Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Det är fantastiskt att folk kan faila så hårt på Eye of Eternity 10. Sen att vissa kan tolka "stå i mitten" som "stå var fan du vill" är ännu mer otroligt!

Jag är lite bitter.

Men men, fick Dreadscale Bracers från veckans ToC10, och köpte Clutch of Fortification för mina emblems. Yay! Mest yay är dessa som Koralon var snäll nog att droppa. <3

Woop, har nu 2500 poäng på wow-heroes efter att ha fått Spiked Deathdealers (orkar inte länka) crafted.

Redigerad av Topp3
Fel länk lulz.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur bra är det egentligen att lira warrior och specca arms? Är det att föredra före fury inom PVP och PVE? Vill folk ha en till instancer som DPS...?

Ska du köra warrior, & inte har dom absolut bästa vapena, kör fury. Visst, har du 2 BoH Kan du specca Fury, men dom flesta väljer Arms nu..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur bra är det egentligen att lira warrior och specca arms? Är det att föredra före fury inom PVP och PVE? Vill folk ha en till instancer som DPS...?
Så vitt jag vet är det bra att köra Arms tills du får mera gear med Expertise och Hit inom PVE, Arms kräver mindre men Fury är bättre när man har det som krävs, men som sakt inom PVE annars är arms the way to go i PvP
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, testar trywarcraft.com istället >_<.

Har en väldigt n00big fråga: När man startar WoW för första gången, får man någon sorts tutorial då eller? Typ hur man, går, attackerar, kastar spells och så. Som i Runescape (brist på annat att hänvisa till) :mf_doof:

Haha, du hamnar på samma oavsett! ;)

Men ja det finns. Kommer upp rutor som förklarar! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, du hamnar på samma oavsett! ;)

Men ja det finns. Kommer upp rutor som förklarar! :(

Bra! Tack ;)!

En liten tekingfråga bara, jag är inte så bra på datorer >_<: Om jag installerar WoW på den dator jag har nu, men byter dator om låt säga ett halvår, kan jag installera samma skiva på den nya datorn då? Vissa anti-virus kan man ju bara installera på en dator, sen låser sig skivan typ, tror inte att det är så med spel men jag bara undrar. Jag är en konsollpojke så jag spelar inte så mycket PC spel :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra! Tack :(!

En liten tekingfråga bara, jag är inte så bra på datorer >_<: Om jag installerar WoW på den dator jag har nu, men byter dator om låt säga ett halvår, kan jag installera samma skiva på den nya datorn då? Vissa anti-virus kan man ju bara installera på en dator, sen låser sig skivan typ, tror inte att det är så med spel men jag bara undrar. Jag är en konsollpojke så jag spelar inte så mycket PC spel :mf_doof:

Du kan installera WoW hur många gånger du vill. Du skapar ju ett konto som används för att logga in! Så om din polare har wow installerat på sin dator kan du lira på hans dator, med ditt konto! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är lite klutrigt det här med servrar. Jag har en kompis som vill att jag ska regga mig på Vashj som Alliance så att han kan hjälpa mig. Men om mina andra kompisar är reggade på andra servrar så kan jag alltså inte träffa dem om jag inte betalar 25 Euro för att byta server? Det är ju lite trist. Kan en karaktär från Alliance och en från Horde bli vänner?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är lite klutrigt det här med servrar. Jag har en kompis som vill att jag ska regga mig på Vashj som Alliance så att han kan hjälpa mig. Men om mina andra kompisar är reggade på andra servrar så kan jag alltså inte träffa dem om jag inte betalar 25 Euro för att byta server? Det är ju lite trist. Kan en karaktär från Alliance och en från Horde bli vänner?

Du måste byta server för att kunna chilla med dina polare och nej, horde och alliance kan inte vara vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och man måste betala allt i Euro? Nja, verkar inte så kul vid närmare eftertanke. Man blir bara beroende och stillasittande. Visst verkar det skitkul på många sätt, men det här får nog vänta ett tag. Kanske ändrar mig senare.

Om ni är i samma Battlegroup och om ni alla är Alliance kan ni ju iofs mötas där... eller så tvngar du dom att migrate:a till din server :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och man måste betala allt i Euro? Nja, verkar inte så kul vid närmare eftertanke. Man blir bara beroende och stillasittande. Visst verkar det skitkul på många sätt, men det här får nog vänta ett tag. Kanske ändrar mig senare.

Äsch, man blir inte beroende. Jag skulle vilja jämföra WoW-beroende med datorberoende. Jag sitter väldigt mycket vid datorn, och en del av den tiden spelar jag WoW. Hade jag INTE spelat WoW hade jag fortfarande suttit vid datorn ändå...

---

2 delar T9 nu, jag hade tur och fick handskar ifrån Koralon. Fy FAN vad bra 2-setbonusen är för Shadowpriests! Den ökar tiden på VT (vår starkaste DoT) med 6 sekunder. Rotationsvis på en target är det inte en särskilt stor DPS-increase, men när det gäller multidotting är det helt galet bra.

2618 på Wowheroes, men då har jag en jäkla ilvl200 trinket... Jag har högre levlade trinkets, men de är ändå sämre T_T

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor