Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Nepp kör inte på Blizz servrar blir lvl 80 bara på 1-2 tim :ermm:

Wow.... just wow. :lol:

-----

Nu har jag inte spelat WoW på ett jävla tag... men ändå.... Är det bara jag som tycker att Cataclysm kommer förstöra rätt så mycket med Goblins egentligen!

Med tanke på att Goblins alltid varit en neutral ras så helt plötsligt joinar dom Horde.... Tycker det fuckar upp en hel del! =/

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då missar du ju alla roliga quests och alla zoner i spelet!

Bryr mig inte gillar ändå WoW inte så mycket spelar det om jag har tråkigt. Sen ser jag inge anledning att betala 250kr efter två månader för att fortsätta spela. Tycker dom kan iallafall släppa spelet gratis nu så alla kan spela eller fixa reklam grejs till spelet eller nåt.

Räckte att två av mina kompisar försökte övertala mig att spela skiten jag sa glöm det kommer inte betala 250kr för att kunna spela ett online spel. Sen är det lite slöseri på pengar då man kan lägga dessa 250kr på annat skoj än ett onlinespel. Sen när man slutar spela spelet så har man köpt det i onödan och slösat pengar på det med i onödan(enligt mig) då kunde dessa pengar lika gärna gått till nåt annat rolig som nån match som hockey eller fotboll eller köpt nåt annat för pengarna.

Sen när min kompis som jag har känt aslänge när han började med WoW så har han blivit konstig sen dess typ bara spelat WoW 24/7 låter spelet gå före sina vänner och det är också en av anledningarna att jag inte låter ett spel gå före mina kompisar.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag inte spelat WoW på ett jävla tag... men ändå.... Är det bara jag som tycker att Cataclysm kommer förstöra rätt så mycket med Goblins egentligen!

Med tanke på att Goblins alltid varit en neutral ras så helt plötsligt joinar dom Horde.... Tycker det fuckar upp en hel del! =/

Det där resonemanget fungerar inte i WoW. Bara för att de är samma ras så betyder det inte att alla är på samma sida. Varför är annars Scourge fientliga mot Forsaken? Eller varför är Kael'thas fientlig mot Blood Elves, och varför är trollen inte vänner med sina bröder i ZA? Alla raser har olika stammar osv, inget konstigt med det. Att de "helt plötsligt" joinar horde stämmer väl inte riktigt heller, för varje expansion så skrivs det ju lite lore. I denna expansion är Goblinsens agerande en del av loren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De goblins som joinar the Horde har först blivit lovade räddning från ett vulkanutbrott på deras ö. De goblins som räddar de civila säljer dem vidare som slavar på ett skepp. När deras skepp hamnar i korselden av en Alliance-flotta och ett ensamt Horde-skepp går goblinernas skepp sönder, och de flyter i land på en ö. På ön möter de ett par Alliance-snubbar som de tvingas slåss mot, sen blir de räddade av några medlemmar ur the Horde.

De goblins som går med i the Horde är inte Steamwheedle Cartel-goblins, utan civila från Kezan (verkar det som).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bryr mig inte gillar ändå WoW inte så mycket spelar det om jag har tråkigt. Sen ser jag inge anledning att betala 250kr efter två månader för att fortsätta spela. Tycker dom kan iallafall släppa spelet gratis nu så alla kan spela eller fixa reklam grejs till spelet eller nåt.

Räckte att två av mina kompisar försökte övertala mig att spela skiten jag sa glöm det kommer inte betala 250kr för att kunna spela ett online spel. Sen är det lite slöseri på pengar då man kan lägga dessa 250kr på annat skoj än ett onlinespel. Sen när man slutar spela spelet så har man köpt det i onödan och slösat pengar på det med i onödan(enligt mig) då kunde dessa pengar lika gärna gått till nåt annat rolig som nån match som hockey eller fotboll eller köpt nåt annat för pengarna.

Sen när min kompis som jag har känt aslänge när han började med WoW så har han blivit konstig sen dess typ bara spelat WoW 24/7 låter spelet gå före sina vänner och det är också en av anledningarna att jag inte låter ett spel gå före mina kompisar.

Allt är relativt, jag skulle aldrig i mitt liv betala 250 kronor för att gå på en hockey/fotbollsmatch. icon8_700622_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor