Martin-123 Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Allt är relativt, jag skulle aldrig i mitt liv betala 250 kronor för att gå på en hockey/fotbollsmatch. Jag är ganska säker på att en fotbollsmatch biljett är dyrare än 250:- , och så ska man ta sig dit och hem, mat osv, ganska mycket mer pengar än 250kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Öppnar inte Blizzcon igen 17:00? Hittar ingen stream nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Sen när man slutar spela spelet så har man köpt det i onödan och slösat pengar på det med i onödan(enligt mig) då kunde dessa pengar lika gärna gått till nåt annat rolig som nån match som hockey eller fotboll eller köpt nåt annat för pengarna.Eller, så sen när man går ifrån matchen så har man köpt biljetten i onödan och slösat pengar på det i onödan. Då kunde dessa pengar lika gärna gått till nåt annat roligt som nåt onlinespel. Det är precis samma sak. Det handlar om att ha gjort något kul och ha med sig det minnet. Annars behöver man ju aldrig göra någonting kul för det tar ju bara slut ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Där tog Ozzys konsert slut, och nu är dösnack allt som återstår av Blizzcon 2009. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Är det bara jag som vill slita mig i håret när jag ser hur Azeroth kommer att se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 (redigerad) Är det bara jag som vill slita mig i håret när jag ser hur Azeroth kommer att se ut? Ja. --- Rätt epic faktiskt. Redigerad 23 augusti, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Varför står det att det är WoW Lich King uppe i hörnet här i startmenyn (det står även det i själva 'launchern' när jag startar spelet) när jag inte äger det överhuvudtaget utan har installerat och startat vanliga WoW? Kan jag spela fast jag inte har Lich King eller? Jag vet att jag inte har gametime, men det såg fan inte ut så här när jag lirade vanliga WoW back in the days... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Varför står det att det är WoW Lich King uppe i hörnet här i startmenyn (det står även det i själva 'launchern' när jag startar spelet) när jag inte äger det överhuvudtaget utan har installerat och startat vanliga WoW? Kan jag spela fast jag inte har Lich King eller? Jag vet att jag inte har gametime, men det såg fan inte ut så här när jag lirade vanliga WoW back in the days... Det är en patch som släpptes i samband med Wrath of the Lich King som gör att det ser ut sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Det är en patch som släpptes i samband med Wrath of the Lich King som gör att det ser ut sådär. Jaha tack, hade verkligen inte en aning om det så undrade lite bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 (redigerad) http://data.fuskbugg.se/skalman01/1251210846057.jpg ---- Joinat en ny guild igen, börjar raida igen nu. Tog Yogg-Saron för första gången idag. Redigerad 25 augusti, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 (redigerad) Good night, sweet prince! http://img299.imageshack.us/img299/986/byeneee.jpg Guildmastern byter realm, folk lämnar, jag orkar inte byta realm/börja ny char så min RAWR TANK SMASH-warrior går i graven. Igen. Tredje bäst gear i guildet, 2317* på wow-heroes (HAH, Sniper!), och har aldrig tagit mig längre än till 10-man Kolo. Woop. Ja just det, jag började med WoW. Fun times. *2348. Jag är inte så bra på det där med att sluta. Redigerad 29 augusti, 2009 av Topp3 I'm a stinking LIAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 (redigerad) Good night, sweet prince! http://img299.imageshack.us/img299/986/byeneee.jpg Guildmastern byter realm, folk lämnar, jag orkar inte byta realm/börja ny char så min RAWR TANK SMASH-warrior går i graven. Igen. Tredje bäst gear i guildet, 2317 på wow-heroes (HAH, Sniper!), och har aldrig tagit mig längre än till 10-man Kolo. Woop. Ja just det, jag började med WoW. Fun times. Redigerad 26 augusti, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Hehe, om man speccar combat som rogue, vad är egentligen effektivast när det kommer till DPS osv; att ha två daggers bara eller ha något tyngre i mainhand (t.e.x sword, axe osv) i main-hand och en dagger i off-hand? Eller helt enkelt två swords typ? Eller har allt sina egna fördelar och det handlar helt enkelt om smak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Rogues kan inte bära yxor. Så länge de inte klassas som thrown-weapon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Rogues kan inte bära yxor. Så länge de inte klassas som thrown-weapon. Nu i senaste patchen kan dom väl det, iaf om man speccar combat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Rouges kan ha yxor as of 3.2, afaik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 My bad. Carry on, people. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Hehe, om man speccar combat som rogue, vad är egentligen effektivast när det kommer till DPS osv; att ha två daggers bara eller ha något tyngre i mainhand (t.e.x sword, axe osv) i main-hand och en dagger i off-hand? Eller helt enkelt två swords typ? Eller har allt sina egna fördelar och det handlar helt enkelt om smak? Kör på 2 svärd med cirka 2.10 i main, och 1.80-2.00 i off. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Har dom vart och höjd priset för Gamecard? Såg att det kostade nästan 300kr eller gäller det 250 fortfarande? Och nej jag har inte tänkt att köpa detta eller börja spela vart bara lite fundersam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Har dom vart och höjd priset för Gamecard? Såg att det kostade nästan 300kr eller gäller det 250 fortfarande? Och nej jag har inte tänkt att köpa detta eller börja spela vart bara lite fundersam http://www.webhallen.com/prod.php?id=66077 Samma fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts