Rushifell Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 10 eller 25? Det är Heroic, nu är även Kologarn, Auriaya och Hodir nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Lol, kickad från guilden för att jag sade åt våran MT att Charge -> Thunder Clap -> Shockwave -> Devastate x2 -> Sunder Armor x1 -> Thunder Clap -> Shield Slam & Revenge när 'han har fått nog med threat' inte är en bra rotation. lfg guild. lfg ny server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Lol, kickad från guilden för att jag sade åt våran MT att Charge -> Thunder Clap -> Shockwave -> Devastate x2 -> Sunder Armor x1 -> Thunder Clap -> Shield Slam & Revenge när 'han har fått nog med threat' inte är en bra rotation. lfg guild. lfg ny server. Yay, tyckte det gick allt för bra för dig där ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Hur lång gametime har ni på wow? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Yay, tyckte det gick allt för bra för dig där ett tag. Jag hade faktiskt planerat en /gquit efter jag hade leechat epics från dem ändå. Skitguild. Fast det tjorviga är ju att, ingen av de lite mer hardcore guilderna på servern letar warriors. Tiem foar an alt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Hur lång gametime har ni på wow? playtime? Runt 80 dagar. Alla karaktärerna inräknade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Om jag räknar med de högre-levlade altsen jag har tagit bort, och mitt andra account, kanske 320 dagar? Och då har jag spelat lite on och off också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 (redigerad) Räknade på det häromdagen, kom fram till ca 200 dagar=4800 timmar. Kanske dags att hitta på nått nytt nu kanske. Redigerad 18 april, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 7h 10min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 (redigerad) http://www.svenskbladet.se/relationer/inde...sex_langre.html vafan edit: ojoj. svenskbladet var det visst Redigerad 19 april, 2009 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 http://www.svenskbladet.se/relationer/inde...sex_langre.html vafan edit: ojoj. svenskbladet var det visst Inte direkt en seriös sida då men, ändå ganska kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Alltså, jag har sån jävla flax... Vi har kört Ulduar10 nu i helgen eftersom vi inte raidar fredag lördag, och jag har under ett run (minns inte hur många bossar vi plockade, 7 eller så) har jag fått: Eye of the broodmother Elemental focus stone T8 shoulders Handwraps of resonance (efter lite theorycrafting kom jag emellertid fram till att lägga dem i banken) Combustion bracers Klad hest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Ska första gången till Ulduar idag, hoppas på hit trinket. Några bra tips för vår guild att döda Razorscale, joinade 3 dagar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Hur lång gametime har ni på wow? 21 dagar. Och då är inte min förra Main inräknat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 (redigerad) Total speltid på alla mina chars ligger nog runt 200 dagar varav min Paladin ligger på 141 dagar. Redigerad 19 april, 2009 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Drar upp en druid nu, och är level 40. Men när man kommer till 80, är det svårt att joina heroics osv som feral dps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Drar upp en druid nu, och är level 40. Men när man kommer till 80, är det svårt att joina heroics osv som feral dps? Nja, beror på gearet. men ska nog gå ganska lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Är Blacksmithing och Mining något att satsa på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Är Blacksmithing och Mining något att satsa på? Ja, om du är en platewearer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Pallar verkligen inte lvla upp JC.. -.- Men tanking med JC och Mining är gött med 41+stamina gems, stamina trinket och 50 stamina av mining. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts