Xazzi Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Ska prova GnomeTools för första gången nu inatt! Återkommer om hur det har gått! ban plz ; p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 ban plz ; p Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Fixade äntligen min Red Proto-Drake i förrgår. Efter ett par fails på Less-Rabi så klickade allt och vi lyckades interupta en transform på en procent. Kom nästan i brallan när jag såg achivementen i chatten. Nu farmar jag för 100 mount och 40 exalted factions, kommer ta en jävla tid som DK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Fixade äntligen min Red Proto-Drake i förrgår. Efter ett par fails på Less-Rabi så klickade allt och vi lyckades interupta en transform på en procent. Kom nästan i brallan när jag såg achivementen i chatten. Nu farmar jag för 100 mount och 40 exalted factions, kommer ta en jävla tid som DK. Grattis! Bara en fråga, vad hade ni för classer i eran group då du klarade Less-Rabi? Körde ni 1 Tank 4 Dps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Grattis! Bara en fråga, vad hade ni för classer i eran group då du klarade Less-Rabi? Körde ni 1 Tank 4 Dps? Jag har kört alla olika taktiker och grupper. Enklast är bara att dra 1 tank 4dps med en shaman som tar alla interupts. (5/5 reverb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Circle of Death från Saph och gratis Berserking på Betrayern är inte helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Fixade äntligen min Red Proto-Drake i förrgår. Efter ett par fails på Less-Rabi så klickade allt och vi lyckades interupta en transform på en procent. Kom nästan i brallan när jag såg achivementen i chatten. Nu farmar jag för 100 mount och 40 exalted factions, kommer ta en jävla tid som DK. Farmar du för att få 100 stycken mounts!? Eller 100%-mounten? 40 Exalted factions Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Farmar du för att få 100 stycken mounts!? Eller 100%-mounten? 40 Exalted factions http://www.wowhead.com/?achievement=2536 http://www.wowhead.com/?achievement=1015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 http://www.wowhead.com/?achievement=2536 http://www.wowhead.com/?achievement=1015 Mountain of gold 100 mounts måste ju kosta typ 10000 G! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Mountain of gold 100 mounts måste ju kosta typ 100000 G! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Imorgon dör effektiv warrior pvp. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 (redigerad) Är servrarna uppe? Patchades till 3.1.3 imorse och nu när jag ska logga in så får jag "Unable to validate game version. This may be caused by file corruption or the interference of another program". Redigerad 3 juni, 2009 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Är servrarna uppe? Patchades till 3.1.3 imorse och nu när jag ska logga in så får jag "Unable to validate game version. This may be caused by file corruption or the interference of another program". Vissa är. Starta om datorn så fungerar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Mountain of gold 100 mounts måste ju kosta typ 10000 G! Haha, bara 50 mounts achievementen (som jag förövrigt har, /flex) kostar runt 25k beroende på hur man går till väga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Haha, bara 50 mounts achievementen (som jag förövrigt har, /flex) kostar runt 25k beroende på hur man går till väga. Blåst eller? Det var ju iofs för du köpte Traveler's tunda mammuten för 21k. 50 mount kan du komma undan med bara några tusen, enkelt. Ligger på 62 mounts och har inte lagt ut så mycket än. 32 från faction (15 epic 17 normal) 1336g 8 från kurenai (4x80g och 4x50g) 520g 7 flying (4 epic 3 normal) 880g 47 mounts för 2736g, så du kan fixa albino för under 3000g lätt. Har man tillfälle så är det nästan garanterat att man får dom tre "vanliga" i AQ40 på en runda för dom droppas som smör. Däremot är röd svår att få tag på, men tar man dom tre har man redan 50 mounts under 3000g. Mina resterade är; Death Charger (dk) 0g Red Drake 1000g Björnen från Horde leaders 0g Albino Drake 0g Red Proto-drake 0g PvP Mammut 300shards (LÄTT fixat) Tournament Hippogryph 150 champion Seal (kostar bara tid) 5 Tournament mounts @ 5 Seal 400g = 25 Seal 2000g Så jag är uppe på 62 mounts med en prislapp på 5736g. Inte farligt alls. Håller på att farma Sha'tari Skyguards och Netherwing trainers för 11 mounts. När jag är klar landar jag på 73 mounts. Efter det blir det att PvP'a för 5 mounts (78), farma ZG för 2 (80), farma stratholme (81), fixa från HC UP och CoS (83), 2 random drops från Oracle ägg och Storm Peaks daily (85). Det är egentligen efter detta som man måste börja punga ut med dom stora pengarna eller raida ofta för mounts. 4 mounts från OS och EoE (89), 2 från Ulduar (91). 1 från CE(92), 2 från Son of Hodir(94), 4 från Mei i Dalaran(98). Sen har vi flertalet tillverkade mounts med engineer eller tailoring. Vi har Anzu, vi har Al'ar. Finns 5 till i Tournament och också genom Arena om man är duktig. ------------------ Nä, 100 mounts ser jag faktist inte som något vidare svårt faktist. Har man bara tid och pengar så fixar man den ganska snart. Jag är mer orolig för 40 exalted vilket kommer bli ett helvete eftersom Vanilla och TBC raid faction är omöjligt att farma kontinuerligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 (redigerad) Ah okej, kändes väl lite högt för mig med, det var någon klasskamrat som sagt det men det kanske gällde 100 mounts. Mammuten är inkluderad ja, fast den kostar 16k exalted. Edit: 100 mounts ser, med din lista, helt galet svårt (eller ja, inte svårt, men det kommer inte att gå fort) ut ju... HC UP, Oracleägg, Ulduar etc... Sånt kan ju ta en jäääääääääääävla tid innan man får. Redigerad 4 juni, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 (redigerad) Det finns väl ett mount om du gör alla seasonal achievements också? Och du får nog räkna med att du inte har Anzu, ZG tiger, ZG raptor, Al'ar os.v inom en snar framtid alls : > Redigerad 4 juni, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Ah okej, kändes väl lite högt för mig med, det var någon klasskamrat som sagt det men det kanske gällde 100 mounts. Mammuten är inkluderad ja, fast den kostar 16k exalted. Edit: 100 mounts ser, med din lista, helt galet svårt (eller ja, inte svårt, men det kommer inte att gå fort) ut ju... HC UP, Oracleägg, Ulduar etc... Sånt kan ju ta en jäääääääääääävla tid innan man får. Svårt? Jag ser tid som ett bättre pris än guld. Tid är gratis. Kom på att det finns ett par till "enkla" inom en snar framtid. 2 från Bewfest och sen Halloween. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Guld är ju isåfall också gratis olol. Farma = tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Vad behöver man Guld till, förutom att köpa mount och armor/wep? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts