P-C Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Haha jag och en annan tog lite lvl 22 eliter. en av dom droppade en off-hand-grej som var Unique. Han sa: greed or need. jag sa oskylidgt "need" eftersom jag behöver pengar snart till lvl 20. Jag fick den och jag skrattade för mig själv. vilken ögonsten! "ware it." "what?" "ware it so it gets soulbound" "why?" "So youre not gonna sell it on AH" sen tvingade han mig ta på den. nu kan jag inte sälja den men den kunde gått på 2 G på AH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Haha jag och en annan tog lite lvl 22 eliter. en av dom droppade en off-hand-grej som var Unique. Han sa: greed or need. jag sa oskylidgt "need" eftersom jag behöver pengar snart till lvl 20. Jag fick den och jag skrattade för mig själv. vilken ögonsten! "ware it." "what?" "ware it so it gets soulbound" "why?" "So youre not gonna sell it on AH" sen tvingade han mig ta på den. nu kan jag inte sälja den men den kunde gått på 2 G på AH. Du kunde väl sagt att du väntat... Om min polare sagt så om en unik så skulle jag sagt att jag skulle kolla värdet på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Fler: Är det laddningstider nånstans? Vad kan man göra för kul? 1. Det är laddningstider när du flyger/åker båt mellan kontinenterna och när du går ut och in i en instance. 2. Gör vad du vill. Du kan göra vad fan som hellst som du får för dig. I princip iaf. Du kan inte beställa hem Mcdonalds mat o sånt men aja. tror du fattar. Låt fantasin flöda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Okej en sista fråga:Hur fan ska jag övertala morsan om att köpa det åt mig? Ni behöver inte svara på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 hmm.. det blir svårt. bästa sättet är nog att köpa det själv. Bara 4h ?? Trode det skulle ta mkt längre Tror han hade shapeshift dock Azeroth är hela världen. Du kanske menar Eastern Kingdoms? hmm.. är inte Azeroth hela eastern kingdoms? har för mig det står så i manualen aja, det är iaf en del eller hela eastern kingdoms och hela världen oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Fanken nu efter patchen funkar det inte längre att farma guld i SM. En av bossarna i katedralen brukar ju droppa ca: 2-4 ibland 5 uncommon och rare items. Men nu droppar han bara 1 uncommon, buhu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 hmm.. är inte Azeroth hela eastern kingdoms? har för mig det står så i manualen aja, det är iaf en del eller hela eastern kingdoms och hela världen oxå Nix, vänstra ön heter Kalimdor, som är indelad i Northern Kalimdor och Southern Kalimdor. Högra ön heter Eastern Kingdoms, den är indelad i Lordaeron, Khaz Modan och Azeroth, Lordaeron är längst upp där undeads börjar, Khaz Modan är mitten där dvärgar och gnomes börjar och Azeroth är södra delen av Eastern Kingdoms där humans börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Måste fråga vad är det som gör Arcane Talents hos en mage så jävla bra i PvP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Nix, vänstra ön heter Kalimdor, som är indelad i Northern Kalimdor och Southern Kalimdor. Högra ön heter Eastern Kingdoms, den är indelad i Lordaeron, Khaz Modan och Azeroth, Lordaeron är längst upp där undeads börjar, Khaz Modan är mitten där dvärgar och gnomes börjar och Azeroth är södra delen av Eastern Kingdoms där humans börjar. Nej för fan Azeroth är världen ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Måste fråga vad är det som gör Arcane Talents hos en mage så jävla bra i PvP? Presence of mind Instant 3 minute cooldown When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 sec becomes an instant cast spell. Arcane Power Instant 3 minute cooldown When activated, your spells deal 35% more damage while costing 35% more mana to cast. This effect lasts 15 sec I 1 v 1 pvp isånafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Okej en sista fråga:Hur fan ska jag övertala morsan om att köpa det åt mig? Ni behöver inte svara på den... Kolla först så det finns sådana gamecard du kan köpa i din spelbutik eller något,för om din mamma inte lånar ut sitt...typ VISA kort och om du inte hittar gamecard(vad heter det ) helafall sådant som du skriver in på din account sak och sedan så får du 30dagar att spela,så kan du använda det 1 gång till. Hoppas du förstod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 För fan alltså haha har ni ens kollat i manualen Azeroth är hela världen OCH nån del av världen (dunno varför) så det ordet får man tänka ut genom siutvationen eller vad man ska säga End of the story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 För fan alltså haha har ni ens kollat i manualen Azeroth är hela världen OCH nån del av världen (dunno varför) så det ordet får man tänka ut genom siutvationen eller vad man ska säga End of the story Ok, är det så det ligger till? Har alltid undrat varför Blizzard slutar massor av medelanden med "See you in Azeroth" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Presence of mind Instant 3 minute cooldown When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 sec becomes an instant cast spell. Arcane Power Instant 3 minute cooldown When activated, your spells deal 35% more damage while costing 35% more mana to cast. This effect lasts 15 sec I 1 v 1 pvp isånafall. Ok... Jag antar då att det är för lite högre levlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 För fan alltså haha har ni ens kollat i manualen Azeroth är hela världen OCH nån del av världen (dunno varför) så det ordet får man tänka ut genom siutvationen eller vad man ska säga End of the story Nej Azeroth är södra Eastern Kingdoms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Nej Azeroth är södra Eastern Kingdoms. tjöta Om ni kollar o manualen står det typ en halv sida om det men hur som helst är jag lvl 57 nu wiee! ska spela halva natten "idag" och träna enchnating och tailoring Vad har ni för yrken? är ni nöjda med dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 tjöta Om ni kollar o manualen står det typ en halv sida om det men hur som helst är jag lvl 57 nu wiee! ska spela halva natten "idag" och träna enchnating och tailoring Vad har ni för yrken? är ni nöjda med dom? Jag har blacksmithing och mining. Jag är sådär på dom...gillar inte det så mycket. Men skinning är bäst :"> Jag hade det med min warrior men sedan berättade en tjej att jag inte tjänade på det(SOM JAG VISST GJORDE) så jag ändrade då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 tjöta Om ni kollar o manualen står det typ en halv sida om det men hur som helst är jag lvl 57 nu wiee! ska spela halva natten "idag" och träna enchnating och tailoring Vad har ni för yrken? är ni nöjda med dom? Mhm, och vilken sida? Kartorna i manualen är just som jag säger, Kalimdor består av Northern och Southern Kalimdor. Eastern Kingdoms är Lordaeron, Khaz Modan och Azeroth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Någon som kört MC mkt? Våran guild har jävla problem att ta sig förbi Lucifron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Någon som kört MC mkt? Våran guild har jävla problem att ta sig förbi Lucifron. Min polare kör MC varje helg. Dom har kommit till ragnar runk( ) ett par gånger men där tar det slut. Enslaved @ Warsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts