Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Snyggt, fast det ser lite obalanserat ut när dina action bars inte ligger i mitten under det röda strecket.

Det gör det, det är bara att ToT ställer till det, har ställt in det på att bara visas när det är mig som är targetad. Bra sätt att se om man är på agron.

Första linjen är player, sen target och sist ToT. ToT går rakt in i Omen när jag är i combat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem av er alla WOW-spelare här har nått längst då? Vem är bäst/har bäst "saker"?

Siana, skulle jag tippa på.

Om jag inte är ute och snurrar helt är det väl Siana först, sen VenoM, sen... jag? :rolleyes:

Baserat endast på ens gear, inte hur långt man kommit i raids etc. blablabla.

Förresten, är det någon som vet vad som är fel med Armory? Mina karaktärer har inte uppdaterats sen 29 november, jag blir tokig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han kanske inte har ändrat sina intressen på profilen på länge. Om jag minns rätt så har mina stått där sedan ... 2006 :wub:

Har inte Stell kommit väldigt långt i raids och gear?

Nej. Min drulle är med i en guild som har kommit väldigt långt. Rank 49 eller nått sånt i världen. Har dock inte raidat aktivt med dom sen BWL. Har bara varit med lite på stand-ins när bossarna har varit på farm. Även lite i TBC, där raidade jag dock med min warlock mest. WotLK rerollade jag ju DK för o lira i Sianas guild som såklart disbandades någon vecka efter att jag hade orkat mig upp till lvl 80. Fixade istället heroicmounten och PuG'ade lite Naxx på helgerna. Har inte satt min fot i Ulduar eller ToC. Kommer antagligen inte göra det heller och Ice Crown orkar jag inte bry mig om. Väntar istället på cataclysm och en reroll som Worgen Rogue.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor