Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Anub'arak 25 normal nere. Vi försökte lite 25 hardmode, men det laggade så jäkla mycket så vi ville inte spendera våra tries på det. Däremot körde vi 10man, clearade normal fort och kom sedan till champions i hard innan raidtiden var över. Hard är riktigt svårt faktiskt, även 10man... Men dropsen är sjukt nice! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ConGZulations, Siana.

Skickade precis ett argt mail till Blizzard, eftersom det bör väl inte ta två veckor att kolla igenom mitt acc för att se ifall jag hade T2 och 3,5k guld när accet stals.

Ty! Pic var visst uppe nu med:

Trea på servern faktiskt, inte illa :)

Synd med ditt konto... Blizzard kan vara jävligt sega :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faceroll. Ärligt talat förväntade jag mig mer. :)

Men men, det var bara normal. Jag antar att heroic-versionerna är något svårare.

Haha, oroa dig inte, heroicverisionerna är RIKTIGT svåra. Vår guild är fullt ulduargearad och många har 1-2 delar T9. Vi 1-shottade Anub i 25man normal och vi oneshottade ALLA bossar i 10man... Men heroic... I 25man har vi ännu inte tagit något, och i 10man så hade vi 38 tries när vi kom till Anub... Och sen hade vi 15, han var ändå inte nere. Jag vet inte om de körde något mer utan mig, men det är iaf en ENORM skillnad på normal och heroic!

Skulle inte du sluta spela, btw? ;)

----

Lite skoj att Ensidia inte fick World First på Anub i TotGC25 förresten. Nu känner de sig hotade!

----

Edit: Lagom skoj screenshot en guildie postade btw:

Spana även in min random kommentar i Gchat ^_^

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, oroa dig inte, heroicverisionerna är RIKTIGT svåra. Vår guild är fullt ulduargearad och många har 1-2 delar T9. Vi 1-shottade Anub i 25man normal och vi oneshottade ALLA bossar i 10man... Men heroic... I 25man har vi ännu inte tagit något, och i 10man så hade vi 38 tries när vi kom till Anub... Och sen hade vi 15, han var ändå inte nere. Jag vet inte om de körde något mer utan mig, men det är iaf en ENORM skillnad på normal och heroic!

Skulle inte du sluta spela, btw? ;)

Åh fan! Jag som såg fram emot att få lägga tassarna på heroic-versionen av Ardent Guard inom en snar framtid. Antar att det sket sig totalt då. ^_^

*Ahem*! Jo, jag skulle sluta, men det sket sig totalt. Jag fick bara långtråkigt istället. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh fan! Jag som såg fram emot att få lägga tassarna på heroic-versionen av Ardent Guard inom en snar framtid. Antar att det sket sig totalt då. :)

*Ahem*! Jo, jag skulle sluta, men det sket sig totalt. Jag fick bara långtråkigt istället.;)

3/5 nere på heroic 25-man.

När börjar brewfest föresten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://img33.imageshack.us/img33/6103/89884586.jpg

3/5 nere på heroic 25-man.

När börjar brewfest föresten?

Har du börjat raida igen?!

Brewfest börjar söndag nästa vecka.

---

Fick min första T9.5 idag! Och fick helt sjukt mycket upgrades från ToTC25 / ToTC10 / ToTGC10... Totalt gav det mig:

+135 spp = 135

+254 crit = 182,88

-163 haste = -110,84

+40 int = 8,8

=215,84 PseudoPower

Ganska galet.

Ser såhär tokig ut nu:

2563 på wowheroes bitches.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor