Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Sen när man slutar spela spelet så har man köpt det i onödan och slösat pengar på det med i onödan(enligt mig) då kunde dessa pengar lika gärna gått till nåt annat rolig som nån match som hockey eller fotboll eller köpt nåt annat för pengarna.
Eller, så sen när man går ifrån matchen så har man köpt biljetten i onödan och slösat pengar på det i onödan. Då kunde dessa pengar lika gärna gått till nåt annat roligt som nåt onlinespel.

Det är precis samma sak. Det handlar om att ha gjort något kul och ha med sig det minnet. Annars behöver man ju aldrig göra någonting kul för det tar ju bara slut ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför står det att det är WoW Lich King uppe i hörnet här i startmenyn (det står även det i själva 'launchern' när jag startar spelet) när jag inte äger det överhuvudtaget utan har installerat och startat vanliga WoW? Kan jag spela fast jag inte har Lich King eller? Jag vet att jag inte har gametime, men det såg fan inte ut så här när jag lirade vanliga WoW back in the days...

post-10629-1251143994_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför står det att det är WoW Lich King uppe i hörnet här i startmenyn (det står även det i själva 'launchern' när jag startar spelet) när jag inte äger det överhuvudtaget utan har installerat och startat vanliga WoW? Kan jag spela fast jag inte har Lich King eller? Jag vet att jag inte har gametime, men det såg fan inte ut så här när jag lirade vanliga WoW back in the days...

post-10629-1251143994_thumb.jpg

Det är en patch som släpptes i samband med Wrath of the Lich King som gör att det ser ut sådär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Good night, sweet prince!

Guildmastern byter realm, folk lämnar, jag orkar inte byta realm/börja ny char så min RAWR TANK SMASH-warrior går i graven. Igen. Tredje bäst gear i guildet, 2317* på wow-heroes (HAH, Sniper!), och har aldrig tagit mig längre än till 10-man Kolo. Woop.

Ja just det, jag började med WoW. Fun times.

*2348. Jag är inte så bra på det där med att sluta.

Redigerad av Topp3
I'm a stinking LIAR!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Good night, sweet prince!

http://img299.imageshack.us/img299/986/byeneee.jpg

Guildmastern byter realm, folk lämnar, jag orkar inte byta realm/börja ny char så min RAWR TANK SMASH-warrior går i graven. Igen. Tredje bäst gear i guildet, 2317 på wow-heroes (HAH, Sniper!), och har aldrig tagit mig längre än till 10-man Kolo. Woop.

Ja just det, jag började med WoW. Fun times.

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, om man speccar combat som rogue, vad är egentligen effektivast när det kommer till DPS osv; att ha två daggers bara eller ha något tyngre i mainhand (t.e.x sword, axe osv) i main-hand och en dagger i off-hand? Eller helt enkelt två swords typ? Eller har allt sina egna fördelar och det handlar helt enkelt om smak?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, om man speccar combat som rogue, vad är egentligen effektivast när det kommer till DPS osv; att ha två daggers bara eller ha något tyngre i mainhand (t.e.x sword, axe osv) i main-hand och en dagger i off-hand? Eller helt enkelt två swords typ? Eller har allt sina egna fördelar och det handlar helt enkelt om smak?

Kör på 2 svärd med cirka 2.10 i main, och 1.80-2.00 i off. :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor