Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Blir rejält förbannad på min guild! :ermm: Jag joinade guilden med min shammy, men bytte main till min tank DK. Men dom påstår att jag lackar gear på den, vilket jag gör (inte så jätte mycket), men dom låter mig aldrig joina resets! Så sjukt jobbigt! :wacko:

Förstår dom. Jobbigt när folk ska byta main och då är man på ruta 1 igen. Samma sak hände (ungefär) i min förra guild. Vi hade farmat naxx i veckor och killen hade ungefär bästa healing gearen på sin paladin. Plötsligt ska han byta till tank där han fortfarande har blått. Wasted time, yes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Any dungeons that previously dropped Emblems of Heroism or Valor, such as Naxxramas or Heroic Halls of Stone, will now drop Emblems of Conquest instead. Emblems of Conquest can still be converted to Valor or Heroism. Bög blizzard

WTF? :wacko:

Så alla heroics och 10-man instancer ska droppa Emblems of Conquest som man trade:ar in X antal för en Valor Heroism?

Antar att det är nu man säger: GG BLIZZ, Ni var bra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Any dungeons that previously dropped Emblems of Heroism or Valor, such as Naxxramas or Heroic Halls of Stone, will now drop Emblems of Conquest instead. Emblems of Conquest can still be converted to Valor or Heroism. Bög blizzard

Tycker det är bra. Hur länge har Ulduar vart ute nu? Jag har varit i UL10 en gång och dödat en boss sen 3.1 kom live. Ulduar puggas inte och naxx är för random för att kunna geara upp sig själv någolunda snabbt.

Om allt droppar conq så kan man köpa det man vill från conq vendorn och sen trada in mot valor eller hero för att köpa det man vill från dom två vendors, vad man nu skulle vilja köpa av dom istället för conq. Finns väl alltid nått kewl som man kanske behöver.

Det enda jag lackar på lite är att jag samlar hero emblems till mountet (200), nu när det blir conq kommer jag ju köpa eq istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är Emblems för något? :wacko:

Sen en snabb fråga... Är det sant att den gamla Naxxramas (40-manna instancen) var den svåraste instancen/raiden ever? Borde inte Ulduar vara svårare för 25 lvl 80's än Naxx var för 40 lvl 60's?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är Emblems för något?:wacko:

Sen en snabb fråga... Är det sant att den gamla Naxxramas (40-manna instancen) var den svåraste instancen/raiden ever? Borde inte Ulduar vara svårare för 25 lvl 80's än Naxx var för 40 lvl 60's?

Instanser balanseras ju utefter hur många som kan vara i den samtidigt. Därför kunde naxx40 vara svårare inte minst eftersom det är lättare att få 25 personer att samarbeta än 40.

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är Emblems för något? :wacko:

BWL, pre-tbc, pre-hotfix. Där har du svåraste instancen ever.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här sitter man och lirar på sin egen WoW-alpha server.

Finns inte mycket mer att göra än att springa runt och se hur saker och ting såg ut på den tiden.

Coolt! MOAR!

---

Sugigt att conq droppas överallt, men om Blizzard vill göra gear enklare att få så föredrar jag det här framför att Ulduar nerfas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor