Panimala Skrivet 1 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2009 Ding 80! Femte gången nu! Är det verkligen bra...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 (redigerad) Är det verkligen bra...? Självklart! Fixade in mig i en VoA25 grupp. Fick Valorous chest på Archavron. Fick sedan bli med en polares guild run i naxx där vi tog Patch och Grobb. Fick ett neck! Ska fortsätta imorn! Ska leta OS10/25 grupp imorn med, och köra heroics. Redigerad 2 augusti, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 SERVERALERT:Weekly Maintenance, 05/08 This Wednesday there will be an extended maintenance to apply patch 3.2.0. Please note that all European realms will be offline from 03:00 until 11:00, Paris time (CEST). Thank you for your patience and understanding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 As we've already discussed, we’re in the process of developing a new service for World of Warcraft that will allow players to change their faction from Alliance to Horde or Horde to Alliance. To prepare for this new service, we've removed the restriction that prevents players from creating both Horde and Alliance characters on a PvP realm. For more information on our Faction Change service, please visit the following link. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Har servrarna kommit upp än? Håller nämligen på att patcha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Nix, offline till 15.00 står det ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Usch blir mycket hc farming med dk imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 :3 Nice! Billigt att skaffa Alliance pets nu Dags för HCs farming ikväll, när servern är uppe igen. Pre-made group ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wahlis Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Dags för HCs farming ikväll, när servern är uppe igen. Pre-made group ftw själv sitter hela guilden på ventrilo och skriker efter raid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 (redigerad) själv sitter hela guilden på ventrilo och skriker efter raid! Tyvärr är min guild inte bra nog för att raida där tror jag. Guilden har bara gjort FL, Razor,XT, Kolo, Auriaya än så länge; så jag har PuGat längre än vad guildrunsen har varit i Uld... Hoppas visserligen på en nice 25man PuG; vilket borde vara ganska enkelt att komma in i, särskilt nu eftersom Holy Paladins blev buffade idag Redigerad 5 augusti, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Fick 6 Epic gems ur 3½ stack Titanium! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Den nya instancen var riktigt bra faktist! Det gav en epic-känsla över det hela..! Publiken, ropen, hästarna... allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Någon annan än jag som inte får Questhepler att fungera efter nya patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Den nya instancen var riktigt bra faktist! Det gav en epic-känsla över det hela..! Publiken, ropen, hästarna... allt! Gillar epic lootsen i normal. Har alla cloth saker, och ringen på locken nu! Fick en ring i heroic också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Någon som kört den nya raiden än? Trial of the Crusader? Vad är reqs för att starta Trial of the Grand Crusader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wahlis Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Någon som kört den nya raiden än? Trial of the Crusader? Vad är reqs för att starta Trial of the Grand Crusader? I den nya raiden finns just nu bara en boss, Northrend Beasts. Varje vecka kommer en ny boss läggas till och slutligen när alla 5 är där kommer man kunna köra 10man Heroic och 25man Heroic. Northrend beasts är pisslätt om alla vet tactics och man har någorlunda gearade healers. Vi oneshottade den i princip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 I den nya raiden finns just nu bara en boss, Northrend Beasts. Varje vecka kommer en ny boss läggas till och slutligen när alla 5 är där kommer man kunna köra 10man Heroic och 25man Heroic. Northrend beasts är pisslätt om alla vet tactics och man har någorlunda gearade healers. Vi oneshottade den i princip Nice! Är det enkla tacts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 (redigerad) Nu har mitt acc blivit bundet till Battle.net, och jag kan inte logga in längre. Hello weiwu, This e-mail notification is in regards to a World of Warcraft account that has just been merged into a Battle.net account. If you were not the person who performed this account merge, please click here to contact Blizzard Support. You have successfully merged the following World of Warcraft account: Hemlizzlol *fnizz* into the following Battle.net account: ??@hotmail.com From now on, you must use the above Battle.net account name and its password to play World of Warcraft. In addition, use the above Battle.net account username and its password to log in to other Blizzard online services such as World of Warcraft Account Management, the World of Warcraft Armory, and the Blizzard Store. Your World of Warcraft billing information has not been affected by this merge and is still accessed through World of Warcraft Account Management. You should expect to receive a similar notification of this account merge which has also been sent to your Battle.net account e-mail address. For more information, click here for answers to Frequently Asked Questions or to contact the Blizzard Billing & Account Services team. Sincerely, The Battle.net Account Team Online Privacy Policy Redigerad 6 augusti, 2009 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Varför kan du inte logga in längre? Du vet väl att du ska logga in med ditt Battle.net account nu, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Varför kan du inte logga in längre? Du vet väl att du ska logga in med ditt Battle.net account nu, va? Problemet är att det är inte jag som uppdaterat till Battle.net. Och sen börjar mailet med "Hello weiwu", och så vitt jag vet heter jag inte Weimu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts