Mordos Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Idag försökte vi oss på OS10 med 3 drakar uppe. For the lulz. Ingen lulzade. *spwllpoer* spwllpoer. Varken att wipa på Sarth 3D, eller wipa nittongånger på Iron Council pga. fail offtank är inte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Vi börjar få flyt i Ulduar nu - plockade Flame Lev, Razor, Deconstructor, Iron Council, Kologarn, Auriaya, Freya, Hodir och Thorim på en kväll! Idag blir det till att ta Mimiron (ev. Ignis för loot) och sedan fortsätta med försöken på Vezax. Heja heja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Harmode achievement + loot tack vare bugg på hodir<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 (redigerad) Harmode achievement + loot tack vare bugg på hodir<3 Wtf? Utveckla. Edit, Mordos: We are likely to buff warrior dps slightly in PvE. Fury likely needs more than Arms, but our intent for now is also to buff Arms a little. (Our intent could change of course.) Redigerad 14 maj, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Wtf? Utveckla. Edit, Mordos: "I could say that this cashe was rare" Dödade han långt över tiden men kistan var kvar, simple as that : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Made me happy in ze pants. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Gief elemental PvP specc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Gief elemental PvP specc! Shamaner ska inte pvpa! Men om du känner dig tvungen är det väl bara att googla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Körde lite hc achiv och kom till slut till Gundrak. Vi bestämde oss för att försöka med Less-Rabi först. Efter typ 10 försök så ser det ut att gå vägen, våran shaman pumpar shocks som prickar klockrent, men till vår fasa så får horan in en transform med 5k hp kvar och självklart dör han samma sekund han transforma.. Blir till att gå på det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Gief elemental PvP specc! Kör utan talents och Lava Burst crittar fortfarande såna fruktansvärda siffror så att Algalon gråter när han ser dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Kör utan talents och Lava Burst crittar fortfarande såna fruktansvärda siffror så att Algalon gråter när han ser dem. Clueleeeeess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Clueleeeeess Jag är clueless vad du pratar om. Shamaner lava burstade bort mitt vett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 (redigerad) General Vezax down! Gjorde även en hemsida åt min guild eftersom de är så skabbiga och inte hade något annat än ett forum: http://bias.xtreemhost.com Behöver skala om den och fixa några divar bara. 500 subscribers på min kanal nu förresten, heja heja. Redigerad 17 maj, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 General Vezax down! Gjorde även en hemsida åt min guild eftersom de är så skabbiga och inte hade något annat än ett forum: http://bias.xtreemhost.com Behöver skala om den och fixa några divar bara. 500 subscribers på min kanal nu förresten, heja heja. Att du pallar. Det är ju en exakt kopia av MSVS, har du dålig fantasi eller? Think outside the box. Forumet är ju fan också identiskt. Du är en tråkig prick du. btw, du får fan fixa in mig nu. MSVS står öde, halva guilden är borta och dom andra är folk som inte vart inloggade på nån månad. Sen är det typ en handfull som inte bryr sig om att dom är med i guilden, för dom kör bara Arena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Att du pallar. Det är ju en exakt kopia av MSVS, har du dålig fantasi eller? Think outside the box. Forumet är ju fan också identiskt. Du är en tråkig prick du. btw, du får fan fixa in mig nu. MSVS står öde, halva guilden är borta och dom andra är folk som inte vart inloggade på nån månad. Sen är det typ en handfull som inte bryr sig om att dom är med i guilden, för dom kör bara Arena. ... Hur fan kan du tycka det? Förutom samma färgschema på menyn vet jag inte riktigt vad du pratar om? Splattret och grungen? Det är för att jag tycker att det ger en WotLK-känsla. Förövrigt är forumet deras gamla sida. Om man klickar på "Forums" får man alltså upp så som hemsidan såg ut innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Jag undrar, hur stor skillnad är det mellan heroic och normal Naxx för t.ex. en tank? Jag kan tanka Naxx10. Hur svårt skulle det vara att tanka Naxx25? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Jag undrar, hur stor skillnad är det mellan heroic och normal Naxx för t.ex. en tank? Jag kan tanka Naxx10. Hur svårt skulle det vara att tanka Naxx25? Jag progress tankade Naxx 25 med min DK, då den inte ens var hit cappad och hade blått/heroic gear. Så du kan tanka Naxx25 ganska lätt tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Jag progress tankade Naxx 25 med min DK, då den inte ens var hit cappad och hade blått/heroic gear. Så du kan tanka Naxx25 ganska lätt tror jag! awsm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Jag undrar, hur stor skillnad är det mellan heroic och normal Naxx för t.ex. en tank? Jag kan tanka Naxx10. Hur svårt skulle det vara att tanka Naxx25? def cap och 35k hp raidbuffat så klarar du dig galant. Själv har jag kört naxx25 2 gånger, aldrig som tank men har mer hp än dom tanks vi har haft i pugsen. Ligger på 40-45k med typ heroics gear. (Nu överdrev jag såklart, men den mesta looten utanför heroics är badge gear). Ganska lustigt ändå då jag började min DK för att bli DPS för jag inte pallar tanka. Men eftersom dps alltid är taget av andra klasser så blev det att samla tanking gear så nu har jag bättre tanking än dps gear, även fast jag äger sönder alla andra på dps med den gear jag har. Har vart uppe på 3.9k dps i heroics, vilket jag är ett utmärkt resultat nän man kollar mitt gear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Heroic: Iron Council (10&25) Heroic: Thorim (10&25) Heroic: Hodir (10&25) Heroic:Freya (10) Avklarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts