Topp3 Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Äsch, jag har tillräckligt med guld och orkar inte hålla på med tickets. Jag tar det som en man och får leva med min idioti istället. Lite surt för en in-game kompis, han har farmat den ett bra tag och så npc'ar jag den. Jag kan gissa att han facepalmade irl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2009 (redigerad) Jag är inte jättehaj på warcraft storyn men under wrathgate questen så säger Lichking "Sylvanas!!!!111" till en fräsig warlock som kommer fram och wtf pwnr allt. Vem är det? Warlocken that is, för Lichking ryter väl efter Sylvanas Windrunner? Edit ; Det var http://www.wowwiki.com/Grand_Apothecary_Putress Redigerad 26 september, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2009 Jag är inte jättehaj på warcraft storyn men under wrathgate questen så säger Lichking "Sylvanas!!!!111" till en fräsig warlock som kommer fram och wtf pwnr allt. Vem är det? Warlocken that is, för Lichking ryter väl efter Sylvanas Windrunner? Edit ; Det var http://www.wowwiki.com/Grand_Apothecary_PutressHan antar att Sylvanas skickade honom. Sylvanas var den första i Scourge att gå emot LK och det var hon som grundade Forsaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2009 Tufft att Blizzard har lagt in ett highborne-quest. Inom kort lär fler komma för att ge oss en mjuk övergång till Cataclysm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2009 Tufft att Blizzard har lagt in ett highborne-quest. Inom kort lär fler komma för att ge oss en mjuk övergång till Cataclysm. De har ju lagt in det där tauren-paladin questet också. Där förklaras det att vissa druider har börjat dyrka solen och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2009 (redigerad) En liten fråga som är kanske sisådär off-topic, men varför är den här tråden klistrad? Det görs ju inlägg var dag i den, och som jag har förstått det så är klistringar till för viktiga trådar som kanske blir lite halv-inaktiva då och då. I vilket fall, jag har börjat spela igen. *aaargh* Redigerad 27 september, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 En liten fråga som är kanske sisådär off-topic, men varför är den här tråden klistrad? Det görs ju inlägg var dag i den, och som jag har förstått det så är klistringar till för viktiga trådar som kanske blir lite halv-inaktiva då och då. I vilket fall, jag har börjat spela igen. *aaargh* Den är klistrad för WoW är det största MMO i dagsläget, likaså att CS och BF är väldigt stora FPS. @Topp3: Hur går det? Kollade armoryn och det verkar bara vara dom achiv som kostar massa tickets kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 (redigerad) Intressant info inför Cataclysm... Lite spoiler btw. Garrosh Hellscream has been confirmed as the new Warchief for the Horde. Garrosh has rebuilt Orgrimmar and has kicked all but the orcs and tauren out of the city proper, due to feeling the other races aren't "strong enough" to protect Orgrimmar. The worgen experience starts in a flashback to before the citizens of Gilneas were overcome by the curse. As a goblin you start off on Kezan as a rich executive. Things start to fall apart and you give your life savings to a Trade Prince, who uses you as a slave until the ship wrecks. Kezan is described as a city rife with pollution with a Grand Theft Auto type of parody. The goblins reshape Azshara to look like the Horde symbol. Lordaeron is being expanded with a pit that will open up into Undercity. Stranglethorn Vale is one of the zones receiving the most extensive makeovers. Southshore is destroyed by tidal waves; it's not taken over by the Horde as was suggested at BlizzCon. The raids in at launch will be "like Naxxramas, rather than Sartharion." Whatever that means... probably in terms of number of bosses. Redigerad 29 september, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 @Topp3: Hur går det? Kollade armoryn och det verkar bara vara dom achiv som kostar massa tickets kvar. http://img269.imageshack.us/img269/19/styrell.jpg Jag har imba Brewfest-skills, jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Den är klistrad för WoW är det största MMO i dagsläget, likaså att CS och BF är väldigt stora FPS. Makes sense, kanske. Såååå, vem spelar på Shattered Hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Makes sense, kanske. Såååå, vem spelar på Shattered Hand? I do. 80 druid, fast inaktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 http://img269.imageshack.us/img269/19/styrell.jpg Jag har imba Brewfest-skills, jag vet. Det är gott och sånt! Blev det även en baby elekk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Det är gott och sånt! Blev det även en baby elekk? Pint-Sized Pink Elekk? Bra att du frågar, för du har 100 tokens till godo och jag visste inte vad du ville ha för dom. Jag kan dra mig in och köpa en liten Pellefant om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Pint-Sized Pink Elekk? Bra att du frågar, för du har 100 tokens till godo och jag visste inte vad du ville ha för dom. Jag kan dra mig in och köpa en liten Pellefant om du vill. Kanon, är just det jag behöver. Mounts och mini-pets för achiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Har chansen att fixa tre Brewfest-mounts (har 60% ram och 100% ram), men jag pallar inte köra den jävla bossen varje dag. Visst, det är faceroll, och jag kan tanka i cat-specc och utan tank-gear, men det är trist. Lär ju inte bli någon titel för mig detta året heller, men jag har andra titlar att jobba på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Är det många guilds som har clearat ToGC HC. Jag har hört att Anub'Arak är riktigt riktigt svår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Är det många guilds som har clearat ToGC HC. Jag har hört att Anub'Arak är riktigt riktigt svår. Tror inte att det är överdrivet många som klarat Anub än, men kan tänka mig att kanske de bästa på varje server i alla fall tagit ner honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Blizzard releases details on Icecrown Citadel (spoilarz) Jag kan väl säga så mycket som . Kanske också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 (redigerad) Är det många guilds som har clearat ToGC HC. Jag har hört att Anub'Arak är riktigt riktigt svår. 71 guilder. http://www.wowprogress.com/ Vår guild är den 1287:e bästa guilden i världen. Rätt bra ändå när man tänker på att det är 11 000 000 spelare! Redigerad 1 oktober, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 (redigerad) 71 guilder. http://www.wowprogress.com/ Vår guild är den 1287:e bästa guilden i världen. Rätt bra ändå när man tänker på att det är 11 000 000 spelare! Oh fan, 1287, det är bra! "Chestside" world: 6000 EU: 3244 realm: 27 6k jämt iaf! Edit: Dock kan vi knappt raida, eftersom folk som signar inte kommer till raidsen. Redigerad 1 oktober, 2009 av VenoM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts