Wahlis Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Nice! Är det enkla tacts? Väldigt, hur vår guild gjorde: PH1: Tank and spank i princip, Tanken kommer få en DoT som stackar. På 3 stacks switchar MT med OT. Små Mobs kommer hoppa ner på folk och sätta sig på skallen på folk, kan inte tankas, ranged ska nuka ner dem medans melee stannar på boss, om en ranged får en sådan på sig bör denne röra sig till sidan då den kan interrupta folk i närheten. PH2: Två maskar kommer in, den ena kommer vara stationär och den andra röra på sig, likt grobbulus lämnar den små växandre gröna pölar efter sig. Acidmaw som den ena heter kommer kasta ett poison på någon och alla i närheten av denne, de måste röra sig till en person med Burning boil (?) på sig som den andra ormen kastar på någon. Sedan kommer maskarna byta poisition, den masken som var stationär kommer börjar röra på sig och den andra blir stationär. nuka ner acidmaw först för lättast fight. PH3: Icehowl kommer, tank och spank förutom en sak. Han kommer hoppa in i mitten ibland och kasta alla åt sidorna, sedan välja en person att charga, alla måste strafe'a iväg från detta område, om han dödar någon med chargen går han enrage med 50% mer skada och attackspeed. Om han inte träffar någon kommer han träffa väggen och bli stunnad, han tar mer damage då. efter tredje chargen chaina cd's på tanken och finisha bossen. DONE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Rekommenderar alla att merga sitt account med ett eget battle.net account då väldigt många jag känner blivit scammade eller vad man ska kalla det. Jag tror att vem som helst kan merga ett battle net account med vilket wow account som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 (redigerad) Mergat accountet nu. Skulle varit tragiskt att tappa mina 5 level 80 chars, då alla har ganska bra gear. Redigerad 6 augusti, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 (redigerad) Problemet är att det är inte jag som uppdaterat till Battle.net. Och sen börjar mailet med "Hello weiwu", och så vitt jag vet heter jag inte Weimu. Aha, jag trodde att du menade att du själv hade mergat men att något gått snett. Fan vad illa då, extremt ogenomtänkt av Blizzard att skapa en tjänst till förmån för scammers. Jag får väl ta och merga snart med då, jag ogillar bara tanken att logga in med min mailadress. Edit: Vi har förstått hatt du har 5 lvl 80s nu, Martin-123. Redigerad 6 augusti, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Har skickat ett mail till Blizz med bild på ID och hela det köret... Nu hoppas jag innerligt att få tillbaks mitt account. Om kinesen skulle farmat ihop lite guld åt mig hade det heller inte varit en förlust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Har skickat ett mail till Blizz med bild på ID och hela det köret... Nu hoppas jag innerligt att få tillbaks mitt account. Om kinesen skulle farmat ihop lite guld åt mig hade det heller inte varit en förlust. Haha, du får hoppas på samma som min bror. Han tappade sitt account, fick tillbaks det efter 6 månader. Då var gubben full T8.5 i 2 speccs och en extra 80 gubbe med massa bra gear och 15k guld! Siana, jag menade inte att skryta eller så, men jag vill absolut inte förlora mitt account. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 8 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2009 (redigerad) Rekommenderar alla att merga sitt account med ett eget battle.net account då väldigt många jag känner blivit scammade eller vad man ska kalla det. Jag tror att vem som helst kan merga ett battle net account med vilket wow account som helst. Hmm, om jag har förstått detta rätt så kan den som använder sig av online-subscriptions (kortbetalning varje månad) och blir hackad, även förlora pengar ifrån kontokortet? Redigerad 8 augusti, 2009 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2009 Hmm, om jag har förstått detta rätt så kan den som använder sig av online-subscriptions (kortbetalning varje månad) och blir hackad, även förlora pengar ifrån kontokortet? Förmodligen, då wow-accountet är detsamma även om man loggar in med sin e-mail kan du inte hindra att ny gametime köps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Haha, du får hoppas på samma som min bror. Han tappade sitt account, fick tillbaks det efter 6 månader. Då var gubben full T8.5 i 2 speccs och en extra 80 gubbe med massa bra gear och 15k guld! Siana, jag menade inte att skryta eller så, men jag vill absolut inte förlora mitt account. Hoppas bara det inte tar sex månader... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Hoppas bara det inte tar sex månader... Hoppas man får ha sex i månader... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Hej har precis börjat med wow igen. vilken level guide gäller för horde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Jag slutade precis med WoW. Lyckades klättra upp på 2316 poäng på Wowheroes, och därmed har jag bäst gear i min guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Jag slutade precis med WoW. Lyckades klättra upp på 2316 poäng på Wowheroes, och därmed har jag bäst gear i min guild. ... Och därför slutade du? Du har ju långt ifrån bästa möjliga gear, och har du ens kört den senaste raidinstancen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 ... Och därför slutade du? Du har ju långt ifrån bästa möjliga gear, och har du ens kört den senaste raidinstancen? Nä, slutade för att jag inte har tid att spela. Om jag hade haft tid hade jag såklart fortsatt, jag har ju inte clearat alla bossar i Uld än, eller den ToC-raiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2009 (redigerad) Jag behöver börja raida igen, min bank börjar bli full... http://data.fuskbugg.se/skalman01/lolol.png Jag fick T8.5 chest för tokens igår btw, imbaa... Redigerad 13 augusti, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2009 <-- press För WoWs 5-årsjubileum ska de fixa så Onyxia blir en "ny" boss som man kan köra i lvl 80. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2009 Läste det, och jag vet inte om jag riktigt tycker om det... Jag ser framför mig "LFM Onyxia 10man link achiev plz!111" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2009 Förhoppningsvis gör inte Blizzard en för stor grej om det. Det behöver inte precis droppas superbra saker från henne. För mig är det ganska skoj, eftersom jag fick aldrig uppleva old-school Onyxia-raids. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2009 MORE DOTS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2009 MORE DOTS! -- Låter kul med Onyxia, särskilt att det kommer släppas gear som liknar gamla T2, som såg mycket coolare ut än T9 gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts