Troxie Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 Jepp, vi gjorde det, fast utan kite. Dom raid rollade mountet, jag fick det inte! Men fick Nightfall titeln så jag är nöjd! Hade för mig att man var tvungen att kitea om man skulle köra så. Hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 Hade för mig att man var tvungen att kitea om man skulle köra så. Hmm Imba dps is the shit. Alla var döda på 2% förutom hunter som sprang med aggron, så ankade jag och dödade honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 Två frågor; 1. Tjänar man mycket gold med Enchanting (disenchanta drops)? 2. Vilka flying mounts har 310% speed? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 De mounten som går att få just nu är Rusted och Ironbound Proto-Drake från Ulduar meta achievment(glory of the raider typ), Ashes of Al'ar från KT i TK(1% droprate), Violet Proto-Drake om du har gjort alla holiday achievment(midsummer,brewfest etc), gladiator mount och Mimiron's Head(http://www.wowhead.com/?spell=63796). ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Ah... så alla 310% mounts är väldigt svåra att få tag på, med andra ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Ah... så alla 310% mounts är väldigt svåra att få tag på, med andra ord Om knappt omöjliga. Antingen är du bäst i Areana på servern eller så är du med i bästa PvE-guildet på servern. Enda som är "lätt" att få tag på är AoA, vilket i sig bara har med tur att göra med 1% dropchance och rolla högst. Det svåra är att ingen kör TK längre och om dom gör det så är KT en noobcheck vilket dom flesta pugs misslyckas på som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Om knappt omöjliga. Antingen är du bäst i Areana på servern eller så är du med i bästa PvE-guildet på servern. Enda som är "lätt" att få tag på är AoA, vilket i sig bara har med tur att göra med 1% dropchance och rolla högst. Det svåra är att ingen kör TK längre och om dom gör det så är KT en noobcheck vilket dom flesta pugs misslyckas på som fan. Inte för att jag förstod någon av de där förkortningarna (KT = Kel'Thuzzad?). AoA är väl den där Ashes of A-nånting-mounten från Sunwell? TK..? Jag undrade mest eftersom alla verkar ha Bronze Draken från CoS. Vilken 280% mount är lättast att få tag på (inte crafted)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Inte för att jag förstod någon av de där förkortningarna (KT = Kel'Thuzzad?). AoA är väl den där Ashes of A-nånting-mounten från Sunwell? TK..? Jag undrade mest eftersom alla verkar ha Bronze Draken från CoS. Vilken 280% mount är lättast att få tag på (inte crafted)? TK = Tempest Keep, level 70 raid. AoA = Ashes of Al'ar. Lättast är Bronze Drake från CoS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Inte för att jag förstod någon av de där förkortningarna (KT = Kel'Thuzzad?). AoA är väl den där Ashes of A-nånting-mounten från Sunwell? TK..? Jag undrade mest eftersom alla verkar ha Bronze Draken från CoS. Vilken 280% mount är lättast att få tag på (inte crafted)? KT = Kael'thas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 TK = Tempest Keep, level 70 raid. AoA = Ashes of Al'ar. Lättast är Bronze Drake från CoS. Vilken epic flying är lättast att få, förutom Bronze Drake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Vilken epic flying är lättast att få, förutom Bronze Drake? Red Drake är rätt lätt att få, allt som behövs är Exalted med Wyrmrest Accord och 1600g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 (redigerad) AoA är väl den där Ashes of A-nånting-mounten från Sunwell? Ashes of Al'ar, och den kommer ifrån Tempest Keep, inte Sunwell. Red Drake är rätt lätt att få, allt som behövs är Exalted med Wyrmrest Accord och 1600g. Rättelse: en gryphon är rätt lätt att få, allt som behövs är 200g. Redigerad 19 juli, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Rättelse: en gryphon är rätt lätt att få, allt som behövs är 200g. Ja det är ju sant, men jag menade lättast att få tag på förutom den och en Bronze Drake. Red drake alltså... Kostar visserligen en hel del :S Aja, får väl ta vad jag kan få tag på först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Ja det är ju sant, men jag menade lättast att få tag på förutom den och en Bronze Drake. Red drake alltså... Kostar visserligen en hel del :S Aja, får väl ta vad jag kan få tag på först. Red Drake och gryphons är dom enda köpbara flyingmountsen i princip. Finns ju hippogryph från CE eller AT uppe i Icecrown. CE'n kostar pengar och AT'n kostar champion marks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Finns en på våran server som har 105 mounts tror jag, och han saknar AoA, så han kör TK varje vecka. Alla får rolla på mountet om det droppar, men han betalar 50k guld till den som får det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Finns en på våran server som har 105 mounts tror jag, och han saknar AoA, så han kör TK varje vecka. Alla får rolla på mountet om det droppar, men han betalar 50k guld till den som får det.. Say what!? Är det någon här som har en Green Proto-Drake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Say what!? Är det någon här som har en Green Proto-Drake? Yes, jag har det. Du köper egg & så kan det droppas .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 (redigerad) Har Time lost p-drake här, den droppar från en sällsynt drake i Storm peaks med samma namn..sök på google för mer info om du blev intresserad Redigerad 20 juli, 2009 av ViolentLag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Har Time lost p-drake här, den droppar från en sällsynt drake i Storm peaks med samma namn..sök på google för mer info om du blev intresserad Ge mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Någon som läst World of Warcraft: Ashbringer och/eller World of Warcraft? Har ni inte gjort det så tycker jag ni bör göra det. Ashbringer är en kort serie uppdelad i fyra delar, som inleds under WC2-perioden och slutar precis innan Acherus invaderar New Avalon (där Death knights börjar). Alexandros Mograine är en krigare ifrån Lordaeron, som hittar en mystisk orb, som han använder för att smida Ashbringer. I serien får man följa Alexandros Mograine och hans familj, samt Scarlet Crusade och Argent Dawn. World of Warcraft-serien är en serie som fortfarande byggs på med tiden, och den är inne i sin sista period nu. I början får man följa en mystisk gladiator, som får namnet Lo'gosh. Lo'gosh kastas snabbt in i Orgrimmars arenor och får strida jämte Valeera och Broll Bearmantle. Mer vill jag egentligen inte avslöja, för det kan förstöra en del av historian. Läs serierna ifall ni är intresserade av Warcraft-historian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts