Siana Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 !!! http://data.fuskbugg.se/skalman01/WoWScrnShot_102209_004219.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 (redigerad) !!! http://data.fuskbugg.se/skalman01/WoWScrnS...2209_004219.jpg ... GRATTIS!! Redigerad 22 oktober, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 (redigerad) Tack. Denna veckan ska vi även gå Ulduar 25 igen och försöka plocka alla hardmodes. Btw, nya priestsetet... ... skulle vara så sjukt mycket snyggare om de valde bättre fäger... http://img188.imageshack.us/img188/3025/spriest.jpg Redigerad 22 oktober, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Ibland har man lotto. Mount och hjälm på samma run. Klad Hest. *edit* Turen håller i sig. Öppnade mitt ägg jag hade glömt jag hade, vad visar sig vara där i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 lotto Grattis! Fan det där ägget alltså, spyr snart på det och ändå spelar jag inte ens spelet längre, brukar dock logga in någon gång varje vecka för att köpa ett ägg och kolla fortfarande, men inte hjälper det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Ibland har man lotto. Mount och hjälm på samma run. Klad Hest. *edit* Turen håller i sig. Öppnade mitt ägg jag hade glömt jag hade, vad visar sig vara där i.. Kör UP och och gör polar bear daily'n när du först är på G! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Haha, grattis Stell! Vilken jävla tokröta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Kör UP och och gör polar bear daily'n när du först är på G! Har redan white polar bear. UP mounten kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Win! Fick en Sinister Squashling från Trick or Treat, vilket äntligen gav mig min Hallowed-titel. Woop woop! Och Stell, din noobtönt. Jag har varit på jakt efter en grön proto-drake i månader nu. Får väl vara glad över att jag har den blåa iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Jag har time lost p-drake, förlorade roll för blue p-drake. Har försökt få green p-drake sedan januari 09. Och är ett par achs ifrån rusted p-drake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Min och mina rl polares guild tog Toc10 idag, så gott som 1-shot på alla. Grymt lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Win! Fick en Sinister Squashling från Trick or Treat, vilket äntligen gav mig min Hallowed-titel. Woop woop! Och Stell, din noobtönt. Jag har varit på jakt efter en grön proto-drake i månader nu. Får väl vara glad över att jag har den blåa iaf. Jag kan för allt i världen inte få tag i en hallowed helm. Har allt annat från HH typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Min och mina rl polares guild tog Toc10 idag, så gott som 1-shot på alla. Grymt lätt! Pröva TotGC10 och kom tillbaka och säg hur det gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 (redigerad) Pröva TotGC10 och kom tillbaka och säg hur det gick. Visste att någon skulle lägga en sådan kommentar! Tog Iron Council, Hodir och Thorim 1-shot, med folk som aldrig gjort Ulduar förr! Edit: värsta stavfelet! Redigerad 26 oktober, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Visste att någon skulle lägga en sådan kommentar! Ville inte håna dig eller något men eftersom att du skrev " " trodde jag att du menade typ "ska det verkligen vara såhär lätt?" och svaret är ju att ja... I normal ska det vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Ville inte håna dig eller något men eftersom att du skrev " " trodde jag att du menade typ "ska det verkligen vara såhär lätt?" och svaret är ju att ja... I normal ska det vara det. Haha. Mjo. La den efter för att jag själv trodde att det skulle vara mycket svårare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 (redigerad) Bilden Me Tauren rogue! Redigerad 27 oktober, 2009 av ViolentLag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Bilden Me Tauren rogue! Pffft, Belf warrior ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 (redigerad) Verkar som att scammers är bra på att dölja sina mailadresser: X-Originating-Email: [gbk_martin@hotmail.com] Return-Path: gbk_martin@hotmail.com Redigerad 27 oktober, 2009 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts