StellHell Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Glöm inte av att det är brewfest nu alla som har tänkt skaffa violet proto drake! Börja skiten idag? Måste ju in o skaffa meta achiv, men har inte lirat på några månader och är osugen som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Börja skiten idag? Måste ju in o skaffa meta achiv, men har inte lirat på några månader och är osugen som fan. Jupp jupp. Såg ett par med draken förut. Ball som fan. Ångrar att jag aldrig pallat göra seasonal achis : < Kommer ångra det lika mycket nästa år, men pallar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Har bara kvar Disturbing the Peace, sen blir det drake för mig. Sticker sen tillbaka och säljer kläderna för Elekk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Har haft problem med threat på senaste som frost. Någon som har en bra unholy specc att rekommendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2009 Har bara kvar Disturbing the Peace, sen blir det drake för mig. Sticker sen tillbaka och säljer kläderna för Elekk. Allt utom en på första dagen, är det möjligt utan att ha kört förra året med? Har verkligen ingen lust att lira, men vill ändå ha achiv för brewfest då jag ändå har allt från lovefool och framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2009 Allt utom en på första dagen, är det möjligt utan att ha kört förra året med? Har verkligen ingen lust att lira, men vill ändå ha achiv för brewfest då jag ändå har allt från lovefool och framåt. Nä, du måste farma ihop nog med tokens för att kunna köpa tre delar brewfest-gear, samt brew of the month-pappret (du kan använda samma tokens). Sedan måste du få ett av brew fest mounten också, vilket kan kräva ett par dagars farmande av brewfestbossen. Resten av achievementsen går att göra på en halvtimme. Darksorrow (hela Rampage för den delen) är nere, har varit det i typ fyra timmar nu! :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2009 Nä, du måste farma ihop nog med tokens för att kunna köpa tre delar brewfest-gear, samt brew of the month-pappret (du kan använda samma tokens). Sedan måste du få ett av brew fest mounten också, vilket kan kräva ett par dagars farmande av brewfestbossen. Resten av achievementsen går att göra på en halvtimme. Darksorrow (hela Rampage för den delen) är nere, har varit det i typ fyra timmar nu! :/ Läste att du inte behöver en mount, räcker med hops. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2009 Läste att du inte behöver en mount, räcker med hops. Det har du rätt i. --- Ääääääntligen dingade jag 80 på min Death Knight. Nu kan jag låta den vara med lite bättre samvete. Jag är så trött på att questa, så det slutade med att jag körde AV 77-80. Gick hyfsat fort så länge man vann, vilket tyvärr inte sker så ofta som alliance. Inne på min sista bar lootar jag Tigole & Furor-autografen från en horde (den mest sällsynta gråa itemen man kan loota i AV som även ger en achievement)... Lite lol. Undrar just vad jag ska göra med DKn. Det får nog bli unholy DPS, sedan kanske pröva på att tanka senare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Nån annans realm som fuckade upp hela kvällen igår? Måttligt irriterande..:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Nån annans realm som fuckade upp hela kvällen igår? Måttligt irriterande..:/ Ragnaros och dess battegroup var nere ett par timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 --- . Det får nog bli unholy DPS, sedan kanske pröva på att tanka senare.. Unholy dps suger för tillfället, försök blood eller frost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 "Patch 3.2.2 on live servers this week" http://www.mmo-champion.com/news-2/patch-3...vers-this-week/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 "Patch 3.2.2 on live servers this week" http://www.mmo-champion.com/news-2/patch-3...vers-this-week/ Jepps. Onyxia var löjligt lätt, men hon droppar ju hyfsade saker iaf. Vi tog även äntligen ner beasts i TotGC25 (heroic alltså) idag! Kort därefter gick Jaraxxus ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Jag slänger ut det direkt. Någon som känner sig manad att fixa brewfest achiv på min DK? Förslagsvis inte random idiot, utan någon jag faktist kan lita på att dom inte snor mitt acc, deletar mina chars och försvinner från jorden efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Varför inte bara görat själv? Det tar verkligen inte lång tid, en halvtimme för de enkla achievementsen och sen en halvtimme per dag i någon vecka så har du den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Varför inte bara görat själv? Det tar verkligen inte lång tid, en halvtimme för de enkla achievementsen och sen en halvtimme per dag i någon vecka så har du den. Har inte tid eller ork. Men känns så fittigt att jag slänger bort ett års slit om jag inte har dom achivementsen. Vet inte var jag har installskivorna, tänkte att jag laddar ner installern istället, visar sig att den spelar skithög musik som inte går att stänga av och det pallar jag inte med när den ska ladda ner 6.5GB @ 300kb/s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 (redigerad) Någon som känner sig manad att fixa brewfest achiv på min DK? Hojk! Jag är rätt uttråkad atm., så jag kan nog leva med att göra Brewfest-dailies åt dig ett tag. Förslagsvis inte random idiot, utan någon jag faktist kan lita på att dom inte snor mitt acc, deletar mina chars och försvinner från jorden efter det. Editero: Jag fick just veta att jag är världens idiot. Jag dödade Coren Direbrew för någon dag sen, och lyckades få tag i Tankard O' Terror, right? Jag equippade den, tittade lite på stats, sen sålde jag den till första bästa vendor. ...ja, den är Bind on Equip och säljer tydligen för massor på AH. Jag är ett rikspucko. Redigerad 24 september, 2009 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Hojk! Jag är rätt uttråkad atm., så jag kan nog leva med att göra Brewfest-dailies åt dig ett tag. Editero: Jag fick just veta att jag är världens idiot. Jag dödade Coren Direbrew för någon dag sen, och lyckades få tag i Tankard O' Terror, right? Jag equippade den, tittade lite på stats, sen sålde jag den till första bästa vendor. ...ja, den är Bind on Equip och säljer tydligen för massor på AH. Jag är ett rikspucko. Bra där Tobias. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 (redigerad) Hojk! Jag är rätt uttråkad atm., så jag kan nog leva med att göra Brewfest-dailies åt dig ett tag. Editero: Jag fick just veta att jag är världens idiot. Jag dödade Coren Direbrew för någon dag sen, och lyckades få tag i Tankard O' Terror, right? Jag equippade den, tittade lite på stats, sen sålde jag den till första bästa vendor. ...ja, den är Bind on Equip och säljer tydligen för massor på AH. Jag är ett rikspucko. Ticket så får du tillbaka den garanterat. Oj höhö, du equipade den med. Ajdå. Kan nog funka att få den unbinded ändå om du aldrig enchantade den och får prata med en snäll GM Redigerad 24 september, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Det går nog att få tillbaka med en GM-ticket. Den blir inte automatiskt soulbound heller eftersom du får den i mailboxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts