xstreem Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Guilden jag är med i ligger numera på rank 13 enligt Arena Junkies. Inte för att jag hjälper guilden komma dit på något vis, men jag har varit med sedan två år tillbaka som "VIP"-medlem. Har däremot två eller tre IRL-polare som hjälper guilden stiga i rank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Fifan, börjar köra lite Ulduar igen för att kirra draken innan den plockas bort. Blizzard har väl inte officiellt sagt något än, men den ryker väl snart tror jag. @Kicken: Siana VenoM, Santa Topp3, ViolentLag Martin123, StellHell, xstreem Så nånting är det kanske om man bara kör på gearscore. Sen finns det ju PvP, alts och achievements också så det beror väl på vad man räknar. Grötmannen är som sagt ganska hardcore, sist han var inne så hade han tagit Yogg-Saron innan mig men jag har ingen aning hur det går för honom nu (eller om han ens fortfarande spelar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Har aldrig länkat min armory här tror jag inte så gör väl det nu när ni ändå jämför characters http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Meistahh I offspec gear atm men elemental gearet är väl inget speciellt iofs. Kör alla instancer på reset, heroic toc har jag inte ens orkar försöka än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Ah jo ligger väl bland Topp3 och gänget eller nåt. --- StellHell btw, vi funderar på att återskapa guilden när Cataclysm är här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Efter att fått nys om den här boken på Gamespot så funderar jag verkligen på att skaffa den. Mest för skojs skull och se vad de kan ha att säga om WoW och filosofi... World of Warcraft and Philosophy Är det någon här som vet någonting, eller har läst någonting, om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Fifan, börjar köra lite Ulduar igen för att kirra draken innan den plockas bort. Blizzard har väl inte officiellt sagt något än, men den ryker väl snart tror jag. @Kicken: Siana VenoM, Santa Topp3, ViolentLag Martin123, StellHell, xstreem Hm, konstigt att du lagt mig vid Stell som har Naxx 25 gear. Så illa gear har jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Hm, konstigt att du lagt mig vid Stell som har Naxx 25 gear. Så illa gear har jag inte! Nä, men man måste minst ha off-spec Holy om man är Paladin på den listan för att placeras högre upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 (redigerad) Hm, konstigt att du lagt mig vid Stell som har Naxx 25 gear. Så illa gear har jag inte! Whoops, sorry. Aja, har ingen större koll på någons gear, chansade lite. Borde du inte ha över 2k score med sån gear? Edit: Sniper, köp en Lore-bok istället tbh. Redigerad 7 december, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Ah jo ligger väl bland Topp3 och gänget eller nåt. --- StellHell btw, vi funderar på att återskapa guilden när Cataclysm är här. Låter bra, är ju oguildad just nu och kommer antagligen vara det till caraclysm kommer ut och skulle ju såklart vara gött att ha en guild att lira i när man lvlar upp sin worgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Whoops, sorry. Aja, har ingen större koll på någons gear, chansade lite. Borde du inte ha över 2k score med sån gear? Edit: Sniper, köp en Lore-bok istället tbh. Men det är själva filosofin som verkar intressant. Den verkar beskriva lite hur det fungerar i WoW världen utan att det ska bli för jobbigt (eller tråkigt) att läsa. Ingen om vet något om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 3.3 imorgon alltså. Awesome! Det blir väl att farma Frozen Halls hela dagen, det är lite pinsamt att jag fortfarande släpar runt på en ilvl 200-sköld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 (redigerad) 3.3 imorgon alltså. Awesome! Det blir väl att farma Frozen Halls hela dagen, det är lite pinsamt att jag fortfarande släpar runt på en ilvl 200-sköld. Äntligen kan du slänga din gamla, dåliga, fula, dumma, noobiga, konstiga ...etc. sköld Kom ihåg att ta massor med screens åt mig! :3 Redigerad 8 december, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 (redigerad) Nä, men man måste minst ha off-spec Holy om man är Paladin på den listan för att placeras högre upp! Haha, hade holy offspec. Men användes aldrig så jag bytte! Whoops, sorry. Aja, har ingen större koll på någons gear, chansade lite. Borde du inte ha över 2k score med sån gear? Har 2.7k(2690) på wowheroes. Edit: Oj, såg att jag skrivit 1.7k sist gång! Mitt fel då! Redigerad 8 december, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Har 2.7k(2690) på wowheroes. Edit: Oj, såg att jag skrivit 1.7k sist gång! Mitt fel då! Haha, jag tyckte väl att det var lite konstigt Att du gjort massor med raids, men enligt Wowheroes knappt var ready för Naxx10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 3.3 Imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Någon som spelar på Outland? Jag spelar inte längre, men Panimala finns inte längre på armory, skulle någon kunna se karaktären finns öht? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Någon som spelar på Outland? Jag spelar inte längre, men Panimala finns inte längre på armory, skulle någon kunna se karaktären finns öht? Panimala 80 Dwarf Warrior Svenska Lanföreningen Outland Misery (?) This character profile could not be displayed, possibly for one of the following reasons: * The character has been inactive for an extended period of time. * The character name was spelled incorrectly. * The profile is temporarily unavailable while the character is in the midst of a process such as a realm transfer or faction change. * Characters that have been deleted are no longer available on the Armory. -- Inactive länge nog? ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Panimala 80 Dwarf Warrior Svenska Lanföreningen Outland Misery (?) This character profile could not be displayed, possibly for one of the following reasons: * The character has been inactive for an extended period of time. * The character name was spelled incorrectly. * The profile is temporarily unavailable while the character is in the midst of a process such as a realm transfer or faction change. * Characters that have been deleted are no longer available on the Armory. -- Inactive länge nog? ; ) Tack! Mergade mitt konto inte förens idag. Har inga planer på att uppta WoW, men skulle vara dumt om gubbarna skulle tagits bort, av att jag skulle ha varit inaktiv vid merge-fasen eller nåt. Slutade väl spela för några månader sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Tack! Mergade mitt konto inte förens idag. Har inga planer på att uppta WoW, men skulle vara dumt om gubbarna skulle tagits bort, av att jag skulle ha varit inaktiv vid merge-fasen eller nåt. Slutade väl spela för några månader sen. Gubben är kvar iaf, jag lirar på OL och kunde adda den =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Nya LFG-systemet är win. Kö för random heroic, vänta tre sekunder, gruppad och klar. Emblem of Frost-grejerna är inte att spotta åt heller. ALLT inom tanking-väg är perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts