Mark Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Finns det några dokumenterade fall på någon kändis som blivit beroende av WoW? Eller iaf någon som aktivt spelar det? Kom och tänka på det när jag såg WoW T-Mohawk grenade-reklamen Såvitt jag vet så spelar Richard Sjunnesson i Sonic Syndicate WoW, men han kanske inte räknas. Och han har väl inte tid att vara beroende heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Finns det några dokumenterade fall på någon kändis som blivit beroende av WoW? Eller iaf någon som aktivt spelar det? Kom och tänka på det när jag såg WoW T-Mohawk grenade-reklamen Mila Kunis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Finns det några dokumenterade fall på någon kändis som blivit beroende av WoW? Eller iaf någon som aktivt spelar det? Kom och tänka på det när jag såg WoW T-Mohawk grenade-reklamen Rätt gammal lista nu, men här är några som har spelat det! http://timesonline.typepad.com/technology/...elebrities.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Glöm för guds skull inte Corpsegrinder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Björn Gustavsson! ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Fsafgsdgdas!!! Needle-Encrusted Scorpion droppar äntligen, efter att jag har kört FoS HC VARJE JÄVLA DAG sen patchdagen! Det är första gången jag ens ser den! Vad händer? Jag rollar 92. Huntern rollar 93. Det här är fan inte okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Fsafgsdgdas!!! Needle-Encrusted Scorpion droppar äntligen, efter att jag har kört FoS HC VARJE JÄVLA DAG sen patchdagen! Det är första gången jag ens ser den! Vad händer? Jag rollar 92. Huntern rollar 93. Det här är fan inte okej. Har sett den 2 gånger, när jag gått som Prot. Aldrig droppat när jag går som retri! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Har sett den 2 gånger, när jag gått som Prot. Aldrig droppat när jag går som retri! Needa ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Hade tur och fick den andra dagen efter 3.3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Folk, åsikter. Hjälp. Skänk mig er visdom! Uppgradera Platinum Mesh Cloak till Sentinel's Winter Cloak, eller uppgradera Bubbling Brightbrew Charm (bleh) till Corroded Skeleton Key? HILFE för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Key ska alla tanks köpa dirr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Key ska alla tanks köpa dirr. Mjo, det var det jag tänkte först också. Men slänger jag in en fin liten +30 stamina-gem i capen blir den genast mycket bättre än nyckeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Mjo, det var det jag tänkte först också. Men slänger jag in en fin liten +30 stamina-gem i capen blir den genast mycket bättre än nyckeln. capes droppar. key är bästa stam trinket innan cataclysm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 capes droppar. key är bästa stam trinket innan cataclysm. Håller inte helt med, det droppar en väldigt bra Stamina trinket i Gunship 10. Men jag gick själv för Key saken först. Ligger på 106% Avoidance (Med Holy Shield), 28k Armor, och 41k HP obuffat, 36 Exp och 9% Hit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Damn, nya bossar på onsdag, men jag missar raiden - ska se Avatar. Jaja, alt run here I go. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Damn, nya bossar på onsdag, men jag missar raiden - ska se Avatar. Jaja, alt run here I go. Vilken biograf? ------ Hoppas bara att de nya bossarna är lika pugvänliga. De fyra första var ju cake to.m i 25 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 Vilken biograf? ------ Hoppas bara att de nya bossarna är lika pugvänliga. De fyra första var ju cake to.m i 25 Bergakungen. De är förmodligen lika pugvänliga. Sen ToTC och framåt så är normal pugvänligt och heroic endast för hyfsade guilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Ny bossar idag i ICC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Ny bossar idag i ICC Japp! Servrarna kom upp tidigt också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 (redigerad) Vi tog Festergut 10 man idag. Tog oss bara ett par försök, men väääldigt nära att vi failade! Redigerad 8 januari, 2010 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts