Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Fan vad jag är sur på min guild... den är så medelmåttig, om inte sämre! :P

Vi började på veckans Uld10 igår; gissa hur långt vi kom?

FL. Flame Leviathan! Precis som en random PuG som man kan joina med halvcrap gear. :)

En wipe på FL med 1 tower (!). Tre wipes på Razor. Två wipes på XT. Efter det så afk:ade vår MT i typ 30 minuter och några andra skulle äta osv. så det blev inget mer med det.

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad jag är sur på min guild... den är så medelmåttig, om inte sämre! :P

Vi började på veckans Uld10 igår; gissa hur långt vi kom?

FL. Flame Leviathan! Precis som en random PuG som man kan joina med halvcrap gear. :)

En wipe på FL med 1 tower (!). Tre wipes på Razor. Två wipes på XT. Efter det så afk:ade vår MT i typ 30 minuter och några andra skulle äta osv. så det blev inget mer med det.

Flame Leviathan är ju bara löjlig, jag och 3 kompisar farmar honom på 10 manna, eller ja, 4 pers, tar ner honom en gång i veckan. Razor kan vara jobbig i början, första kvällen, då Ulduar precis släppts, så whipe'ade min guild hela kvällen på honom, visst, det var liiite lagg då, vår Guild Master dog först, varenda try. :D

Som det är nu är folk bara för jävla efterblivna för att läsa tactics. Igår tog vi ner allt t.o.m. Kologarn, sen körde vi VoA, det var en så sjukt kass raid, bara trials, ingen av dom hade en jävla aning om vad dom sysslade med...

Redigerad av VenoM
Länk till kommentar
Dela på andra sidor