Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Suck... när ska ni allys lära er att horde äger :wacko: nä skoja bara vi är "väl" lika bra :blink:

Jo man kan tycka att det ska vara lika men... Nej, Medans vårat team springer runt som fånar och jag desperat försöker organisera lite springer Horde in från alla håll och tar flaggan med en rouge som springer snabbt iväg medans vi kämpar mot shamanernas Earthbind. Helt värdelöst.

Jag har vunnit en av 10 BG-runs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har haft lite tur idag o igår. Igår började det med att boken som ger questet för att få Quel'serra droppade i DM. Är 0.2% dropchans på den o jag får den första gången jag kommer dit. :blink:

O sen går vi o dödar Prince Tortheldrin som är precis i närheten av bossen vi precis dödat. O han droppar såklartEldritch Reinforced Legplates (anledningen till att jag kom dit var dom byxorna). Och sen idag så grindar jag o två kompisar i Tyrs Hand i EPL. O gissa vad? Krol Blade droppade! Dropchansen på den är väl säkert runt 0.0001%. Så vi tre bestämt att vi ska dela på vinsten från ah. Vi la ut den på 650g buyout. O lär få den såld också. :ermm:

Iofs en oftopicsak som är trevlig också. Fick tillbaks min bil idag med ett sportavgas system som mullrar riktigt skönt o som har två fina glänsande avgasrör. -_-

J*vlig J*vligt nice :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok fint, har du nåt ifrån Wildheart eller Cenarion då?  :huh:

Wildheart är inte äns epic.

Cenarion eller Stormerage isf.

Stormrage hjälmen är det snyggaste jag har sett. Riktigt druidaktigt gämfört med Cen~Helm som ser ut som vilken hjälm som hellst. Ser ut som helm of fire typ.

Storm~ ser ut som dom stora hjort/alverna som finns i moonglade. :P

fullsr2ic_506051_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wildheart är inte äns epic.

Cenarion eller Stormerage isf.

Stormrage hjälmen är det snyggaste jag har sett. Riktigt druidaktigt gämfört med Cen~Helm som ser ut som vilken hjälm som hellst. Ser ut som helm of fire typ.

Storm~ ser ut som dom stora hjort/alverna som finns i moonglade. :P

fullsr2ic_506051_0.jpg

Nej, jag vet att Wildheart är rare och Cenarion är epic. Alla klasser har en rare och 2 epic sets, om man inte räknar med pvp rewardsen, glömde bara vad den sista druid setet hette. Den hjälmen var verkligen väldigt druid aktig, fast tvivlar på att den skulle passa bra på en Tauren ;).

Såg föresten en NE med Cenarion setet, vet inte om hon hade hjälmen men det setet var iaf riktigt snyggt, såg ut som typ gräs och sånt på shoulders och sen var resten av kläderna gröna istället för gula som på Stormrage :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ledsen om detta frågats förut, men jag vill inte sitta och plöja igenom 95 sidor. Jag har tittat på systemkraven som blizzard skrivit upp, men dessa ser lite låga ut med tanke på grafiken. Vad behöver man för dator för att kunna spela spelet med allt på lägsta grafiken UTAN lagg/hack?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ledsen om detta frågats förut, men jag vill inte sitta och plöja igenom 95 sidor. Jag har tittat på systemkraven som blizzard skrivit upp, men dessa ser lite låga ut med tanke på grafiken. Vad behöver man för dator för att kunna spela spelet med allt på lägsta grafiken UTAN lagg/hack?

Har två datorer, en bra en dålig. På den dåliga har jag P4 2,8Ghz, 384Mb ram och ett Geforce 3, på det kör jag allt på lägsta och kan spela nästan smärtfritt, får bara jädrans låg fps när jag är i stora städer med mycket folk. Så om du ska spela spelet på lägsta utan hack så kanske du bör ha en lite bättre dator än det jag nyss skrev.

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter 1 dags arbete var jag äntligen 100 i Engineering. Började igår.

Så nu kunde jag göra mina efterlängtade [Flying Tiger Goggles]

sen tog jag DM men stack då alla var runt lvl 16-17 :) går ju inte att ta VC då.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en liknande dator som hew har. Skillnaden är väl dock att det är en AMD Duron på 900mhz. Och det funkar ju finfint förutom när man går in i IF. Får vänta några minuter på att allt ska laddas in. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor