Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Jag är inte jättehaj på warcraft storyn men under wrathgate questen så säger Lichking "Sylvanas!!!!111" till en fräsig warlock som kommer fram och wtf pwnr allt.

Vem är det? Warlocken that is, för Lichking ryter väl efter Sylvanas Windrunner?

Edit ; Det var http://www.wowwiki.com/Grand_Apothecary_Putress

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte jättehaj på warcraft storyn men under wrathgate questen så säger Lichking "Sylvanas!!!!111" till en fräsig warlock som kommer fram och wtf pwnr allt.

Vem är det? Warlocken that is, för Lichking ryter väl efter Sylvanas Windrunner?

Edit ; Det var http://www.wowwiki.com/Grand_Apothecary_Putress

Han antar att Sylvanas skickade honom. Sylvanas var den första i Scourge att gå emot LK och det var hon som grundade Forsaken.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En liten fråga som är kanske sisådär off-topic, men varför är den här tråden klistrad? Det görs ju inlägg var dag i den, och som jag har förstått det så är klistringar till för viktiga trådar som kanske blir lite halv-inaktiva då och då.

I vilket fall, jag har börjat spela igen. *aaargh*

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En liten fråga som är kanske sisådär off-topic, men varför är den här tråden klistrad? Det görs ju inlägg var dag i den, och som jag har förstått det så är klistringar till för viktiga trådar som kanske blir lite halv-inaktiva då och då.

I vilket fall, jag har börjat spela igen. *aaargh*

Den är klistrad för WoW är det största MMO i dagsläget, likaså att CS och BF är väldigt stora FPS.

@Topp3: Hur går det? Kollade armoryn och det verkar bara vara dom achiv som kostar massa tickets kvar. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intressant info inför Cataclysm... Lite spoiler btw.

Garrosh Hellscream has been confirmed as the new Warchief for the Horde.

Garrosh has rebuilt Orgrimmar and has kicked all but the orcs and tauren out of the city proper, due to feeling the other races aren't "strong enough" to protect Orgrimmar.

The worgen experience starts in a flashback to before the citizens of Gilneas were overcome by the curse.

As a goblin you start off on Kezan as a rich executive. Things start to fall apart and you give your life savings to a Trade Prince, who uses you as a slave until the ship wrecks.

Kezan is described as a city rife with pollution with a Grand Theft Auto type of parody.

The goblins reshape Azshara to look like the Horde symbol.

Lordaeron is being expanded with a pit that will open up into Undercity.

Stranglethorn Vale is one of the zones receiving the most extensive makeovers.

Southshore is destroyed by tidal waves; it's not taken over by the Horde as was suggested at BlizzCon.

The raids in at launch will be "like Naxxramas, rather than Sartharion." Whatever that means... probably in terms of number of bosses.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

71 guilder.

http://www.wowprogress.com/

Vår guild är den 1287:e bästa guilden i världen. :)

Rätt bra ändå när man tänker på att det är 11 000 000 spelare!

Oh fan, 1287, det är bra!

"Chestside"

world: 6000

EU: 3244

realm: 27

6k jämt iaf!

Edit: Dock kan vi knappt raida, eftersom folk som signar inte kommer till raidsen.

Redigerad av VenoM
Länk till kommentar
Dela på andra sidor