Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Jag är så trött på Deathknights sets. Fan, verenda set sen WotLK kom ut har bestått av döskallar och taggar, och då snackar vi dom mesiga taggarna. Rogues och Druids t10 är fan guld, helt jävla sjukt coola och vad får DK's, ju ett helt vanligt jävla set med döskallar. Kan lova att hjälmen kommer ha taggar, there you have it. Ett nytt set som ser identiskt ut med alla andra.

Varför är jag inte förvånad?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så alla DKs kommer springa runt och se ut som färgglada kopior av Arthas?

Woot, det hade jag inte ens tänkt på. Seten är rätt lika faktiskt, men det är väl tanken.

Edit: Alltså vafan...

Det här är andra gången under några dagar som jag får ett "password recovery"-mail i min inbox. Någon har kul? :D

Det konstigaste är att alla länkar leder till worldofwarcraft.com och inte wow-europe.com. Men det verkar inte vara ett scam-mail eftersom de leder till the real deal och mailet är ifrån noreply@blizzard.com. Skumt.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad du kräver av mig!!

Såvitt jag minns är det bara ett achievement som kräver en grupp, och det är Bring Me The Head of... Oh Wait, och på Daggerfailspine iaf. så gruppas det dygnet runt för den.

Pet och huvudbonad droppar från Trick or Treat hos innkeepers, så det är fullt möjligt att få oavsett tid på dygnet.

Men jao, jag kan nog leva med att döda HH några gånger åt dig. Men jag tänker då fan inte fixa Tricks and Treats of Azeroth, ni Alliance-folk kan ju inte bygga eller planera vettigt alls. rant_835417_0.gif

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad du kräver av mig!!

Såvitt jag minns är det bara ett achievement som kräver en grupp, och det är Bring Me The Head of... Oh Wait, och på Daggerfailspine iaf. så gruppas det dygnet runt för den.

Pet och huvudbonad droppar från Trick or Treat hos innkeepers, så det är fullt möjligt att få oavsett tid på dygnet.

Men jao, jag kan nog leva med att döda HH några gånger åt dig. Men jag tänker då fan inte fixa Tricks and Treats of Azeroth, ni Alliance-folk kan ju inte bygga eller planera vettigt alls. rant_835417_0.gif

Jag är klar med Trick and Treats (eller kommer iaf bli, outlands kvar).

Jag har under två nätter suttit i LFG och ingen går HH på natten på Dragonmaw. :<

Jag har också sjuk otur med ToT, får bara Trick hela tiden, förvändlas till nått skräp som försvinner när jag mountar. Be a dear. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Be a dear. :)

PFFFFFT!

Samma login/pass som förut?

Jag kan Trick and Treat'a en gång eller två per dag, samt göra Headless daily, men jag kan inte nöta innkeepers i flera timmar tyvärr. Jag har mitt eget achiev (gief pet) och tydligen ett nystartat guild (TwoGnomesOneCup... srsly wtf) att oroa mig för. :D

Ingen panik, allt på en gång... zug zug...

Edit: Ugh, ska försöka mig på att vara DK-tank. Hoppas det går bra, annars får du la byta server. :D

Edit2: Ugh, det gick ju bara jättedåligt.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad du kräver av mig!!

Är inte den lika EPIC som Flames of Azeroth? Vi borde göra Flames of Azeroth igen nån gång...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NEJ!

Ugh dumma spring-runt-quests som tar tid och är jobbiga mummel...

Erkänn att det var kul när vi gjorde det... det är bara du som slutat uppskatta all den exp och allt guld vi fick, för att inte tala om när vi "smög" in i Exodar.

Men iaf, jag antar att du menar Nej till att Halloween questet inte är lika episkt som Flames... questet.

(TL;DR: Ditt "NEJ" räknas inte :) )

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Ugh, ska försöka mig på att vara DK-tank. Hoppas det går bra, annars får du la byta server. :)

Edit2: Ugh, det gick ju bara jättedåligt.

Du hittade tanking setet? Du hade frost speccen? Du körde med frost presence?

Om dom tre kriterierna stämde in ska det vara som att stjäla godis från ett barn. Om du inte orkar med plague strike så är det bara att spamma frost strike och howling blast.

annars kör du Plague Strike > Howling blast > (mer än singeltarget) Pestilence > (singeltarget) Frost Strike. släng in en blood strike för att bränna blood runes eller använd bloodboil om du behöver AoE.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du hittade tanking setet? Du hade frost speccen? Du körde med frost presence?

Om dom tre kriterierna stämde in ska det vara som att stjäla godis från ett barn. Om du inte orkar med plague strike så är det bara att spamma frost strike och howling blast.

annars kör du Plague Strike > Howling blast > (mer än singeltarget) Pestilence > (singeltarget) Frost Strike. släng in en blood strike för att bränna blood runes eller använd bloodboil om du behöver AoE.

Mnja, jag hade tanking-set + frost spec + frost presence, men jag har ju kört warrior-tanking sen mina första babysteg i lvl 80. Jag är så van vid det att jag förmodligen skulle kunna faila rejält om jag fick mina händer på paladin t.o.m. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor