Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Solade nyss första bossen i Kara! :whistling: Så nu blir det att farma mount varje vecka! :)

Kan tillägga att jag spelar DK, blood med tank gear ! :D

Klarade även Maiden, men Moroes är svår. Dött ett par gånger. Men ska ta han före jag drar till skolan! :>

Nu är även Moroes död. Dock verkar jag inte kunna klara Big Bad! :wub:

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Solade nyss första bossen i Kara! :whistling: Så nu blir det att farma mount varje vecka! :)

Kan tillägga att jag spelar DK, blood med tank gear ! :D

Klarade även Maiden, men Moroes är svår. Dött ett par gånger. Men ska ta han före jag drar till skolan! :>

Nu är även Moroes död. Dock verkar jag inte kunna klara Big Bad! :wub:

Skaffa raptorn eller tigern ifrån ZG istället.

Fick raptorn för ett par veckor sedan på shamanen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ghostcrawler är nog den som har fått flest personer att sluta spela WoW av alla class-designers. Warriors är tydligen OP i arenan, det handlar ju absolut inte om att vi har en healer bakom oss, och att vi har burst damage (lol). Men, det är tydligen inget fel på 12k lava bursts (8k på en kille med 898 resi), 6k scourge strikes, 7k mangle osv.

Don't shoot the messenger. Nu vet jag inte exakt vad GC jobbar med, men han är knappast den som tar de tunga besluten när det gäller att ändra Warriors.

Okej. Men finns det någon annan bot? Vore skönt att ha ändå! :whistling::D

Du kan ju spana in GnomeTools:

http://www.gnometools.com/usbuy.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vad vill du påpeka med det? Han är ändå lead designern på warriors. Hans class-fokus ligger på warriors och DKs.

... Vad baserar du all denna fakta på? Läste du ens min länk? "Role Lead Systems Designer ", ordet "class" finns inte ens med där. Det finns ju t o m ett fint citat där han förklarar vad han gör. GC postar mängder kring alla klasser (spana in MMO-Champions bluetracker en gång så ser du att han skriver om alla klasser och därtill items, raids, professions mm) och så som jag har förstått det är han den generella designern och har inte ens bara hand om klasser fast än det är det han postar mycket om... Koraa är ett exempel på någon som endast arbetar med klasser.

Nåväl. En aning onödig diskussion det här antar jag, men GC är imo en av de bästa anställda Blizzard har - grymt aktiv på forumet och han skriver allt på sin fritid, många misuppfattar honom som en CM men han får inte ett öre för allt han skriver på forumet. Att sedan gnälla på honom på grund av de meddelanden han framför tyckte jag var lite väl.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GC är imo en av de bästa anställda Blizzard har

Där förlorade jag intresset att läsa vidare, eller ens bry mig om vad du skriver. GC är trångsynt, idiotisk, har inte en aning om hur man kan skapa balans, kör med en all-or-nothing och vet att 90% av communityn hatar honom pga. att han aldrig lyssnar på folket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där förlorade jag intresset att läsa vidare, eller ens bry mig om vad du skriver. GC är trångsynt, idiotisk, har inte en aning om hur man kan skapa balans, kör med en all-or-nothing och vet att 90% av communityn hatar honom pga. att han aldrig lyssnar på folket.

För den tusende gången, du hatar honom p g a hans BUDSKAP och inget annat. Han hade lika väl kunnat vara helt tyst på forumen så hade du suttit och svurit om hur dumma Warrior designernsarna är, men nu har du fått för dig att det är han som är dum bara för att han framför vad Warrior designersarna har kommit fram till.

och vet att 90% av communityn hatar honom pga. att han aldrig lyssnar på folket.

Han är en av de få designers som postar på forumet trots att han blir flamad när han framför de olika nerfs som designers kommer fram till. Han om någon lyssnar på folket, men tror du att det räcker att han nickar med huvudet för att få igenom en förändring? Han lyssnar på vad folk säger som attan, men däremot kanske han inte alltid GÖR vad folk säger. Vi ska vara glada över att vi har en enda designer kvar som bryr sig om att posta på forumet p g a all flame de får så fort folk inte gillar deras ändringar (som i GCs fall snarare är budskap än en sak som han personligen gjort). Tänk förbi näsan för en gångs skull. Du har all rätt att ogilla de olika besluten som warrior designersarna gör, men inse att GC inte är en av dem och sluta hata honom för att han faktiskt tar sig tid att besvara de frågor som ställs när folk ifrågasätter Warrior designersarnas olika beslut.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Greg Street
He describes his role as so, "Systems design specifically is everything that is not level, story, quest or encounter design. My team handles everything from classes to mechanics to items to trade skills to achievements to UI design, and that includes the game balance."
game balance
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För den tusende gången, du hatar honom p g a hans BUDSKAP och inget annat. Han hade lika väl kunnat vara helt tyst på forumen så hade du suttit och svurit om hur dumma Warrior designernsarna är, men nu har du fått för dig att det är han som är dum bara för att han framför vad Warrior designersarna har kommit fram till.

Han är en av de få designers som postar på forumet trots att han blir flamad när han framför de olika nerfs som designers kommer fram till. Han om någon lyssnar på folket, men tror du att det räcker att han nickar med huvudet för att få igenom en förändring? Han lyssnar på vad folk säger som attan, men däremot kanske han inte alltid GÖR vad folk säger. Vi ska vara glada över att vi har en enda designer kvar som bryr sig om att posta på forumet p g a all flame de får så fort folk inte gillar deras ändringar (som i GCs fall snarare är budskap än en sak som han personligen gjort). Tänk förbi näsan för en gångs skull. Du har all rätt att ogilla de olika besluten som warrior designersarna gör, men inse att GC inte är en av dem och sluta hata honom för att han faktiskt tar sig tid att besvara de frågor som ställs när folk ifrågasätter Warrior designersarnas olika beslut.

Du gör mig uttråkad. Bara för att han postar, och han postar sina ändringar på forumet, betyder det inte att han är en bra designer. Han ska göra en större mängd människor glada för sina pengar. Warriors har fått 1 buff sedan TBCs rage buffning. Juggernaut, som blev nerfad efter 2 veckor. Vi har klagat, och försökt nå NÅGON designer sedan dess, och krävt att vi ska få någon typ av buff. Men icke. Warlocks fick inte sin röst hörd på typ 1 år. Det är inte ett bra tecken från designers.

Du vill kan du slösa mer tid att skriva hur mycket du gillar att sjärt-gräva på fail-designersena. Jag har min åsikt (vilket är den korrekta.) och du har din.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du gör mig uttråkad. Bara för att han postar, och han postar sina ändringar på forumet, betyder det inte att han är en bra designer. Han ska göra en större mängd människor glada för sina pengar. Warriors har fått 1 buff sedan TBCs rage buffning. Juggernaut, som blev nerfad efter 2 veckor. Vi har klagat, och försökt nå NÅGON designer sedan dess, och krävt att vi ska få någon typ av buff. Men icke. Warlocks fick inte sin röst hörd på typ 1 år. Det är inte ett bra tecken från designers.

Du vill kan du slösa mer tid att skriva hur mycket du gillar att sjärt-gräva på fail-designersena. Jag har min åsikt (vilket är den korrekta.) och du har din.

Varför spelar du warrior om du vantrivs med det? Visst, du har lagt ner tid på att levla och geara upp den men att gråta kommer ju uppenbarligen inte ändra ett skit.

Så levla en ny och lägg warriorn på hyllan tills den är bra nog för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du begriper ju inte ens min poäng. Sluta prata om "designers" i plural, jag försvarar ABSOLUT inte skaran med designers. Jag försvarar GC.

Citerar mig själv eftersom du verkar ha skippat min sista mening:

Du har all rätt att ogilla de olika besluten som warrior designersarna gör, men inse att GC inte är en av dem och sluta hata honom för att han faktiskt tar sig tid att besvara de frågor som ställs när folk ifrågasätter Warrior designersarnas olika beslut.

TL;DR

Du får tycka precis som du vill om hur Warriors är alldeles för nerfade.

Du får tycka precis vad du vill om designers.

Men gnäll för fan inte på GhostCrawler för att din Warrior blir nerfad, när han knappt har något med det att göra mer än att han är den svarar på allt gråt på forumet.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor