Martin-123 Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Hann köra VoA10 inann reset. Men knappt, 1 min kvar när sista looten delades ut! Va lite stressat ett tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Hann köra VoA10 inann reset. Men knappt, 1 min kvar när sista looten delades ut! Va lite stressat ett tag! Hur lyckas du med det? Bossen låser väl sig 15 minuter innan maintenance? Jag vet iaf att han fick en "banish" på sig när vi skulle döda, så det vara bara att dra därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Hur lyckas du med det? Bossen låser väl sig 15 minuter innan maintenance? Jag vet iaf att han fick en "banish" på sig när vi skulle döda, så det vara bara att dra därifrån. Det hände inte oss iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Oooh... 10 timmars server inspection! Kanske... kanske ÄNTLIGEN 3.2 KOMMER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Tvivlar på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Tvivlar på det Pre-patchen kom ju förra veckan... Tydligen så kom Ulduar två veckor efter pre-patchen, så det är väl ganska stor chans att 3.2 kommer denna vecka eller nästa. I annat fall lär det väl bli direkt efter BlizzCon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 3.2 kommer inte ut denna veckan... De har inte testat färdigt alla bossar, vad jag vet, och de har inte släppt patch-trailern heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 3.2 kommer inte ut denna veckan... De har inte testat färdigt alla bossar, vad jag vet, och de har inte släppt patch-trailern heller. Japp... märkte det Hoppas den kommer snart då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 WoW blir film, LOLOLOLOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 (redigerad) WoW blir film, LOLOLOLOL! Old news dock! Edit: Tror den kommer bli nice faktiskt. Warner Bros som ska göra den så! Redigerad 22 juli, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Old news dock! Edit: Tror den kommer bli nice faktiskt. Warner Bros som ska göra den så! Jag är ju inte så insatt lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 (redigerad) Jag är ju inte så insatt lol. Men du kände för att informera oss, insatta? --- http://www.wowhead.com/?npc=24324# lawl Redigerad 22 juli, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 (redigerad) Fan vad jag är sur på min guild... den är så medelmåttig, om inte sämre! Vi började på veckans Uld10 igår; gissa hur långt vi kom? FL. Flame Leviathan! Precis som en random PuG som man kan joina med halvcrap gear. En wipe på FL med 1 tower (!). Tre wipes på Razor. Två wipes på XT. Efter det så afk:ade vår MT i typ 30 minuter och några andra skulle äta osv. så det blev inget mer med det. Redigerad 23 juli, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 (redigerad) Fan vad jag är sur på min guild... den är så medelmåttig, om inte sämre! Vi började på veckans Uld10 igår; gissa hur långt vi kom? FL. Flame Leviathan! Precis som en random PuG som man kan joina med halvcrap gear. En wipe på FL med 1 tower (!). Tre wipes på Razor. Två wipes på XT. Efter det så afk:ade vår MT i typ 30 minuter och några andra skulle äta osv. så det blev inget mer med det. Flame Leviathan är ju bara löjlig, jag och 3 kompisar farmar honom på 10 manna, eller ja, 4 pers, tar ner honom en gång i veckan. Razor kan vara jobbig i början, första kvällen, då Ulduar precis släppts, så whipe'ade min guild hela kvällen på honom, visst, det var liiite lagg då, vår Guild Master dog först, varenda try. Som det är nu är folk bara för jävla efterblivna för att läsa tactics. Igår tog vi ner allt t.o.m. Kologarn, sen körde vi VoA, det var en så sjukt kass raid, bara trials, ingen av dom hade en jävla aning om vad dom sysslade med... Redigerad 23 juli, 2009 av VenoM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Venom det låter som ett raid vi hade igår...typ bara trials Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 Funderar på att dra igång en helsvensk guild igen. Jag vill börja raida till hösten eller så. Lite Ulduar 10man under sensommaren och sedan kickar man igång igen. Är du på eller, Stell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 Funderar på att dra igång en helsvensk guild igen. Jag vill börja raida till hösten eller så. Lite Ulduar 10man under sensommaren och sedan kickar man igång igen. Är du på eller, Stell? Migga till Kazzak och starta den där kthnx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 Funderar på att dra igång en helsvensk guild igen. Jag vill börja raida till hösten eller så. Lite Ulduar 10man under sensommaren och sedan kickar man igång igen. Är du på eller, Stell? Fixa mig till officer och att jag är garanterad raidspot fre-sön så är jag lätt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 (redigerad) Inevitable Defeat & Shoulderguards of Oppurtunity i en PuG jag lyckades tjata mig in i! Vann Valorous shoulders. Så öppnade ticket för att ge dom andra shouldersna till han andra som rollade. Redigerad 27 juli, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2009 Ding 80! Femte gången nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts