thotim Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Min polare kör MC varje helg. Dom har kommit till ragnar runk( ) ett par gånger men där tar det slut. Enslaved @ Warsong. Hmm, varje dag!? Jag trodde MC hade en cooldown, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hmm, varje dag!? Jag trodde MC hade en cooldown, Varje helg sa han ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hmm, varje dag!? Jag trodde MC hade en cooldown, Varje helg skrev han väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hmm, varje dag!? Jag trodde MC hade en cooldown, Nej MC har inte en cooldown. när du har dödat första bossen startas en timer på 5 dagar. under den tiden respawnas inga bossar. när timern har gått ut återställs allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Någon som kört MC mkt? Våran guild har jävla problem att ta sig förbi Lucifron. Ni står i hålet efter att ni dödat de första hundarna och är vända mot lucifron. strategin är att ni låter 2 hunters göra ett distracting shot på varsit add medans maintanken tar lucifron till sidan bakom pelaren bort ifrån klungan(till höger, utom curse tange) innan lucifron når själva klungan. en warrior går på varsitt add och klungan dödar ett i taget. maintankens healers står på platån till höger (precis bredvid den rykande pelaren) när ni dödat båda addsen går ni på lucifron. det ni behöver här är mages/druids som ständigt dispellar lucifrons curse ( 2000 skada EFTER 10 sekunder) CQ Cure är NÖDVÄNDIGT här för alla casters!! ni behöver också rätt mycke healing och endel dispell magic så se till att ha med er tillräckligt me priest s oxå! skulle rekommendera minst 6 mages 6 priests och 3 druids. desto fler desto bättre så klart så länge ni inte förlorar för mycket DPS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Kör istället med "Decursive". Ska försöka det du sade...thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Yä, lvl 20 där lärde man sig 12 nya spells. hade 3 guld nu har jag 46 S Gav min guild-ledare 30 wool cloth och han enchanta alla mina items feel teh power Redigerad 18 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Din mage ser rädd ut på Porträttet Levlade föresten min Paladin till 40 idag så nu har jag massor med mounts Redigerad 18 juli, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Mhm, och vilken sida? Kartorna i manualen är just som jag säger, Kalimdor består av Northern och Southern Kalimdor. Eastern Kingdoms är Lordaeron, Khaz Modan och Azeroth. Chapter 9 stod det på i början NOTE stod det så du lär inte missa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Chapter 9 stod det på i början NOTE stod det så du lär inte missa det Man ska ju inte tro på allt som står i manualen, just den saken låter som att det kan vara sant dock. Exempel står det att Khaz Modan heter Loch Modan och att druids kan ha polearms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Tja jag är lite fel och kan ha lite fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Yä, lvl 20 där lärde man sig 12 nya spells. hade 3 guld nu har jag 46 S Gav min guild-ledare 30 wool cloth och han enchanta alla mina items feel teh power Enchanta alla dina items med vadå för någonting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Enchanta alla dina items med vadå för någonting? Med den där blåa lasern som kommer från himlen? Tycker ni det inte vore bättre om Wow inte hade månads kostnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Med den där blåa lasern som kommer från himlen? Tycker ni det inte vore bättre om Wow inte hade månads kostnad? Bara de skulle fortsätta uppgradera det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Med den där blåa lasern som kommer från himlen? Tycker ni det inte vore bättre om Wow inte hade månads kostnad? Nej det är en trollformel han lärde sig på level 20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Varför skriver alla teh ? i min guild är guild message: Gnar kill for teh kill varför inte the ?? asså ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Varför skriver alla teh ? i min guild är guild message: Gnar kill for teh kill varför inte the ?? asså ? CS.... Förstör allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Varför skriver alla teh ? i min guild är guild message: Gnar kill for teh kill varför inte the ?? asså ? Teh är ju en felstavning av the, precis som pr0n, pwn, osv. Helt enkelt för att det är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Tips på BG strategier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 CS.... Förstör allt... NEJ!, WoW förstör allt... 91 sidor om nått medelmåttigt spel med kass grafik och kass handling... mot 20+ Sidor om Bf2 som har jävligt skön grafik, bra spel känsla osv... BF2 for president... *Springer iväg och gömmer mig bakom ceone* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts