Mordos Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Ville inte på något sätt säga att du är en dålig spelare, menade bara att du inte verkar testa på endgame sådär supermycket innan du tröttnar. Ah, jag misstog mig. Jag har kört fram tills Watchers i Ulduar10, och sedan blev min guild ba, "HURRR DURRRHURHRRHRURRURRR TAKTIKZ?" och alla lackade ur och ville inte köra mer. När vi tog en 'paus' så sket jag i att logga in liksom. Hittade andra saker att göra. T.ex. försöka slå mitt runk-rekord, och se hur mycket saker som ligger i naveln. Arbetslöshet is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 2439 på wowheroes! Mordos hitta annan guild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Mordos hitta annan guild? Det gör inte spelet mer intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 (redigerad) Kan inte se quest eller klara quest över questgiverns huvud! Någon som vet varför? Startade om wow ett par gånger, det funkade. Redigerad 13 juli, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Vad i helvete har Blizz gjort, allt är buggat som bara den för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Vad i helvete har Blizz gjort, allt är buggat som bara den för tillfället. Vad är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 (redigerad) nvm. Redigerad 15 juli, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 (redigerad) Idag har jag PuG:at OS25 och det gick överraskande bra! Inte en enda wipe. Det var dock med 0 drakar uppe (har nån av er gjort den med alla tre drakar uppe?). Egentligen så skulle jag gjort Uld10 med guilden idag, men vi hittade inte några PuGs att fylla gruppen(!), så det blev inte av. Istället tänkte jag göra Naxx25, men det strulade sig så jag bestämde mig för att göra VoA10 (PuG) som inte gick bra alls. 5 wipes på Emalon, sen orkade ingen mer. Nöjde mig med att göra VH och HoL (Loken är jobbig...). Som Holy Pala tycker jag nog att det är lättare att heala i raids än i HCs eftersom i raids kan jag koncentrera mig på att heala MT och OT medan andra healers healar resten. Jag har nu 2094 på Wowheroes Redigerad 15 juli, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Idag har jag PuG:at OS25 och det gick överraskande bra! Inte en enda wipe. Det var dock med 0 drakar uppe (har nån av er gjort den med alla tre drakar uppe?). Egentligen så skulle jag gjort Uld10 med guilden idag, men vi hittade inte några PuGs att fylla gruppen(!), så det blev inte av. Istället tänkte jag göra Naxx25, men det strulade sig så jag bestämde mig för att göra VoA10 (PuG) som inte gick bra alls. 5 wipes på Emalon, sen orkade ingen mer. Nöjde mig med att göra VH och HoL (Loken är jobbig...). Som Holy Pala tycker jag nog att det är lättare att heala i raids än i HCs eftersom i raids kan jag koncentrera mig på att heala MT och OT medan andra healers healar resten. Jag har nu 2094 på Wowheroes Sarth är en trevlig fight, och svårighetsskillnaden med en drake uppe är inte sååå stor. Jag personligen har bara tagit ner Sarth med 2 drakar vi liv, eftersom folket i min guild är för efterblivna för att läsa taktiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Idag har jag PuG:at OS25 och det gick överraskande bra! Inte en enda wipe. Det var dock med 0 drakar uppe (har nån av er gjort den med alla tre drakar uppe?). Yes. Fighten är väldigt rolig då. ---- StellHell, spelar du fortfarande något? Jag spelar bara lite. Det blir så jäkla tråkigt utan att raida, det finns inget annat att göra förutom att levla alts och PvPa. Jag tror jag ska börja raida igen, problemet är bara att jag har en del jobbtider på kvällen framför mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Yes. Fighten är väldigt rolig då. ---- StellHell, spelar du fortfarande något? Jag spelar bara lite. Det blir så jäkla tråkigt utan att raida, det finns inget annat att göra förutom att levla alts och PvPa. Jag tror jag ska börja raida igen, problemet är bara att jag har en del jobbtider på kvällen framför mig. Raiding har blivit astråkigt nu. Progress raidade Yogg i över 2 veckor. Sen på min födelsedag för 2 veckor sedan typ, hade jag inte tid och spela, då tog dom honom såklart. Orkade inte spela mer på den charactern efter det! Gearar atm upp min warrior, samt levlar warlocken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Jag med Jag har *lite* mer tid nu så jag har börjat spela igen. Raidande får väl tyvärr vänta ett par månader till. Mkay, vilken font är det på ditt namn och guild grejen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Körde VoA10, men det droppade inget som jag kunde ha på mig. Körde EoE10 och fick en ny shoulder som är, i princip, likadan som min tidiagre shoulder, fast den nya är plate iställlet för leather. Försökte köra OS10, men gruppen var för dålig så jag struntade i det. Sen gjorde jag också daily HC (UK) och VH. Dagens höjdpunkt var dock att jag äntligen fick For The Horde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Mkay, vilken font är det på ditt namn och guild grejen? Minns inte. Jag använder det här UIt: http://www.wowinterface.com/downloads/fileinfo.php?id=12614 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 Yes. Fighten är väldigt rolig då. ---- StellHell, spelar du fortfarande något? Jag spelar bara lite. Det blir så jäkla tråkigt utan att raida, det finns inget annat att göra förutom att levla alts och PvPa. Jag tror jag ska börja raida igen, problemet är bara att jag har en del jobbtider på kvällen framför mig. Tröttnade på att PuGa Naxx och inte ha tid med Ulduar (och inga pugs där tack). Sen fastnade jag på mafia wars, så jag har inte varit inloggad på typ 2 veckor nu. Ska nog frysa mitt account tills det är Brewfest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 Tröttnade på att PuGa Naxx och inte ha tid med Ulduar (och inga pugs där tack). Sen fastnade jag på mafia wars, så jag har inte varit inloggad på typ 2 veckor nu. Ska nog frysa mitt account tills det är Brewfest. What A Long, Strange Trip It's Been? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 What A Long, Strange Trip It's Been? Exakt. Har alla sen Love is in the Air. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 (redigerad) Sitter nu och wipar på OS3D 10man. 10% som bästa, folk måste bara fokusera så får vi det! Edit1: 5% Redigerad 18 juli, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 Sitter nu och wipar på OS3D 10man. 10% som bästa, folk måste bara fokusera så får vi det! Edit1: 5% Kör nuke & kite taktik om ni vill vara lite fega : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 Kör nuke & kite taktik om ni vill vara lite fega : > Jepp, vi gjorde det, fast utan kite. Dom raid rollade mountet, jag fick det inte! Men fick Nightfall titeln så jag är nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts