Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Tror så du har allt samlat på ett ställe, och folk kan väll hitta dig när du spelar + om man vill gå med i beta från Blizzard måste du minst ha 1 spel kopplat till Battle.net kontot, och vad jag vet så finns inte funktionen för Europa än att merga WoW kontot och Battle.net, deta kanske har ändrats, men sist jag kolla så funka det inte.

Det funkar. Det står att det bara är för US, men det går nu att merga det. Sen kommer man att logga in med sitt battle.net-konto (en mailadress) till WoW istället. Jag har redan kopplat DII till battle.net så jag vete tusan om jag vill merga. Att logga in med mail är jobbigare och sen verkar migrering av karaktärer fungera annorlunda. Jag avvaktar antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klasswhine är så jävla uttjatat. Det är inte precis så att blizz nerfar klasser för skoj skull, utan för att göra alla klasser så lika som möjligt i alla anseenden.

Det absolut bästa skulle vara om dom till slut lyckas med vad dom alltid försöker göra. Att få ALLA klasser att prestera lika bra på dom roller dom kan. Alla DPS ska ha samma DPS, alla tanks ska ha samma migration, alla healers ska ha lika bra heals.

Allt som ska skilja är gear och skills. Är du en dålig spelare så ska det visa sig på mätarna, även om dom inte är att lita på till hundra procent, men det ska absolut inte vara så att en noob ska kunna rolla en klass och ligga etta på dpslistan pga klassen, medans alla andra bättre spelare ligger under för dom har en sämre klass men är bättre på att spela.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt som ska skilja är gear och skills. Är du en dålig spelare så ska det visa sig på mätarna, även om dom inte är att lita på till hundra procent, men det ska absolut inte vara så att en noob ska kunna rolla en klass och ligga etta på dpslistan pga klassen, medans alla andra bättre spelare ligger under för dom har en sämre klass men är bättre på att spela.

Så vill jag dock säga att enhance shaman's är. Jag har Valorous/Ulduar epix, och jag ligger alltid på typ, nionde plats! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller på att samla resto gear! :ermm: Så ska jag byta till retri på palan istället! :)

Av det lilla elemental jag spelade så tyckte jag det var mycket roligare än både resto men framför allt enhance!

Fördelen med resto är att man alltid behövs dock, men roligt att spela är det absolut inte. Kanske bara jag som inte gillar att hela helt enkelt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför?

Lirar på mage nu, 71 ;o) :ermm:

För jag har 3 konto'n;

80 warlock (konto 1) hyffsat gear

80 druid (konto 2) (bra gear, runt 10k g)

79 hunter (konto 2)

80 warrior (konto 3) (3.4k ap & 42% crit arms, inte gått in i Uludar, OS 3D hjälm, mount..)

76 Paladin (konto 3)

& jag säljer konto 3 nu! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en fråga, igår köpte jag en ny dator och jag undrar om man kan laga ett nytt account med samma cd-key? Ska transfera min gubbe från det gamla till det nyare. Om jag nu måste köpa ett nytt wow exemplar, räcker det med orginal wow? Och kan man spela på samma gång på båda datorerna(systern spelar också) :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en fråga, igår köpte jag en ny dator och jag undrar om man kan laga ett nytt account med samma cd-key? Ska transfera min gubbe från det gamla till det nyare. Om jag nu måste köpa ett nytt wow exemplar, räcker det med orginal wow? Och kan man spela på samma gång på båda datorerna(systern spelar också) :)

Nej du kan inte göra ett nytt acc med en cd-key som du redan använt. Du kan ju spela med det gamla accet på din nya dator och köpa ett eget till syrran. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor