Siana Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Vad behöver man Guld till, förutom att köpa mount och armor/wep? Mats till olika crafts, enchants, gems etc samt repairs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Mats till olika crafts, enchants, gems etc samt repairs. Så, så länge man har gear och jobs som är up-to-date så klarar man sig? Funderar nämligen på hur/om jag ska spendera det gold jag har nu, som level 42. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Så, så länge man har gear och jobs som är up-to-date så klarar man sig? Funderar nämligen på hur/om jag ska spendera det gold jag har nu, som level 42. Spara tills du är 80! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Så, så länge man har gear och jobs som är up-to-date så klarar man sig? Funderar nämligen på hur/om jag ska spendera det gold jag har nu, som level 42. Nja, om du har det bästa gearet i spelet & bästa enchantsen behöver du fortfarande ha det till repairs, men det är inget du måste ha. Spara guldet tills du är 80, för du kommer behöva det, såvida du inte har över 10k.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 (redigerad) Kan någon snabbt redogöra skillnaderna mellan en Paladin och en Death Knight i: RaidsPvPDuelsLeveling Redigerad 5 juni, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Kan någon snabbt redogöra skillnaderna mellan en Paladin och en Death Knight i: RaidsPvPDuelsLeveling Uhm. Allt? Det är två helt olika klasser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Uhm. Allt? Det är två helt olika klasser. Det jag menar är deras roller. Ungefär som att en mage inte är tank i en raid, utan (ranged?) DPS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Kan någon snabbt redogöra skillnaderna mellan en Paladin och en Death Knight i: RaidsPvPDuelsLeveling Ingen skillnadIngen skillnadIngen skillnadIngen skillnad skämt osido, även om det stämmer till viss del.. [*]Paladiner kan vara healers i raid, det kan inte DK's. Det är den enda skillnaden i raids. Paladiner har blessings, DK's har Horn of winter och andra raidbuffs. [*]Paladiner(retri) är ett äckligt jävla pack med OP skills som inte kräver någon körstil alls. Tryck på lite knappar och critta 100.000. Fittpaladiner. (Paly's säger typ samma om DK's) [*]Duel's, stryker den.. det är PvP newb. [*]Paly: Retri för fåtal, Prot för många och AoE. DK: Alla 3 träd funkar som lvling. Frost har mest tankingskills vilket kan förstöra din dps en aning. Unholy har mest AoE, Blood har bäst singeltarget DPS och typ noll downtime med speccad Death Strike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 (redigerad) Ingen skillnadIngen skillnadIngen skillnadIngen skillnadPaladiner kan vara healers i raid, det kan inte DK's. Det är den enda skillnaden i raids. Paladiner har blessings, DK's har Horn of winter och andra raidbuffs.Paladiner(retri) är ett äckligt jävla pack med OP skills som inte kräver någon körstil alls. Tryck på lite knappar och critta 100.000. Fittpaladiner. (Paly's säger typ samma om DK's)Duel's, stryker den.. det är PvP newb.Paly: Retri för fåtal, Prot för många och AoE. DK: Alla 3 träd funkar som lvling. Frost har mest tankingskills vilket kan förstöra din dps en aning. Unholy har mest AoE, Blood har bäst singeltarget DPS och typ noll downtime med speccad Death Strike. Jaha. Jag är nämligen Frost Mage (lvl 47) just nu och jag börjar tycka att det känns lite enformigt. Därför funderar jag på att rerolla som Paladin (grant-a-level så är jag snart på samma level igen!) eller DK. Paladin verkar ju vara bra i allt. DPS med Retri, Healing med Holy och Tank med Prot... Fast Mages kanske blir bättre snart..? Kan lägga till att jag alltid spelar i grupp (RAF) med en Warrior (Arms-speccad), så jag behöver inte direkt kunna solo:a mycket alls eftersom vi lär lvla tillsammans till 80. Redigerad 5 juni, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Jaha. Jag är nämligen Frost Mage (lvl 47) just nu och jag börjar tycka att det känns lite enformigt. Därför funderar jag på att rerolla som Paladin (grant-a-level så är jag snart på samma level igen!) eller DK. Paladin verkar ju vara bra i allt. DPS med Retri, Healing med Holy och Tank med Prot... Fast Mages kanske blir bättre snart..? Kan lägga till att jag alltid spelar i grupp (RAF) med en Warrior (Arms-speccad), så jag behöver inte direkt kunna solo:a mycket alls eftersom vi lär lvla tillsammans till 80. WoW behöver inga fler paladins, tack. Det är overcrowded med folk som slår huvudet mot tangentbordet och vinner allt de försöker sig på som paladins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2009 Fick nyss undying på shamanen utan att satsa på det. Kom lite som en chock ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 ÄNTLIGEN gick Mimiron ner, vi tog även Hodir efter det. Bara General Fag och Yogg kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Shockadin är ganska kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Stolt ägare av Reins of the White Polar Bear . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Stolt ägare av Reins of the White Polar Bear . Gz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Gz! Spam! Farmade lite Stratholme. Fick nys om den "nya" taktiken, eftersom jag är exalted med Argent Dawn så testade jag. Fint att bara behöva döda baronen och man är framme på typ 2 minuter. Kissade dock på min lite på min femte och sista runda på den timmen när jag ser EPICS i looten. Visade sig dock vara 2H svärdet, men nu vet jag iaf att hans raredrops fortfarande droppar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Farmade lite Stratholme. Fick nys om den "nya" taktiken, eftersom jag är exalted med Argent Dawn så testade jag. Fint att bara behöva döda baronen och man är framme på typ 2 minuter. Kissade dock på min lite på min femte och sista runda på den timmen när jag ser EPICS i looten. Visade sig dock vara 2H svärdet, men nu vet jag iaf att hans raredrops fortfarande droppar för mig. Andra gången i Strat som 80 fick jag mounten lol l2p n00b!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Andra gången i Strat som 80 fick jag mounten lol l2p n00b!!1 Svärdet är mer status numera efter alla nerfs på drop%. Svärdet ligger fortfarande på 1/1000, medans mounten ligger på 1/100. Go figure noob!!1 Mount: 406 loots på 40653 kills = 0,99869628317713329889553046515632% ~ 1% Svärd: 59 loots på 40653 kills = 0,1303716822866701104469534843677% ~ 0.1% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Jag hade svärdet pre-tbc. lol l2p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Spam! Farmade lite Stratholme. Fick nys om den "nya" taktiken, eftersom jag är exalted med Argent Dawn så testade jag. Fint att bara behöva döda baronen och man är framme på typ 2 minuter. Kissade dock på min lite på min femte och sista runda på den timmen när jag ser EPICS i looten. Visade sig dock vara 2H svärdet, men nu vet jag iaf att hans raredrops fortfarande droppar för mig. Seriöst, 2 minuter? Vad är det för taktik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts