på min server och whisprar till mig. Redigerad 10 januari, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 12 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2010 (redigerad) Påväg till FL nyss, weekraid. Bestämde mig för att flyga med normala mounten till Ulduar istället. På vägen ser jag allmighty Time lost protodrake på 5%, någon annan i raiden som dödar. Blev lite lollig och tog killingblow och vann rollen. Lite oshysst kan tyckas, så jag sålde den till han för 6.5k. RANDOM PROFITS <3 Redigerad 12 januari, 2010 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2010 Påväg till FL nyss, weekraid. Bestämde mig för att flyga med normala mounten till Ulduar istället. På vägen ser jag allmighty Time lost protodrake på 5%, någon annan i raiden som dödar. Blev lite lollig och tog killingblow och vann rollen. Lite oshysst kan tyckas, så jag sålde den till han för 6.5k. RANDOM PROFITS <3 Hahaha, taskigt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2010 (redigerad) Nice Xazzi. Sista triet på Putricide 25 nu hoppas vi tar honom! Han är faktiskt inte svår, men han är en sån boss som allt går åt helvete på om en person gör ett misstag... Och om man är 25 pers så är det alltid nån som gör ett misstag. Edit: En cpwarrior wipade oss. Däremot fick jag min andra T10 idag! Måste bara få mark så jag kan pimpa den. Setbonus <3 Redigerad 13 januari, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Leavade guilden idag, vi gav över GM titeln, då några hade lust att prova hålla kvar den. Vi har haft mycket problem i sista osv, och inte kunnat köra 25-man. Så hoppas kunna joina en 25man raiding guild nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2010 Sådär, mountet ifrån occulus! Svinful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 (redigerad) Massa mounts! Bara att köra klart mina UD10 achievs så man kan få en 310 någon gång : > http://data.fuskbugg.se/skalman01/-sa.jpg Redigerad 22 januari, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Hooray, 40k unbuffed hp! Nu är jag fan tuff! /fortfarande fast i 3.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Hooray, 40k unbuffed hp! Nu är jag fan tuff! /fortfarande fast i 3.2 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Grattis Topp3. Putricide nere i 25man nu, yay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 2999 GS nu. Harrejisses vad segt det ska vara att komma upp i 3 k : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts