Green_Goblin Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Någon som vet vilken addon som huntern använder för att visa vilka skills som inte har cooldown kvar? Börjar vid 3.30. Sen undrar jag också hur dom har lyckats att få bort Combat Log'en. Om du menar "Skill ready now!" så är det mikscrollingcombattext. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 (redigerad) Om du menar "Skill ready now!" så är det mikscrollingcombattext. Den addon jag menar är den där: http://img200.imageshack.us/img200/2143/whataddonisthat.png ----- Hur får man bort Combat Log'en? ...eller sätter den i en flik brevid som Chatboxen. Redigerad 20 juni, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Hur får man bort Combat Log'en? ...eller sätter den i en flik brevid som Chatboxen. Lås upp den och dra den till chatloggen, den kommer docka sig med den loggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Sniper, det du markerat är många addons, en castbar som heter Quartz, och dendär baren där saker går längre till vänster ju närmare dom är att kunna användas är Fortexorcist. Barsen över ser ut att vara Classtimer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 ...Oh! Det blir en del att trixa med då Tack! Jag ska testa det där med Chatboxen/Combat Logen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wahlis Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 @Sniper Jag skulle rekommendera http://www.wowinterface.com/downloads/info...entHorizon.html Superbt addon för att kontrollera såväl cooldowns som DoT's etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 @Sniper Jag skulle rekommendera http://www.wowinterface.com/downloads/info...entHorizon.html Superbt addon för att kontrollera såväl cooldowns som DoT's etc. Vilket ruttet addon. OmniCC och eXorcist är det enda man behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wahlis Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Vilket ruttet addon. OmniCC och eXorcist är det enda man behöver. du är rutten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 http://img265.imageshack.us/img265/1038/wowscrnshot062209020318.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Rolig wow film, Bryr inte i friday 13th reklamen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Någon som har ett tips på hur jag kan skrapa ihop lite (några tusen) gold? Jag har Herbalism & Mining, men båda på under 100. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Någon som har ett tips på hur jag kan skrapa ihop lite (några tusen) gold? Jag har Herbalism & Mining, men båda på under 100. Du tjänar inga pengar innan du lvlat upp dina gatherings. Du kommer inte tjäna dom stora pengarna innan 80 heller ska påpekas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Patch 3.2 now on PTRs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Patch 3.2 now on PTRs Cool. Dags för mig att plocka upp WoW snart igen tror jag bestämt. T9 och grejer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Cool. Dags för mig att plocka upp WoW snart igen tror jag bestämt. T9 och grejer! Det som ska bli trevligt är att det kommer finnas olika gear till Horde och Alliance. Hoppas bara de får det att se stiligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Tjenare, min dator kraschar hela tiden så jag vill avbryta det pågående abbonemang på en månad som jag har aktiverat, tills det att jag fixat datorn. Men när jag är på "Manage Account" på www.wow-europe.com och väljer "Change Subscription", vidare till "Cancel recurring subscription plan", så avläser jag: "Are you sure you want to cancel your subscription to World of Warcraft? Before you cancel your subscription online, we would love to hear from you by telephone. There are many steps that our representatives can take to address any problems you may be experiencing. " Visst, tänker jag, och går vidare tills det sista steget där det står: "If you choose to deactivate your subscription‚ you will still be able to play until your currently paid for time expires on 29 June 2009 10:30 CEST. Are you positive you want to deactivate your account? " Det är där skon klämmer för jag vet inte om de menar att jag ska så att säga ta bort min account eller om jag bara inaktiverar den? Vill inte chansa så jag frågar här istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Tjenare, min dator kraschar hela tiden så jag vill avbryta det pågående abbonemang på en månad som jag har aktiverat, tills det att jag fixat datorn. Men när jag är på "Manage Account" på www.wow-europe.com och väljer "Change Subscription", vidare till "Cancel recurring subscription plan", så avläser jag: "Are you sure you want to cancel your subscription to World of Warcraft? Before you cancel your subscription online, we would love to hear from you by telephone. There are many steps that our representatives can take to address any problems you may be experiencing. " Visst, tänker jag, och går vidare tills det sista steget där det står: "If you choose to deactivate your subscription‚ you will still be able to play until your currently paid for time expires on 29 June 2009 10:30 CEST. Are you positive you want to deactivate your account? " Det är där skon klämmer för jag vet inte om de menar att jag ska så att säga ta bort min account eller om jag bara inaktiverar den? Vill inte chansa så jag frågar här istället. Du kan bara börja betala igen när du vill spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 Du kan bara börja betala igen när du vill spela! Underbart, tack för den informationen. Måste snabba mig vettu att avbryta innan den 29:onde eftersom jag har beställt en ny månad då, vilket är ganska onödigt slöseri eftersom det inte kommer att bli något spelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 På min Paladin har jag Retri -> Klicka men jag tänker skaffa Dual-Talents och tänker specca holy. Kan någon hjälpa mig att fixa en Holy specc för raiding? ...och kanske också uppdatera min Retri specc för lvl 80 PvP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 På min Paladin har jag Retri -> Klicka men jag tänker skaffa Dual-Talents och tänker specca holy. Kan någon hjälpa mig att fixa en Holy specc för raiding? ...och kanske också uppdatera min Retri specc för lvl 80 PvP. Om du endå inte ska göra den själv, kolla någon av Ensidias holypalas bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts