Green_Goblin Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Eller så är det du som suger? Orka gquitta efter första dåliga raiden. Nej, inte första dåliga raiden. I Naxx var det likadant. ;o) Blev massa tjafs i vent efter wipen. Lootsystemet var katastrofalt, guildleader prioterade IRL kompisar över resten av guilden när det gällde loots och det gjorde att många quittade också. Numera är guilden splittrad så och den kommer säkerligen att remakas igen(typ fjärde gången nu ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 (redigerad) Gick in i Ulduar för första gången idag med guilden. Wipe på Flame Leviathan och därmed /gquit. Fyfan vad Daggerspine suger. Hur fan lyckas man wipa på honom? Dödade ni alla torn? --- Se så söt jag är: http://upl.gizgiz.nu/files/siiana.jpg Samt: http://msvsds.xtreemhost.com/images/Takedowns/kologarn_small.jpg Redigerad 21 april, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Joinade guilden jag leavade för några veckor sen idag. Ska bli kul att börja raida med killarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 And so it was done. Det tog en vecka, och sedan nerfades Ulduar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 (redigerad) And so it was done. Det tog en vecka, och sedan nerfades Ulduar. Mest mimiron väl? De flesta guilds som inte har tagit honom än skulle aldrig tagit honom i pre 3.1.1 skicket. Hard-modes blir dessutom mestadels buffade istället för nerfade. Hardcore hardmodes inc. Edit: Razorscale & Ignis nerfsen var väl onödiga dock. Redigerad 22 april, 2009 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 (redigerad) Mest mimiron väl? De flesta guilds som inte har tagit honom än skulle aldrig tagit honom i pre 3.1.1 skicket. Hard-modes blir dessutom mestadels buffade istället för nerfade. Hardcore hardmodes inc. Edit: Razorscale & Ignis nerfsen var väl onödiga dock. The Mimiron hard mode has received the following changes: increased damage from Flames, increased damage from Frost Bomb (in heroic), increased damage from Water Spray, and increased the health bonus he receives from Emergency Mode. The Iron Council encounter has received the following changes: the amount healed through Electric Charge has been increased, the timer to Berserk has been increased, the range of Overload has been decreased, the Lightning Elementals are no longer immune to nature damage, Stormcaller Brundir's melee damage has been decreased (in normal mode), and increased Runemaster Molgeim's damage. The Kologarn encounter has received the following changes: the speed of the Eyebeam has been decreased, the amount of damaged required to break a player from Stone Grip has been decreased, and slightly decreased the amount of damage done by Stone Grip. Nerf/buffs. I vilket fall, många changes gör några av encountersena mycket lättare, enligt de jag har frågat då jag inte har personligen kört Ulduar. Och fear not, det kommer komma fler nerfs, that's how Blizzard rolls. Stormrage here i kum. Redigerad 22 april, 2009 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 (redigerad) De där bossarna var ju lätta från början ändå... Så länge hard mode är svårt så kvittar det väl? Jag vet inte om du förstått Blizzards nya koncept än, men tanken är att casuals ska cleara Ulduar och hardcore ska cleara det hardmode. Algalan är förövrigt toksvår. Till råga på det så är han bara uppe i en timme efter att man har mött honom första gången. Det kommer dröja innan de flesta guilderna tar honom kan man ju lugnt säga. Edit: Känns lite dubbelmoral att du gnäller på hur enkelt det är för alla att downa bossar i Ulduar när du själv inte downat en enda... Redigerad 22 april, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 Stormrage here i kum. Whalecum, lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 (redigerad) Vi fick två legendary fragments i rad idag! Ett på Iron Assembly och ett på Kologarn. Gick till vår resto druid (KL) som just har bestämt sig för att gå moonkin, haha. Men med en legendary lär han flyga tillbaka till resto. Edit: Köpte Traveler's Tundra Mammoth nu, det används verkligen i raids så wtf... Redigerad 22 april, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Edit: Känns lite dubbelmoral att du gnäller på hur enkelt det är för alla att downa bossar i Ulduar när du själv inte downat en enda... Oh, jag har inte sagt att de är enkla. Jag går efter vad jag har sett och hört. Och, jag kom nyligen tillbaka till WoW och har inte direkt börjat raiding, så att jag inte har downat någon är egentligen rätt normalt. I mina ögon ser det bara ut som om jag har trampat på ett par tår angående att Ulduar blir lättare. Och face it, Blizzard kommer nerfa bajset ur Ulduar förr eller senare och vänta ett tag innan de ger sig på Algalol. Blizzard har gjort så i åratal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Än så länge har Ulduar en perfekt svårighetsgrad imo, så då tycker jag gott att vi kan vänta med gnället tills det kommer på Naxxnivå. Och för att citera vad jag just skrev: Jag vet inte om du förstått Blizzards nya koncept än, men tanken är att casuals ska cleara Ulduar och hardcore ska cleara det hardmode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Peggle-addon från PopCap släppt! Länk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 (redigerad) Peggle-addon från PopCap släppt! Länk! OMFG! När de släppte Bejeweled kunde jag inte begripa varför de inte släppt Peggle istället... Men nu jävlar! Coolt att man kan ha scoreboards i guilden med - och jag gillar talent treesen Redigerad 24 april, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 På vår server, Balnazzar EU, har vi märkt att world PvPn är alltför dålig. Det är nästan skamligt. Men så ska det inte fortsätta! Vi har tagit till hårdhandskarna mot Alliance; varje vecka dödar vi ALLA deras fiskare som försöker vinna Fishing Extravaganza, och efter det drar vi oss antingen till IF eller SW och stänger av Trade Disctrict. Om inte Alliance tar world PvP till oss, ska vi jävlar i det ta det till dem! Idag hade vi en lockdown på IF AH i en och en halv timme. I början var där inte speciellt många Alliance som gjorde motstånd, så vi tog över hela "Commons"-området i IF. http://img26.imageshack.us/img26/2358/wowscrnshot042609152508.jpg Efter några minuter av dödande började Alliance samla ihop en raid att slåss. Gött! Vi drog oss tillbaks in till AH, och bestämde oss för att inte låta någon sälja, eller köpa någonting där inne! http://img402.imageshack.us/img402/9504/wowscrnshot042609152740.jpg Utanför AH började Alliance bli fler och fler, men vi höll ut. Ironforges AH var vårt! http://img402.imageshack.us/img402/5428/wowscrnshot042609155737.jpg Vi whipade tre gånger, men vi gav inte upp. Vi ressade samtidigt varje gång och slog bort Alliance från AH. Till slut började folk (både Alliance och Horde) tröttna på det hela, så vi begav oss tillbaks till våra huvudstäder för att bereda oss för nästa veckas roligheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Noblegarden är ett skämt. Gjorde allt utom blommorna på typ 3 timmar i natt, sen sov jag och drog till Dalaran och fixade blommorna på en ynka halvtimme. Det var det eventet, vad ska man nu göra i en vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Noblegarden är ett skämt. Gjorde allt utom blommorna på typ 3 timmar i natt, sen sov jag och drog till Dalaran och fixade blommorna på en ynka halvtimme. Det var det eventet, vad ska man nu göra i en vecka? afka i dalaran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Whaddup [ironsoul] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Whaddup [ironsoul] Specca Fury nao. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Specca Fury nao. Hade du inte hor-loggat så hade du sett att jag är speccad fury nu. 4076 unbuffed AP nao. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 afka i dalaran? Jo tack. Jag rör mig inte i Dalaran frivilligt denna veckan. Det känns som jag är den enda kvinnliga dvärgen i hela staden och varenda jävla kotte på hela servern har satt follow på mig för att kunna kasta kaninöron på mig. Nu förstår jag hur judarna kände sig. Fast jag "afkade" lite iaf. Började från 0 och lyckades i morse fiska upp mitt sista guldmynt och gjorde således färdigt dom 4 fishing achivements som man får för mynten. Surt att det enda man får är ett ruttet mynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts