Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Kör istället med "Decursive". Ska försöka det du sade...thx :(

CQ Cure dispellar bara gruppen medans decursive först går på self, group, raid. Dock så byter inte decursive target om "target is out of range/line of sight" utan det fortsätter försöka dispella det target, så är det inte med cq cure å därför föredrar vi det :o

Redigerad av Grötmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NEJ!, WoW förstör allt... 91 sidor om nått medelmåttigt spel med kass grafik och kass handling... mot 20+ Sidor om Bf2 som har jävligt skön grafik, bra spel känsla osv... BF2 for president...

*Springer iväg och gömmer mig bakom ceone*

Oavsett vad du tycker Patrik så är detta ett av historiens bästa spel. Otroligt många spelar det och de tycker det är kul. Om du inte tycker det kan du köra upp ett polearm i arslet och be en ogre sätta på dig för i den här tråden gillar vi WoW...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har också INSOMNIAX  :D

min första instance  :D

DM är jätteläskigt jue  :(

btw: måste skaffa mer pengar

:D

Hehe ^^ Insomniax ÄGER grovt och dm är juh inte läskigt ^^

EDIT: lol glömde säga hur du kunde tjäna cash men jag måste veta vad du har för proffesion och om du inte har nåt proffesion och siktar in dig på att tjäna pengar så välj minig och skining sen så lägger du up allt på AH som du får t.ex Light leather eller copper bars osv

Redigerad av Korven
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe ^^ Insomniax ÄGER grovt och dm är juh inte läskigt ^^

EDIT: lol glömde säga hur du kunde tjäna cash men jag måste veta vad du har för proffesion och om du inte har nåt proffesion och siktar in dig på att tjäna pengar så välj minig och skining sen så lägger du up allt på AH som du får t.ex Light leather eller copper bars osv

Är mining/engineering

INLÄGG 50 0000 :lol::)

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har haft lite tur idag o igår. Igår började det med att boken som ger questet för att få Quel'serra droppade i DM. Är 0.2% dropchans på den o jag får den första gången jag kommer dit. :)

O sen går vi o dödar Prince Tortheldrin som är precis i närheten av bossen vi precis dödat. O han droppar såklartEldritch Reinforced Legplates (anledningen till att jag kom dit var dom byxorna). Och sen idag så grindar jag o två kompisar i Tyrs Hand i EPL. O gissa vad? Krol Blade droppade! Dropchansen på den är väl säkert runt 0.0001%. Så vi tre bestämt att vi ska dela på vinsten från ah. Vi la ut den på 650g buyout. O lär få den såld också. :lol:

Iofs en oftopicsak som är trevlig också. Fick tillbaks min bil idag med ett sportavgas system som mullrar riktigt skönt o som har två fina glänsande avgasrör. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har haft lite tur idag o igår. Igår började det med att boken som ger questet för att få Quel'serra droppade i DM. Är 0.2% dropchans på den o jag får den första gången jag kommer dit. :lol:

O sen går vi o dödar Prince Tortheldrin som är precis i närheten av bossen vi precis dödat. O han droppar såklartEldritch Reinforced Legplates (anledningen till att jag kom dit var dom byxorna). Och sen idag så grindar jag o två kompisar i Tyrs Hand i EPL. O gissa vad? Krol Blade droppade! Dropchansen på den är väl säkert runt 0.0001%. Så vi tre bestämt att vi ska dela på vinsten från ah. Vi la ut den på 650g buyout. O lär få den såld också. :lol:

Iofs en oftopicsak som är trevlig också. Fick tillbaks min bil idag med ett sportavgas system som mullrar riktigt skönt o som har två fina glänsande avgasrör. :lol:

Som min brorsa, värsta turungen han är. Han har varit i Strat, Scholo och UBRS typ 1-2 vardera och har redan fyra delar av magisters setet(han är Mage). Första gången han döda Drakkisath så droppar roben :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor