Stoffe Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Jag som vann Battered Hilt på femte trash-packet? Quel'delar bitches Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Fick det med, första hc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Tack! Mergade mitt konto inte förens idag. Har inga planer på att uppta WoW, men skulle vara dumt om gubbarna skulle tagits bort, av att jag skulle ha varit inaktiv vid merge-fasen eller nåt. Slutade väl spela för några månader sen. Wait wait..! Rensar de mina karaktärer om jag inte mergear med Battle.net? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Fick inte den där saken jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Wait wait..! Rensar de mina karaktärer om jag inte mergear med Battle.net? Alltså, det var någon tanke jag fick bara. NEJ, de tar inte bort dem om man inte mergar, inte just nu iallafall. Det vore ju kanske att skjuta sig själva i foten med tanke på att deras spelarbas sjunker just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Jag måste säga att de nya 5-manna är helt underbara. Den här patchen tog alla mina förväntningar och sket över dom, det här är underbart. <3 Jag hoppas jag får se hela ICC innan Cata kommer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 (redigerad) Jag måste säga att de nya 5-manna är helt underbara. Den här patchen tog alla mina förväntningar och sket över dom, det här är underbart. <3 Jag hoppas jag får se hela ICC innan Cata kommer också. Jode! Grymma som as. Har gjort 1 försök på Marrowgar, wipe på 65%. Men vi har han nog före vi tar kvällen iaf! Edit: 55% Edit nere! Bonebreaker Scepter till mig! EDIT: LADY DEATHWHISPER NERE! EDIT: GUNSHIP NERE!! 3/4. Avbryter raiden nu. Men jag är helnöjd! Redigerad 9 december, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 Jag måste säga att de nya 5-manna är helt underbara. Den här patchen tog alla mina förväntningar och sket över dom, det här är underbart. <3 Jag hoppas jag får se hela ICC innan Cata kommer också. Håller med! Det nya instance-systemet är döläckert också! ICC var najs med. Vi plockade alla bossar i 10man på typ 1 och en halv timme, de var rätt lätta 25man var inte särskilt svårt heller, men vi tog bara Marrowgar innan vi gav upp p g a det extrema lagget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 Håller med! Det nya instance-systemet är döläckert också! ICC var najs med. Vi plockade alla bossar i 10man på typ 1 och en halv timme, de var rätt lätta 25man var inte särskilt svårt heller, men vi tog bara Marrowgar innan vi gav upp p g a det extrema lagget... Då hade många av era medlemma kört det på PTR osv va? För ingen kunde tacts för oss, så vi provade oss fram ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 WoW scammers. Förbannat dryga, jag svär på att jag får mail varje dag om att jag "har försökt sälja kontot" eller "bytt lösenord" Hurfan blir man kvitt fanskapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 Kommer att raida ICC ikväll , hoppas att det blir kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 (redigerad) Då hade många av era medlemma kört det på PTR osv va? För ingen kunde tacts för oss, så vi provade oss fram ! Nä, ingen tror jag. Men det var ju bara att läsa på lite. WoW scammers. Förbannat dryga, jag svär på att jag får mail varje dag om att jag "har försökt sälja kontot" eller "bytt lösenord" Hurfan blir man kvitt fanskapen? Jag har fått ett helt gäng med såna på senare tid också. Det finns inget direkt sätt att blockera dem, men googla din e-mail och se om du har den visad på många spel/WoW-forum. Kommer att raida ICC ikväll , hoppas att det blir kul Det är grymt kul! Påminner en hel del om Black Temple (vilket jag ser som en positiv sak). Edit: Såja, nu har vi downat Saurfang i 25-man med jag fick första T10-token!!!!! Behöver bara typ 40 emblems of frost till. Redigerad 10 december, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Blev bara Marrowgar i 25igår, lag och människor som kunde inte tactics på Deathwisper...men tvingade alla att läsa tacts för nästa gång ^^ Hoppas på 10man ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Har kört en jävla massa pugs i ICC 5 mans nu, ska farma färdigt dom sista grejerna på norm sen börja farma HC. Kewl med ez loot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Själv är jag efter denhär skönheten, enda jag behöver från stället(hc förstås) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Gick in för att avsluta Deathbringer, och till våran förvåning hade Deathwhisper och Gunship respawnat One shot på både dom och 4 extra frost och 4 mer 251 loot! Dock hade vi äckliga problem med Deathbringer, men gick ner efter kanske 20 wipes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 (redigerad) Jo Deathbringer är en riktigt jobbig jävel. I 25-man så spawnar han typ 8 adds! Och precis när man tror att han ska dö så är det någon som dör av mark och så är det kört. Började geara upp min DK förresten. Jag har inte orkat röra den sen jag dingade, men med det nya instancesystemet så är det så snabbt och lätt att hitta grupper, speciellt som tank. I början av dagen så hade jag blågrön gear samt ett par heirlooms, nu har jag typ 2 blåa delar och resten epic. Fan vad casual WoW är. Redigerad 12 december, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Började geara upp min DK förresten. Jag har inte orkat röra den sen jag dingade, men med det nya instancesystemet så är det så snabbt och lätt att hitta grupper, speciellt som tank. I början av dagen så hade jag blågrön gear samt ett par heirlooms, nu har jag typ 2 blåa delar och resten epic. Fan vad casual WoW är. Har i princip allt jag vill ha till både tank och dps. Några enstaka saker som bara droppar av trash och en och annan bossdrop kvar, typ 2H svärdet av LK, Hjälmen i Pit och Legs från Bronjahm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Quel delar questen var lång och ganska tråkig. Blev väl lite epic vid slutet men ser inte fram emot att göra questen på DK'n senare : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Kul, guilden gick för Undying nyss. När vi klarade det, fick vi inte achievementen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts