Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Kan man fortfarande köpa sånna kort som har en chans att ge en spectral tiger? Vart isåfall?

Ja, de finns väl kvar. Brukar finnas i hobbyaffärer eller spelaffärer. Om det är Spectral Tiger du är ute efter så tror jag att de korten endast bland Fires of Outland-korten.

Hittade mitt kort hyffsat snabbt efter att jag började "samla" :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, de finns väl kvar. Brukar finnas i hobbyaffärer eller spelaffärer. Om det är Spectral Tiger du är ute efter så tror jag att de korten endast bland Fires of Outland-korten.

Hittade mitt kort hyffsat snabbt efter att jag började "samla" :mellow:

Tuuuuuur. Men så dom finns inte att beställa ifrån nätet?

Vad kan man få för mer roligt föresten? Får man något varje gång man köper?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tuuuuuur. Men så dom finns inte att beställa ifrån nätet?

Vad kan man få för mer roligt föresten? Får man något varje gång man köper?

Ingen aning om de finns på nätet.

I varje boosterpack får du 1 (eller 2, minns inte) "poängkort" som du kan använda och spara för att köpa t.ex Tabard of Frost. Sen finns det ju diverse andra lootcards som du har chans att få.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svårt att dinga 80 och ha bäst gear på typ 10 timmar på priv

Ja drog bara upp till 55 för att fixa en DK. Blir att lvla den till 80 imorn sen ta min Druid till 80 med. Denna priv server ja spelar på går rätt så fort att lvla på. Kanske på 2tim är man 80 om man inte slö spelar som ja brukar göra. Sen vissa quest man gör och lämnar sin så kan man dinga 5-10 lvls upp sen är det inte så svårt att fixa fram pengar på den servern.

Men den servern skulle behöva mera aktiva admins samt gm på horde sidan då det är svårt att få tag i dom när man behöver dom. Vi har även skrivit som förslag på deras hemsida om att vi behöver fler horde gms/admins. Samt dom behöver byta ut en del admins som bannar andra GM som dom inte tycker om samt att några missbrukar sina rättigheter till sånt.

Så vi har klagat mycket på det också då oskyldiga spelare blir bannade lite hej vilt bara för dom tror att dom har flyhack eller speedhack. Då det är en del platser på servern som orsakar detta en del platser är rätts så buggiga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stellhell spelar alliance också.

Jag har förövrigt tyvärr fått göra om min lilla guild till en casual/PvPguild nu. Min alt är GM och själv bytte jag guild. Sommaren tog kål på vårt raidande och alla började slacka! Mimiron nere iaf, Vezax går lätt ner nästa reset.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor