xstreem Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Ojoj, trailern för Ulduar är ju riktigt stilig! Bästa trailern för en raid efter BT so far! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Ojoj, trailern för Ulduar är ju riktigt stilig! Bästa trailern för en raid efter BT so far! Den är ju fett lam, inget prat eller något... Bara random ingamefilmande och musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wahlis Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Den är ju fett lam, inget prat eller något... Bara random ingamefilmande och musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Mmmhmm. Fett ball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Fick ett felmedelande nu när jag körde WC3. http://pici.se/pictures/SSrQzIsOg.jpg Någon som vet vad felet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Fick ett felmedelande nu när jag körde WC3. http://pici.se/pictures/SSrQzIsOg.jpg Någon som vet vad felet är? Fel tråd? --- ULDUAR IMORGON! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 ULDUAR IMORGON! Såg också detta! Synd att man är guildlös! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Fel tråd? Tänkte att jag tar det här istället för att starta en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Hur mycket tror ni jag kan sälja en 80 w-lock med 3/5 t7,5, 1k g + epic flying för? ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Hur mycket tror ni jag kan sälja en 80 w-lock med 3/5 t7,5, 1k g + epic flying för? ;o Runt alla wow acc på blocket just nu ligger på 1,6-2,2 så något där emellan gissar jag på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Runt alla wow acc på blocket just nu ligger på 1,6-2,2 så något där emellan gissar jag på! Aokej. Någon som har några tips på vad jag borde inkludera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Aokej. Någon som har några tips på vad jag borde inkludera? Spec, mounts, guld, factions, alts, och såklart gear. Det brukar jag ha med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Tydligen är Flame Leviathan en lolfest-super-enkel. lulz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Vi klarade fordonsbossen, whipade på den andra, och nu är World Server down. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wahlis Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Vi klarade fordonsbossen, whipade på den andra, och nu är World Server down. Vår resa: Flame nere, går på ignis, wipe, Ulduar går ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Loltips på reroll-klass. Warrior är fail efter patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Flame bossen är ju för lätt, resten är assvårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 (redigerad) Vår resa: Flame nere, går på ignis, wipe, Ulduar går ner. Aye, men idag ska vi nöta 002 Deconstructor istället. Martin123: Welcome to Ulduar.. Redigerad 16 april, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 (redigerad) Flame bossen är ju för lätt, resten är assvårt! Äsch, allt beror på hur mycket tillgängligt hardmode det finns för bossen, typ. Flame Leviathan har ju en massa hardmode tillgängligt. Så som jag har förstått det så finns det även nån boss som inte kommer vara tillgänglig förrän man klarat några andra på hardmode etc. Vi hann iaf ta Flame Leviathan: http://msvsds.xtreemhost.com/images/Takedowns/fl_small.jpg Sen kraschade Ulduarinstancen. Prövade på den nya VoAbossen också, inte så svår, men vi var bara 21 personer så vi wipade... Redigerad 16 april, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Loltips på reroll-klass. Warrior är fail efter patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts