iweX Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Seriöst, 2 minuter? Vad är det för taktik? tell us more! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 (redigerad) tell us more! http://www.youtube.com/watch?v=-V5_sHs6htU 3.1 gjorde så att crates öppnar alla portar? lolz Redigerad 9 juni, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 tell us more! Precis som Xazzi länkade. Efter 3.1.1 så öppnas portarna fram till baronen om man öppnar lådor som spawnar adds. det funkar alltså inte med lådor som faktist innehåller något (Find Treasure är kanonbra för detta). Det är fyra portar som ska öppnas, men det känns (eftersom det också är typ en bugg) att man behöver två lådor för att öppna en port. Så sammanlagt åtta lådor, dock så kan också lådorna bugga (xD) och spawna två lådor på samma plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Precis som Xazzi länkade. Efter 3.1.1 så öppnas portarna fram till baronen om man öppnar lådor som spawnar adds. det funkar alltså inte med lådor som faktist innehåller något (Find Treasure är kanonbra för detta). Det är fyra portar som ska öppnas, men det känns (eftersom det också är typ en bugg) att man behöver två lådor för att öppna en port. Så sammanlagt åtta lådor, dock så kan också lådorna bugga (xD) och spawna två lådor på samma plats. Tur att man är Dworf DK! Nu ska jag till Stratholme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Woooh. http://img198.imageshack.us/img198/3185/battlebot.jpg ONLY IN THE STATES THEY SAID.. WELL.. FUCK THAT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Woooh. http://img198.imageshack.us/img198/3185/battlebot.jpg ONLY IN THE STATES THEY SAID.. WELL.. FUCK THAT! Wait what? funkar bara om man har konvertat till battle.net account eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Wait what? funkar bara om man har konvertat till battle.net account eller? http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...24780&sid=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Wait what? funkar bara om man har konvertat till battle.net account eller? Japp. Eller gjorde, verkar vara hotfixat nu så don't mind merging. Men jag har fortfarande mitt pet kvar. <3 Tror dock jag inte kan fixa "Battle Fuel" till stackaren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Min nya guild (bias) dog på samma sätt som min gamla (MSVS) för någon vecka sen - sommarlolz. Jag tog beslutet att inte söka en ny nu eftersom att jag ändå kommer att jobba en hel del under sommaren, raidandet får vänta till hösten. I och med det tappade jag WoW-suget helt och är just nu inte sugen på att farma achievements, levla upp min alt eller något. Jag har insett nu hur mycket jag egentligen spelade WoW, ledig fulltid och är helt sjukt uttråkad. Jag orkar bara inte spela längre, men fy satan vad tråkigt jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Min nya guild (bias) dog på samma sätt som min gamla (MSVS) för någon vecka sen - sommarlolz. Jag tog beslutet att inte söka en ny nu eftersom att jag ändå kommer att jobba en hel del under sommaren, raidandet får vänta till hösten. I och med det tappade jag WoW-suget helt och är just nu inte sugen på att farma achievements, levla upp min alt eller något. Jag har insett nu hur mycket jag egentligen spelade WoW, ledig fulltid och är helt sjukt uttråkad. Jag orkar bara inte spela längre, men fy satan vad tråkigt jag har. lol på bias. Hur länge varade eran merge? Någon månad? Men det syns rejält, iaf på Darksorrow att det går mot sommar. Jag stack från MSVS när det bara var en handfull personer som var inloggade på daglig basis och joinade ett par polares guild. Dom körde som vanligt, men bara några dagar efter så beslutade dom sig för att skippa 25-manna för folk inte dök upp. 2-3 veckor efter detta så dog guiden helt och vi stack över till Stäng Käften. (vilket jag vill minnas som ganska stor) som då bara bestod av ett 20-tal medlemmar. Du kan få joina om du vill, bara för att ha någonstans att slacka när du loggar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 lol på bias. Hur länge varade eran merge? Någon månad? Men det syns rejält, iaf på Darksorrow att det går mot sommar. Jag stack från MSVS när det bara var en handfull personer som var inloggade på daglig basis och joinade ett par polares guild. Dom körde som vanligt, men bara några dagar efter så beslutade dom sig för att skippa 25-manna för folk inte dök upp. 2-3 veckor efter detta så dog guiden helt och vi stack över till Stäng Käften. (vilket jag vill minnas som ganska stor) som då bara bestod av ett 20-tal medlemmar. Du kan få joina om du vill, bara för att ha någonstans att slacka när du loggar in. Mm, det var väl nån månad. Sommaren är brutal, det är bara de allra mest etablerade guilderna som överlever dem. Kanske hör av mig när jag väl loggar in igen så att säga, just nu spelar jag inte alls så det kvittar om jag har en guild eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Är WoW nere? Jag installerade nyss WotLK och har v.3.1.3.9947... men jag kommer inte längre än "Connected" sen står det bara still och man blir DC:ad efter en stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Är WoW nere? Jag installerade nyss WotLK och har v.3.1.3.9947... men jag kommer inte längre än "Connected" sen står det bara still och man blir DC:ad efter en stund. Enligt en snubbe på mmo-champion är loginservern nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Enligt en snubbe på mmo-champion är loginservern nere. Står även när du loggar in på Breaking News. Blizzard håller på att fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Lite roligt är det Linkzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Lite roligt är det Linkzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Vem fick just 9k guld av en person? Jag fick just 9k guld av en person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Vem fick just 9k guld av en person? Jag fick just 9k guld av en person. Synd att guld inte betyder mer än mounts i wotlk då : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Synd att guld inte betyder mer än mounts i wotlk då : < Man kan ju göra massa annat kul med guld än att bara köpa mounts Men mounts är nog den största utgiften. Jag väntar nog med min Epic mount tills 3.2 kommer. Känns lite onödigt att lägga ut en massa gold när den kommer att bli ~70% billigare om nån vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Synd att guld inte betyder mer än mounts i wotlk då : < Jag köper inte mounts. Jag har till enchants and shit and shit. Det är dyrt när man har en idiot till guildmaster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts