Siana Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 (redigerad) Jag har typ 150 emblems of triumph :-) Redigerad 28 november, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Jag har typ 150 emblems of triumph :-) http://upl.gizgiz.nu/files/rant.gif Meh, fem dagar till och jag har tillräckligt med titansteels för att få labbarna på denna göllegris. Det kanske får mig att må lite bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 1690 score på wow-heroes.com nu! Satsat lite mera på 1 character nu i senaste, och eftersom man är andra GM i guildet har man inte mycket att välja på. 1-shotade alla bossar fram till Anub i ToC25, då DC'ade 3 och vi har inte fått kört klart. http://img29.imageshack.us/img29/9093/wowscrnshot113009013452.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 (redigerad) Score: 2682, är det bra? Usch, började levla en Warrior, 56 nu, jävla skitspel att alltid dra tillbaka mig. >.< Redigerad 1 december, 2009 av VenoM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Score: 2682, är det bra? Det är ju bara att jämföra med din guild/realm. Runt 3000 har oftast tanks i hardcore guilds, övriga spelare runt 2900. 2700-2800 är väl rätt endgame och 2500-2600 semi. Jag är rankad 174 på realmen med 2878! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Minimalist UI, är skapligt nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Snyggt, fast det ser lite obalanserat ut när dina action bars inte ligger i mitten under det röda strecket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Snyggt, fast det ser lite obalanserat ut när dina action bars inte ligger i mitten under det röda strecket. Det gör det, det är bara att ToT ställer till det, har ställt in det på att bara visas när det är mig som är targetad. Bra sätt att se om man är på agron. Första linjen är player, sen target och sist ToT. ToT går rakt in i Omen när jag är i combat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Vem av er alla WOW-spelare här har nått längst då? Vem är bäst/har bäst "saker"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Vem av er alla WOW-spelare här har nått längst då? Vem är bäst/har bäst "saker"? Siana, skulle jag tippa på. Om jag inte är ute och snurrar helt är det väl Siana först, sen VenoM, sen... jag? Baserat endast på ens gear, inte hur långt man kommit i raids etc. blablabla. Förresten, är det någon som vet vad som är fel med Armory? Mina karaktärer har inte uppdaterats sen 29 november, jag blir tokig. https://static.flashback.info/img/smilies2/rant.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Vem av er alla WOW-spelare här har nått längst då? Vem är bäst/har bäst "saker"? Grötmannen brukar ju komma in någon gång i halvåret och skryta om att han har bäst gear och dödat alla bossar då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Grötmannen brukar ju komma in någon gång i halvåret och skryta om att han har bäst gear och dödat alla bossar då och då. Vem fan är Grötmannen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Vem fan är Grötmannen? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=573 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=573 lol Intressen: Datorer, moppar, kompisar å lite annat Låter som en äkta WoW-nörd i mina öron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Intressen: Datorer, moppar, kompisar å lite annat Låter som en äkta WoW-nörd i mina öron. Gjorde han dig upprörd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Gjorde han dig upprörd? NU ÄR DET JUUUUUUUUUUUUUL IGEN OCH NU ÄR DET JUUUUUL! WOAH! GREYS! WAYNES! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Intressen: Datorer, moppar, kompisar å lite annat Låter som en äkta WoW-nörd i mina öron. Han kanske inte har ändrat sina intressen på profilen på länge. Om jag minns rätt så har mina stått där sedan ... 2006 Har inte Stell kommit väldigt långt i raids och gear? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Han kanske inte har ändrat sina intressen på profilen på länge. Om jag minns rätt så har mina stått där sedan ... 2006 Har inte Stell kommit väldigt långt i raids och gear? På screenshoten han postade har han bara Naxx25 gear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 På screenshoten han postade har han bara Naxx25 gear. Har för mig han kom ganska långt på 60 dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Han kanske inte har ändrat sina intressen på profilen på länge. Om jag minns rätt så har mina stått där sedan ... 2006 Har inte Stell kommit väldigt långt i raids och gear? Nej. Min drulle är med i en guild som har kommit väldigt långt. Rank 49 eller nått sånt i världen. Har dock inte raidat aktivt med dom sen BWL. Har bara varit med lite på stand-ins när bossarna har varit på farm. Även lite i TBC, där raidade jag dock med min warlock mest. WotLK rerollade jag ju DK för o lira i Sianas guild som såklart disbandades någon vecka efter att jag hade orkat mig upp till lvl 80. Fixade istället heroicmounten och PuG'ade lite Naxx på helgerna. Har inte satt min fot i Ulduar eller ToC. Kommer antagligen inte göra det heller och Ice Crown orkar jag inte bry mig om. Väntar istället på cataclysm och en reroll som Worgen Rogue. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts