Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Haha jag och en annan tog lite lvl 22 eliter. en av dom droppade en off-hand-grej som var Unique. Han sa: greed or need. jag sa oskylidgt "need" eftersom jag behöver pengar snart till lvl 20.

Jag fick den och jag skrattade för mig själv. vilken ögonsten!

"ware it."

"what?"

"ware it so it gets soulbound"

"why?"

"So youre not gonna sell it on AH"

sen tvingade han mig ta på den. nu kan jag inte sälja den men den kunde gått på 2 G på AH. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha jag och en annan tog lite lvl 22 eliter. en av dom droppade en off-hand-grej som var Unique. Han sa: greed or need. jag sa oskylidgt "need" eftersom jag behöver pengar snart till lvl 20.

Jag fick den och jag skrattade för mig själv. vilken ögonsten!

"ware it."

"what?"

"ware it so it gets soulbound"

"why?"

"So youre not gonna sell it on AH"

sen tvingade han mig ta på den. nu kan jag inte sälja den men den kunde gått på 2 G på AH. :)

Du kunde väl sagt att du väntat...

Om min polare sagt så om en unik så skulle jag sagt att jag skulle kolla värdet på den

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fler:
  • Är det laddningstider nånstans?
  • Vad kan man göra för kul?

1. Det är laddningstider när du flyger/åker båt mellan kontinenterna och när du går ut och in i en instance.

2. Gör vad du vill. Du kan göra vad fan som hellst som du får för dig. I princip iaf. Du kan inte beställa hem Mcdonalds mat o sånt men aja. tror du fattar. Låt fantasin flöda. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmm.. det blir svårt. bästa sättet är nog att köpa det själv.

Bara 4h ?? Trode det skulle ta mkt längre

Tror han hade shapeshift dock

Azeroth är hela världen. Du kanske menar Eastern Kingdoms?

hmm.. är inte Azeroth hela eastern kingdoms? har för mig det står så i manualen :) aja, det är iaf en del eller hela eastern kingdoms och hela världen oxå

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmm.. är inte Azeroth hela eastern kingdoms? har för mig det står så i manualen :( aja, det är iaf en del eller hela eastern kingdoms och hela världen oxå

Nix, vänstra ön heter Kalimdor, som är indelad i Northern Kalimdor och Southern Kalimdor. Högra ön heter Eastern Kingdoms, den är indelad i Lordaeron, Khaz Modan och Azeroth, Lordaeron är längst upp där undeads börjar, Khaz Modan är mitten där dvärgar och gnomes börjar och Azeroth är södra delen av Eastern Kingdoms där humans börjar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nix, vänstra ön heter Kalimdor, som är indelad i Northern Kalimdor och Southern Kalimdor. Högra ön heter Eastern Kingdoms, den är indelad i Lordaeron, Khaz Modan och Azeroth, Lordaeron är längst upp där undeads börjar, Khaz Modan är mitten där dvärgar och gnomes börjar och Azeroth är södra delen av Eastern Kingdoms där humans börjar.

Nej för fan Azeroth är världen ju.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste fråga vad är det som gör Arcane Talents hos en mage så jävla bra i PvP?

Presence of mind

Instant 3 minute cooldown

When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 sec becomes an instant cast spell.

Arcane Power

When activated, your spells deal 35% more damage while costing 35% more mana to cast. This effect lasts 15 sec

I 1 v 1 pvp isånafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej en sista fråga:
  • Hur fan ska jag övertala morsan om att köpa det åt mig?

Ni behöver inte svara på den...

Kolla först så det finns sådana gamecard du kan köpa i din spelbutik eller något,för om din mamma inte lånar ut sitt...typ VISA kort och om du inte hittar gamecard(vad heter det <_< ) helafall sådant som du skriver in på din account sak och sedan så får du 30dagar att spela,så kan du använda det 1 gång till.

Hoppas du förstod :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För fan alltså ^_^ haha har ni ens kollat i manualen Azeroth är hela världen OCH nån del av världen (dunno varför) så det ordet får man tänka ut genom siutvationen eller vad man ska säga

End of the story

Ok, är det så det ligger till? Har alltid undrat varför Blizzard slutar massor av medelanden med "See you in Azeroth" ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Presence of mind

When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 sec becomes an instant cast spell.

Arcane Power

When activated, your spells deal 35% more damage while costing 35% more mana to cast. This effect lasts 15 sec

I 1 v 1 pvp isånafall.

Ok... Jag antar då att det är för lite högre levlar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:wub: tjöta Om ni kollar o manualen står det typ en halv sida om det men hur som helst är jag lvl 57 nu wiee! ;) ska spela halva natten "idag" och träna enchnating och tailoring

Vad har ni för yrken? är ni nöjda med dom?

Jag har blacksmithing och mining.

Jag är sådär på dom...gillar inte det så mycket.

Men skinning är bäst :">

Jag hade det med min warrior men sedan berättade en tjej att jag inte tjänade på det(SOM JAG VISST GJORDE) så jag ändrade då.

-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:wub: tjöta Om ni kollar o manualen står det typ en halv sida om det men hur som helst är jag lvl 57 nu wiee! -_- ska spela halva natten "idag" och träna enchnating och tailoring

Vad har ni för yrken? är ni nöjda med dom?

Mhm, och vilken sida? Kartorna i manualen är just som jag säger, Kalimdor består av Northern och Southern Kalimdor. Eastern Kingdoms är Lordaeron, Khaz Modan och Azeroth.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor